Работал в 9 компаниях   24 года 5 месяцев

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Торговля розничная / Retail, FMCG

Директор з маркетингу та реклами

Мережа ресторанів Євразія

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

8 месяцев

06.2022 - 02.2023

Розробка та імплементація стратегічних та тактичних рекламних кампаній, проведення ПРОМО акцій ATL\BTL.

Участь у розробці асортиментної стратегії мережі ресторанів.Аналіз та пропозиція акційної цінової політики, механіки постійних та періодичних акційних пропозицій.

Розробка та створення різних видів POS- матеріалів, упаковки та наружних вивісок.

Плани позиціювання рекламних та PR-текстів, робота зі ЗМІ.

Організація та проведення фотосесій, та участь у відпрацьовуваннях та дегустаціях нових страв меню.

Digital активності:

таргетована реклама в інтернеті;

розробка контент планів, ведення та просування Facebook, Instagram, TikTok, зовнішні Тelegram-канали;

співпраця з блогерами.

Супровід продажів у зовнішніх каналах (кур'єрська доставка Glovo, Bolt, Loko).

Документальний супровід, фінансовий контролінг проектів.

Директор з маркетингу та реклами

Мережа роздрібних магазинів Beer Market

Торговля розничная / Retail

4 года 5 месяцев

11.2016 - 04.2021

Формування маркетингової та рекламної політики та стратегії позиціювання роздрібної мережі.

Розробка іміджевих програм та маркетингових комунікацій, програм спрямованих на збільшення збуту.

Виконання роботи, необхідної для пошуку та утримання цільових груп, розвиток та підтримка продажів.

Довгострокове та середньострокове планування щодо просування брендів.

Створення та інформативна підтримка WEB-сайту, мобільного додатку на App Store та Play Маркет.

Відкриття магазинів «нуля».

Розробка, запуск, облік інформації та маркетинго-рекламний супровід Програми Лояльності для мережі та інтеграція програми до месенджерів.

Розробка, запуск схем комунікацій з кінцевим споживачем ЦА (соціальні мережі, розсилки, viber, канал Тelegram), проект «Гаряча лінія 0 800» на outsourcing.

Керівник відділу маркетингу та реклами

Мережа ортопедичних салонів Ortos

Торговля розничная / Retail

11 месяцев

11.2015 - 10.2016

Розробка та впровадження внутрішнього та зовнішнього брендингу ортопедичних салонів, позиціювання роздрібної мережі.

Формування маркетингової та рекламної політики мережі, розробка іміджевих програм та маркетингових комунікацій.

Розробка, координація та контроль реалізації маркетингових програм спрямованих на збільшення збуту.

Довгострокове та середньострокове планування щодо просування брендів.

Директор з маркетингу та реклами

GLOSSARY Organic Products

Торговля розничная / Retail

5 лет 7 месяцев

01.2010 - 08.2015

Мережа мультибрендових бутиків органічної косметики та продуктів харчування GLOSSARY Organic Products;

Концептуальне кафе Organic Cafe;

Салон краси Organic Beauty & SPA.

Управління та розвиток відділом маркетингу та реклами за напрямками:Роздрібна торгівля (бутіки, салон краси, кафе).

Оптові продажі (аптеки, магазини, салони, ХоРеКа).

Розробка стратегії, системне планування та організація ефективної роботи.

Analytics ринку, конкурентів, продажів, досліджень, складання звітів.

Підготовка пропозицій щодо просування продуктів компанії.

Забезпечення активної та постійної інформаційної присутності компанії в ЗМІ (друковані видання, ТБ, інтернет видання, соціальні мережі, спонсорський проекти).

Організація, проведення та супровід засідань органік клубу «Organic Star Club». Організація, проведення додаткових BTLзаходів.

Підготовка та просування глянсового видання Журнал Organic Magazine.

Бізнес-консультант, керівник проектів

Free-lance проекти

FMCG

9 месяцев

02.2009 - 11.2009

Реалізовані проекти:

Розробка та проведення програми Mystery Shopping для компанії салонів телефонного зв'язку.

Розробка та впровадження маркетинг-рекламного плану просування продукції роздрібних магазинів самообслуговування м. Тернопіль.

Розробка та впровадження програми конференс-сервісу для консалтингової компанії.

Розробка та впровадження програм зі збільшення обсягів продажу для виробника фарфорових виробів та проведення іміджевого проекту "Міс Фарфор 2009".

Керівник відділу маркетингу та реклами роздрібної мережі

Мережа гіпермаркетів та супермаркетів Вестер

Торговля розничная / Retail

1 год 7 месяцев

06.2007 - 01.2009

Стратегічне планування рекламної політики компанії, планування та управління рекламним бюджетом.

Розробка системи ціноутворення (акції), впровадження правил викладки, оптимізація та розробка рекламних носіїв outdoor та indoor, створення спеціальних програм (оптова пропозиція), брендинг (підтримка), аналіз промо-заходів мережі.

Маркетингові дослідження, бендинг, бюджетування.

Створення штату регіональних менеджерів.

Розробка та реалізація рекламних проектів, PR-заходів, промоактивності (вихід каталогів, підготовка сезонних заходів, ATL-заходи, контроль BTL активності постачальників).

Регіональний директор з реклами

Торгова мережа «Біла Ворона», «Скарбничка»

Торговля розничная / Retail

2 года

07.2005 - 07.2007

Розробка плану маркетингу з просування брендів.

Планування та проведення заходів щодо збільшення впізнаваності брендів.

Підготовка та проведення BTL-акцій.

Розрахунок бюджету та контроль за виконанням.

Медіапланування, розміщення реклами у ЗМІ, робота з рекламними агенціями.

Створення, інформативна підтримка веб-сайтів торгових мереж.

Аналіз ринку рекламних послуг, знання ринків сувенірної та поліграфічної продукції.

Керівник відділу маркетингу та продажів

"ЕКО-маркет" мережа супермаркетів

Торговля розничная / Retail

2 года 5 месяцев

02.2003 - 07.2005

Планування та підготовка прогнозів, перспективних та поточних проектів з реалізації продукції.

Проведення маркетингових досліджень із вивчення попиту реалізовану продукцію.

Аналіз перспектив розвитку ринку.

Планування, розробка та складання поточних звітів з продажу, націнки, рентабельності, доходу та обороту груп товарів.

Аналітика та висновки щодо моніторингу цін та асортименту.Розроблено цінову програму лояльності «Еко-пропозиція». Розроблено та проведено акцію «Граємо разом з ЕКО».

Заступник комерційного директора з питань продажу

Ведення переговорів та укладання договорів з компаніями-виробниками та компаніями-дистриб'юторами.

Маркетингові дослідження ринку.

Цінова та асортиментна політика.

Відкриття магазинів із «нуля».

Імідж координатор McDonald’s Україна (Відділ маркетинга)

ПІІ "МакДональдс Юкрейн Лтд" м. Київ

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

5 лет 5 месяцев

09.1997 - 02.2003

Підтримка бренду компанії McDonald’s на ринках України, та Азербайджану. Розвиток Рональда МакДональда на українському ринку.

Написання програм та підбір музичного супроводу Шоу Рональда МакДональда.

Розробка супутніх промоматеріалів.Відстеження PR-інформації про бренд Рональда МакДональда, планування та контроль бюджету.

Менеджер ресторану McDonald’s

Кількість осіб у підпорядкуванні - 120 (змінно, у зміні - до 60 чол).

Управління прибутком та продажем ресторану.

Управління та розвиток персоналу. Планування та набір персоналу.

Робота з клієнтами та контролюючими органами.Управління рухом продукції, інвентаризації.

Маркетинг послуги (організація локальних маркетингових заходів, вкладених у збільшення прибутку, валового товарообігу, кількості повторних відвідувань).

Член бригади ресторану, інструктор з навчання ресторану McDonald’s

Контроль та постійне виконання стандартів McDonald’s.

Учился в 1 заведении

Національний Технічний університет України "НТУУ КПІ"

Інженер-дослідник фізики твердого тіла

Украина, 2002

Дополнительная информация

Доп ин-фо

Відмінні комунікаційні та організаційні навички, лідерство, націленість на результат, уміння працювати в колективі, відповідальність, працездатність, креативність, порядність, гнучкість, швидке навчання.

Ціль

Маркетинг, реклама, PR

  • Управління проектами
  • Менеджмент продукту (Product manager)
  • Управління маркетингом рекламою

Андрей Геннадьевич

Керівник відділу маркетингу та реклами

Киев

44 года

полная занятость

Характер работы: гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 7 месяцев назад