Работала в 4 компаниях   7 лет 10 месяцев

Телекоммуникации / Связь, Банки

Фахівець з якості проектів з клієнтського досвіду

ПрАТ "Київстар"

Телекоммуникации / Связь

7 месяцев

11.2021 - 06.2022

1. Підтримка нових комерційних ініціатив з акцентом на клієнтський досвід:

- збір, дослідження та аналіз голосу клієнта для будь-якого нового продукту/послуги компанії;

- створення Customer Journey Map для продукту/послуги в крос-функціональних групах;

- участь у створенні прототипів та забезпеченні тестів логіки/контенту/продукту (тестування з точки зору клієнта);

- звітування про важливі впливи на клієнтський досвід та пошук заходів щодо пом'якшення наслідків, перед впровадженням;

- пост-аналіз впливу продукту/послуги на клієнтів і надання подальших рекомендацій щодо покращення продукту/ розвитку сервісу.

2. Покращення існуючих продуктів компанії та процесів клієнтів:

- регулярний аналіз показників CX (NPS/CSI) певних сегментів клієнтів;

- виявлення больових точок у продуктах та процесах компанії.

3. Участь у створенні та впровадження елементів клієнтоорієнтованої культури всередині компанії.

4. Регулярні звіти про проекти перед керівництвом.

Керівник проектів відділу технології та контролю якості продажів

ПрАТ «Дельта Банк»

Банки

1 год 6 месяцев

11.2013 - 05.2015

  • адаптація стандартів обслуговування та продажів (проведення дослідження ринку та написання стандартів виходячи з потреб клієнтів);
  • впровадження системи моніторингу якості продажів та обслуговування;
  • повне керування проектами щодо покращення якості обслуговування та продажів: Mystery Shopper, опитування внутрішніми силами, впровадження інструменту для щоденного тренування лінійних співробітників, у т.ч. проведення тендеру та розробка інструментарію;
  • аналіз результатів, написання презентацій та постмоніторингові рекомендації/консультації щодо покращення показників;
  • участь у розробці та впровадженні мотиваційної програми;
  • розробка, актуалізація та впровадження інструментів продажів (скриптів, карток продуктів, листівок щодо продуктів, презентацій з продажу товарів тощо);
  • участь в актуалізації тренінгів з якості обслуговування та продажів.

Провідний фахівець управління якістю клієнтського обслуговування

АТ «УкрСиббанк»

Банки

1 год

10.2012 - 10.2013

  • розробка та впровадження системи моніторингу якості сервісу;
  • написання стандартів якості обслуговування клієнтів;
  • керування проектами щодо вимірювання виконання стандартів якості обслуговування, рівня задоволеності клієнтів та управління якістю обслуговування клієнтів: Mystery Shopper, Mystery Caller, опитування внутрішніми силами тощо (розробка інструментарію, проведення тендеру, взаємодія з дослідницькими компаніями);
  • обробка статистичної інформації, написання та презентація звітів;
  • постмоніторингові консультації мережі за результатами досліджень;

Керівник проектів відділу моніторингу якості обслуговування

ПрАТ «Альфа-Банк (Україна)»

Банки

4 года 6 месяцев

04.2008 - 10.2012

  • розробка стандартів якості обслуговування клієнтів;
  • керівництво проектами щодо вимірювання виконання стандартів якості обслуговування, рівня задоволеності клієнтів та управління якістю обслуговування клієнтів: Mystery Shopper, Mystery Caller, опитування внутрішніми силами тощо;
  • розробка інструментарію: анкети, інструкції, скрипти;
  • взаємодія з дослідницькими компаніями (постановка завдань дослідження, контроль процесу виконання, аналітика, написання звітів);
  • обробка статистичної інформації, написання та презентація звітів;
  • постмоніторингові консультації за результатами досліджень;
  • розробка та впровадження системи моніторингу якості сервісу;
  • участь у розробці та впровадженні концепції роботи зі скаргами;
  • участь у розробці та впровадженні мотиваційної програми;
  • контроль ведення документації з досліджень;
  • участь у розробці та запуску проекту з впровадження клієнтоорієнтованої культури - створення та впровадження цінностей, розробка методів та інструментів оцінки якості обслуговування внутрішніх та зовнішніх клієнтів.

Училась в 2 заведениях

Київський національний університет технології та дизайну

Економічний, менеджмент організацій

Київ, Україна, 2004

Київський технікум легкої промисловості

Економічний, бухгалтер

Київ, Україна, 2001

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Украинский

родной

Дополнительная информация

Водительское удостоверение

категорії В

Компьютерные навыки

Добре знаю стандартний пакет MS Office, в т.ч. MS Visio, MS Project

Личные качества

  • вмію організовувати роботу по проектам, у т.ч. із зовнішніми компаніями
  • орієнтована на результат
  • здатна швидко навчатися

Достижения

  • адаптація стандартів обслуговування клієнтів
  • впровадження інструментів моніторингу якості обслуговування у стислий термін (1 місяць)
  • покращення результатів щодо дотримання стандартів якості з 75% (перший зріз) до 84%.
  • оптимізація існуючого в банку проекту Mystery Shopping, в ході якого збільшилася ефективність проекту і зменшилися витрати праці

Наталія

Менеджер з клієнтського досвіду

Киев

Святошинский район, Соломенский район, Шевченковский район

40 лет

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 год назад