Работал в 13 компаниях   17 лет 3 месяца

Строительство, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Негосударственные организации / NGO, Медицина и Здравоохранение, АПК (Агропромышленный комплекс), Медиа / СМИ, Консалтинг / Аудит, Промышленность и Производство, Шоу-бизнес

Спеціаліст із зовнішніх комунікацій

ПП "Жовтень-2000"

Строительство

4 года 3 месяца

01.2020 - по настоящее время

Створення і розміщення інформаційно-аналітичних матеріалів/продуктів (новини, анонси, прес-релізи, пост-релізи, оголошення, аналітичні огляди, статті, тези до виступів, презентації, дайджести, буклети і брошури тощо); відвідування тематичних публічних заходів, організованих в межах проєктів Організації з наступною підготовкою і розміщенням матеріалів за їх результатами; підготовка та узгодження загального плану і структури створення інформаційно-аналітичних продуктів; розміщення матеріалів про роботу Організації на відповідних комунікаційних майданчиках (веб-сторінка, Facebook, LinkedIn) та, за потреби, на майданчиках партнерів, медіа-організацій тощо; здійснення регулярних розсилок матеріалів про діяльність Організації; проведення моніторингової діяльності стосовно ефективності комунікаційних заходів у рамках окремих кампаній/ініціатив та Організації загалом

Медіа-експерт, незалежний консультант

ФОП Іванов Д.А.

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

5 лет 1 месяц

03.2019 - по настоящее время

Робота з медіасередовищем та комунікаціями; розробка комунікаційної стратегії, повний PR-супровід проєкту; стратегічні комунікації: оцінка ситуації, розробка стратегії, реалізація, оцінка ефективності, узгодження внутрішніх та зовнішніх комунікацій, розробка рекомендацій для структурних підрозділів, SMM, подолання негативного іміджу, коригування результатів пошукової видачі Google; робота з комерційними онлайн майданчиками від соц.мереж до маркет-плейсів; забезпечення постійної присутності особи/організації/продукту у медіапросторі, організація та повний супровід різноманітних репутаційних та маркетингових офлайн заходів, залучення нових клієнтів, комунікація та співпраця з комерційними та державними структурами, збільшення авторитету та рівня довіри до об'єкта впроваджених заходів

Маркетолог, спеціаліст з тендерних закупівель

“Світ ВІКОН”

Строительство

1 год

02.2020 - 02.2021

Медіапланування, таргетована реклама, контекстна реклама, запуск та аналітика email-розсилок, розсилок у месенджерах, впровадження тригерних розсилок, SEO, SMM, афіліат маркетинг, копірайтинг, аналіз змін портрета клієнта, аналіз і розробка пропозицій просування продуктів, аналіз каналів трафіку, пропозиції до їх розвитку, формування контент плану для соцмереж, створення та адміністрування торговельних майданчиків, робота з маркетплейсами, створення контенту, промоційних та рекламних матеріалів, зворотний зв'язок та консультування клієнтів, моніторинг та попередній відбір тендерних закупівель, підготовка необхідної документації для участі в торгах, аналіз потенційних конкурентів, вироблення та обґрунтування стратегії участі в онлайн торгах у кожному конкретному випадку тощо

Регіональний представник у Черкаській області

ГО "Інститут масової інформації"

Негосударственные организации / NGO

1 год 1 месяц

02.2019 - 03.2020

Надання послуг з моніторингу порушень прав журналістів, медіамоніторингу «джинси» на замовлення ІМІ, надання консультацій місцевим журналістам з питань порушень їхніх прав; підтримка ділових контактів із місцевими органами влади, правоохоронними органами та редакціями у питаннях захисту прав журналістів; проведення інформаційних кампаній ІМІ та допомога в організації заходів ІМІ в регіоні; написання статей, звітів, ведення тематичного блогу на сайті/соцмережі; узгодження своєї діяльності та регулярне звітування про неї координатору проєкту; регулярне проведення медіамоніторингів провідних місцевих ЗМІ; висвітлення діяльності та ініціатив ІМІ, як всеукраїнської організації взагалі, та моєї діяльності, як її повноважного регіонального представника зокрема у медіа області; виконання інших завдань, що пов'язані з функціонуванням проєкту

PR-менеджер, фахівець з репутаційного маркетингу

Міжнародна Асоціація NovuMedical

Медицина и Здравоохранение

1 год

12.2018 - 12.2019

Збір, аналіз, опрацювання наявних даних щодо репутаційних та комерційних результатів діяльності компанії на території України; моніторинг та аналіз її паблісіті, вивчення ефективності наявних на той час засобів комерційної та репутаційної представленості організації онлайн та офлайн. Конкурентна розвідка, аналіз та опрацювання одержаних результатів, адаптація найкращих практик конкурентів до бізнес-моделі асоціації, їх удосконалення та інтеграція у поточну діяльність асоціації. Напрацювання мінімального та максимального плану необхідних заходів подолання репутаційної та комунікаційної криз компанії; розробка, обґрунтування та поступове втілення її сталої комунікаційної стратегії; покращення паблісіті компанії шляхом створення та оприлюднення різноманітних медіаматеріалів щодо її цінностей, цілей, методів ведення бізнесу; задля посилення ефекту від згаданих заходів, мною паралельно було запропоновано впровадження КСВ компанії, а за фактом затвердження цього рішення її бенефіціарами, розроблено концепцію та виписано складові корпоративної соціальної відповідальності асоціації, запущено поступове втілення її окремих практичних кроків з паралельним всебічним висвітленням цієї діяльності в медіасередовищі. Покращення позицій асоціації в онлайн просторі шляхом SEO оптимізації та приведення у належний технічний стан наявних комунікаційних майданчиків компанії у мережі, SMM просування як бренду, так і окремих продуктів організації, створення масиву позитивних згадувань про асоціацію з одночасною радикальною мінімізацією негативних згадувань, вилучення негативу з результатів пошуку Google, налагодження нових та нормалізація наявних зв'язків з представниками мас-медіа, створення пулу лояльних журналістів та стейкхолдерів у регіонах присутності асоціації. Розробка концепції, написання сценаріїв та адміністрування процесу створення відео та текстового контенту компанії, його оприлюднення. Розробка та створення нового стандарту обслуговування клієнтів компанії, а на стадії реалізації - підготовка та здійснення моніторингових візитів до її окремих структурних підрозділів. Генерування нових та оптимізація наявних засобів та методів просування бренду компанії й окремих її продуктів; розробка, опрацювання та запровадження "скриптів" для співробітників компанії тощо

Менеджер з комунікацій

ТОВ “Українська-Мукомельна Компанія”

АПК (Агропромышленный комплекс)

2 года 1 месяц

06.2017 - 07.2019

Збір та аналіз інформації щодо поточних проблем з комунікаціями організації, створення візії їх розв'язання та переліку необхідних для цього дій, визначення їхньої пріоритетності для нормалізації поточного становища й подальшого сталого розвитку. Розробка та реалізація комунікаційних, PR та маркетингових стратегій, репутаційний менеджмент, інформаційний супровід вебмайданчиків, оптимізація їхньої роботи, а за необхідності й створення нових каналів комунікацій (SMM, контент менеджмент та контент-аналіз, підготовка та оновлення новин, історій успіху, редагування текстів, розробка оригінальних концепцій контенту для всіх різновидів ЗМІ та соціальних мереж, адміністрування відповідних профілів та сторінок тощо). Розробка та втілення медіаплану компанії, адміністрування її акаунтів на спеціалізованих інтернет-ресурсах, ведення корпоративного блогу, налагодження зв'язків з потенційно важливими (визнаними необхідною ланкою реалізації згадуваних стратегій) представниками мас-медіа, а також колаборація з уже наявними серед симпатиків компанії медіаресурсами. Підготовка та поширення інформаційних продуктів, збір інформації, підготовка статей, редагування текстів, робота з графікою та фото. Розробка інформаційних ліфлетів та презентацій. Організація роботи з мас-медіа (паблісіті). Налагодження процесів збору та перевірки даних. Зауважу, що описана діяльність здійснювалась мною як для організації взагалі, так і окремих представників топменеджменту товариства (конкретніше, для двох осіб, чиї громадські та політичні активності жодним чином не перетинались, отже опрацьовувались мною як два окремих проєкти) зокрема. Моніторинг та аналіз доцільності участі представників товариства як у спеціалізованих професійних заходах в Україні та за її межами, так і благодійних, соціальних та суспільно-важливих подій. За необхідності - проведення попередніх переговорів про умови участі, склад учасників, можливі преференції для компанії за результатами того чи іншого заходу, підготовка для участі комунікаційних матеріалів (буклети, брошури, анонси, пресрелізи, пострелізи, копірайтинг, за можливості - пропрацювання потенційно ризикованих з репутаційної точки зору моментів, створення концепції промоційних відео-, фото- та аудіоматеріалів компанії, написання/затвердження сценаріїв, шаблонів, демонстраційних макетів, і т.п., пошук субпідрядників для реалізації, координація їхньої роботи, інші адміністративні функції пов'язані з організацією та забезпеченням ефективної участі у згадуваних заходах представників товариства, її PR- та/або маркетинговий супровід. Робота з мінімізації/нейтралізації попередніх репутаційних втрат. Створення, підтримання та нарощування позитивного іміджу та авторитету організації (і згадуваних "топів" звичайно) серед об'єктів інформаційного впливу, здійснення моніторингових візитів тощо

Випусковий редактор, заступник головного редактора

ІА "UNN-Центр"

Медиа / СМИ

1 год 1 месяц

06.2016 - 07.2017

Пошук інформаційних приводів, моніторинг інтернет-ресурсів, повідомлень інформагентств, українських та іноземних ЗМІ, соціальних мереж тощо. Написання новин на основі різноманітних джерел, перехресний переклад, підбірка фотоматеріалів, базова обробка фото, збір коментарів за інформаційними приводами, адміністрування виробничих процесів редакції, координація діяльності журналістів та випускових редакторів, перевірка їхніх матеріалів на відповідність редакційному кодексу інформагенства. Копірайт, рерайт, редагування журналістських текстів, публікація матеріалів на сайті ІА тощо

Голова обласної філії

ВО "Рух захисту української мови"

Негосударственные организации / NGO

11 месяцев

01.2016 - 12.2016

Організація та забезпечення діяльності обласної філії організації, налагодження мережі районних представництв, пошук виконавців профільних робіт та співпраця з ними, розробка та втілення стратегії розвитку та діяльності обласної філії, загальне управління реалізацією проєкту, добір та навчання фахівців, робота зі зверненнями. Адвокатування організації за допомогою комунікаційних інструментів, забезпечення максимального охоплення цільової аудиторії тощо

Журналіст

ГО "Громадське ТБ. Черкаси"

Медиа / СМИ

1 год

07.2015 - 07.2016

Систематичний збір, аналіз і перероблення інформації. Розробка, написання та редагування сюжетів новин та телевізійних програм, створення іміджевих та рекламних роликів (програм). Вибір знімальних локацій, керівництво знімальною групою під час виїздів. Перегляд і монтаж відеоматеріалів, робота з архівами, проведення прямих ефірів та записів програм, дикторська робота при створенні анонсів, реклами, інформаційних повідомлень.

Експерт з комунікацій

Офіс реформ в Черкаській області

Негосударственные организации / NGO

7 месяцев

09.2015 - 04.2016

Забезпечення комунікаційного супроводження діяльності організації, формування та реалізація медіаплану, налагодження співпраці зі ЗМІ та формування пулу зацікавлених журналістів, формування групи спікерів (експерти та лідери громадської думки), підготовка, написання та поширення пресрелізів, прес анонсів та інших тематичних матеріалів, розміщення промоматеріалів у ЗМІ, співпраця з ними, організація та проведення пресконференцій та інформаційно-просвітницьких заходів для журналістів та громадських активістів.

Консультант з комунікацій

ТОВ “Центр біржових технологій”

Консалтинг / Аудит

1 год 5 месяцев

02.2014 - 07.2015

Планування та узгодження основних напрямів та етапів реалізації проекту, річної та квартальної діяльності спрямованої на виконання технічного завдання проекту. Підготовка та проведення подій та заходів, передбачених планом впровадження проекту. Дотримання стандартів, передбачених технічним завданням та планом реалізації проекту для реалізації активностей. Розробка комунікаційних та медіа стратегій. Комунікація з клієнтами. Робота з підрядниками (постановка задач, контроль якості виконання тощо). Підготовка презентаційних матеріалів для клієнта. Підготовка та написання звітів оцінки ефективності, комунікаційних аудитів. Прес-офіс (написання прес-релізів, організація прес-конференцій, робота зі ЗМІ тощо). SMM (розробка контент-плану, ведення сторінок в соціальних мережах)

Менеджер із зовнішніх комунікацій

ЗАТ “Рось”

Промышленность и Производство

2 года 11 месяцев

03.2011 - 02.2014

Розробка комунікаційної стратегії підприємства; реалізація завдань комунікаційної діяльності організації; розробка та реалізація медіаплану; підготовка прес-релізів, прес-анонсів, новин, статей та інформаційних матеріалів; організація інформаційних приводів, формування позитивного іміджу організації, проведення зустрічей, прес-конференцій, моніторинг галузевих ЗМІ тощо.

Ведучий, журналіст, ді-джей

ТОВ "Пріма Радіо" (Радіо "Далматин")

Шоу-бизнес

6 лет

02.2007 - 02.2013

Огляди подій, моніторинг актуальних новин, їх адаптація до ефіру. Створення авторських проєктів, рубрик і програм, їх редагування і запис. Пошук та робота зі спонсорами. Участь у створенні рекламних текстів і слоганів для організацій і компаній. Розробка концепцій програм, редагування матеріалів та їх підготовка до ефіру. Написання сценаріїв, інформаційних статей різноманітної тематики, редагування текстів, озвучування реклами, анонсів, програм, заставок. Робота в прямому ефірі, в записі.

Ключевая информация

  • Відмінні знання та навички у галузі стратегічних комунікацій: оцінка ситуації, розробка та реалізація стратегії її подолання, оцінка ефективності здійснених заходів, узгодження внутрішніх та зовнішніх комунікацій, напрацювання рекомендацій для структурних підрозділів організації. Досвід в розробці, реалізації та оцінці інформаційних кампаній в підтримку просування продукту, за необхідності - сприяння вирішенню конфліктів і зміни поведінки щодо соціально важливих питань пов'язаних з продуктом. Досвід у виробництві комунікаційних і мультимедійних матеріалів;
  • PR-менеджмент, розробка та проведення промо-кампаній, створення і підтримка позитивного іміджу організації на медіа-ринку;
  • Проєктний менеджмент;
  • Репутаційний маркетинг, створення привабливого пабліситі, здійснення заходів з мінімізації та/або повної нівеляції наявних репутаційних втрат;
  • Організація та проведення свят, концертів, виставок, фестивалів, вечірок, мітингів та інших масових заходів;
  • Практичні навички проведення маркетингових досліджень, роботи з медіа-середовищем, створення стратегії ефективного просування продукту, навички бюджетування та роботи з підрядними організаціями;
  • SMM, створення та адміністрування сторінок у соціальних мережах, СЕО-аналіз онлайн майданчиків, розробка рекомендацій щодо відповідного коригування технічної реалізації сайту, створення та наповнення веб-ресурсів текстовим, графічним та відео контентом, моніторинг та забезпечення його постійної актуальності, обробка кореспонденції, ведення ділового листування тощо;
  • Адміністрування і аудит сторінок, спільнот та окремих акаунтів, задля підтримки та просування продукту/репутації організації у соцмережах, створення рекламних компаній та торговельних майданчиків на базі бізнес-сторінок організації, їхнє наповнення відповідним контентом. Створення розсилок для партнерів та потенційно зацікавлених осіб за допомогою месенджерів, e-mail, SMS;
  • Розробка та апробація креативних різновидів контенту для наповнення цих розсилок та соціальних мереж. Підтверджений практичний досвід створення та адміністрування корпоративних блогів на внутрішніх та зовнішніх медіа-майданчиках;
  • Участь у створенні рекламних текстів і слоганів для організацій і компаній, участь у розробці дизайну логотипів, банерів, буклетів;
  • Підготовка і проведення інтерв'ю;
  • Дикторське озвучування сюжетів, рекламних текстів, промо-роликів, анонсів, програм, заставок;
  • Написання сценаріїв, інформаційних статей різноманітної тематики, редагування текстів, формування сітки програми;
  • Пошук, аналіз та подача інформації;
  • Підготовка, написання та поширення прес анонсів, інформаційних повідомлень, прес-релізів, та інших тематичних матеріалів, організація та проведення прес-конференцій, напрацьований пул лояльних загальнодержавних та регіональних ЗМІ;
  • Пошук гостей та знімальних локацій;
  • Робота у прямому ефірі та в записах теле- та радіопрограм;
  • Робота у прямому радіоефірі (лінійний ефір, інтерактив, хіт-парад);
  • Створення авторських проєктів, рубрик і програм, редагування матеріалів, створення різнопланового контенту;
  • Соціальна, педагогічна, медійна, психологічна фасилітація;
  • Розробка, створення та модерація освітніх, інформаційних, соціально важливих, просвітницьких програм та заходів;
  • Активізація громади, налагодження комунікації між владою та громадою, тощо

Учился в 2 заведениях

Черкаський державний технологічний університет

Аспірантура при кафедрі Історії України

Черкассы, 2009

Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького.

Факультет: історико-філософський. Спеціальність: Всесвітня історія. Кваліфікація: магістр історії, викладач історії (диплом з відзнакою)

Черкассы, 2006

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

''Практика закупівель — 2022: бліц-відповіді на запитання уповноважених осіб''

Київ, 2022

''Участь у тендерах (від першого кроку і до перемоги)"

Київ, 2022

Державний сертифіката про рівень володіння державною мовою

Черкаси, 2022

За результатами тестування Національної комісії зі стандартів державної мови 25.01.2022 р. одержав державний сертифікат УМД N 00094911 про володіння державною мовою на рівні вільного володіння першого ступеня (дає право претендувати на обіймання посад державної служби).

''Дослідження міського та сільського просторів через онлайн картування''

Херсон, 2020

''Карти Google. Наповнення та редагування``

Київ, 2020

''Правила гри для участі у закупівлі''

Київ, 2020

''Як підготувати переможну пропозицію'

Київ, 2020

''Як не збанкрутіти на оскарженні АКМУ''

Київ, 2020

"Академія виборчої журналістики"

Київ, 2019

"Ідеологія партій. Технологічні інструменти"

Черкаси, 2018

"Школа виборів"

Черкаси, 2018

"Декларації чиновників: пошук, перевірка та відповідальність"

Київ, 2018

"Школа депутатів"

Черкаси, 2018

"Школа бюджетного моніторингу"

Черкаси, 2017

"Школа створення Hyperlocal Communities media"

Херсон, 2016

Geekhub, курс "Front end+CMS"

Черкаси, 2015

Дополнительная информация

Громадська діяльність

  • 2018 р.-2020 р. – помічник-консультант депутата Черкаської обласної ради (працюю на громадських засадах);
  • 2017 р. – співорганізатор (спільно з "Ротарі клуб Черкаси", ГО "Всеукраїнська творча спілка "Три крапки"" та ГО "Сила доброти") ряда благодійних заходів на користь дітей військовослужбовців, що загинули або перебували на той момент у зоні проведення ООС;
  • 2016 р. – співорганізатор "Великого дебатного тренінгу у Черкасах", спільно з "Черкаським дебатним клубом", "Фундацією регіональних ініціатив" та "Федерацією дебатів України";
  • 2016 р. – регіональний координатор проекту "Мережа регіональних кореспондентів Дебати PRO", ініційованому Фундацією "Суспільність" спільно з ГО "Інтерньюз-Україна", функціонал: ініціація та висвітлення обговорення ключових реформ, відкритості і прозорості діяльності влади усіх рівнів. Захист права громадян бути поінформованими і голосувати свідомо;
  • 2015 р.-2016 р. – Регіональний спеціаліст з комунікації громадського руху ЧЕСНО!;
  • 2012 р.-2015 р. – ГО Фундація “Паритет”, заступник голови зі зв‘язків з громадськістю та ЗМІ;
  • 2009 р.-2013 р. – один з членів-засновників Черкаської обласної спілки краєзнавців, організатор кількох краєзнавчих та етнографічних експедицій для студентів та охочої молоді міста Черкаси та області; 2007 р.-2009 р. – Керівник освітнього проєкту “Per aspera ad astra”, ГО “Асоціація молодих правників”;
  • 2005 р.-2007 р. – Голова молодіжного крила обласної організації ВО “Держава”;
  • 2004 р.-2006 р. – Співзасновник та заступник голови з питань міжнародної співпраці “Студентського наукового товариства” (місцевої секції НТШ);

Комп'ютерні навички

Сервіси Google; пакет МS Office (Word, Excel, Powerpoint, Publisher, Outlook), Adobe Photoshop, Sony Vegas Pro, Raduga, Adobe Premiere; просунутий користувач мережі Internet, маю солідний досвід роботи з соціальними мережами, проведення конкурентної та бізнес-розвідки, досвід практичної роботи з фреймворками WordPress та Bootstrap, досвід html-верстальника, навички у створенні аудіо- та відеоматеріалів тощо

Особисті якості

Уміння аналізувати та систематизувати великі обсяги інформації, вільне орієнтування в потоках нової інформації, вміння виокремлювати найважливіші аспекти і головні тенденції в розвитку процесів та явищ, навички координації робочого процесу у колективі, здатність працювати у команді, націленість на результат, уміння мислити нестандартно, легка адаптація до нестандартних умов вирішення робочих завдань, здібність до навчання

Захоплення та інтереси

Читання, інтелектуальні ігри, полювання

Денис

Фахівець з PR й комунікацій, репутаційного маркетингу, креатор, артдиректор, керівник проєкту

Черкассы

39 лет

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 8 месяцев назад