Работала в 3 компаниях 8 лет 10 месяцев
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Медицина и Здравоохранение
Бухгалтер
ТОВ
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 года 11 месяцев
06.2021 - по настоящее время
Професійні навички:
- володію комп'ютером (Знання BAF; ATLAS; MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок, УТП.);
- володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
- досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації;
- досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
- досвід проходження перевірок контролюючими органами;
- уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»; -
- досвід формування платіжних доручень і вимог;
- ведення кадрового діловодства;
- досвід підготовки та оформленнядокументів з охорони праці та пожарної безпеки;
- досвід ведення заробітної плати в повному обсязі, звіти;
- досвід ведення податкового обліку;
- уміння працювати в команді;
- грамотна письмова і усна мова; -
- знання мов: українська - рідна; англійська - середній рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня. Діти: так. Можливість відряджень: так.
Хобі: музика, прогулянки на свіжому повітрі, малювання.
Заробітна плата:
Дитанційний формат роботи: від 15000 грн.
Повний робочий день: від 25000-30000 грн.
Бухгалтер
ТОВ «Світ Літньої Людини та Реабілітації»
Медицина и Здравоохранение
1 год 5 месяцев
07.2019 - 12.2020
Функціональні обов'язки: - ведення бухгалтерського та податкового обліку; - здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
- складський облік;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами); -
- налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами; - контроль дебіторської та кредиторської заборгованості; - облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати; - участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов'язаних з ними документів;
- ведення кадрової документації;
- розрахунок заробітної плати;
- підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи.
Бухгалтер
«Островський промкомбінат»
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
4 года 3 месяца
11.2011 - 02.2016
Функціональні обов'язки:
- ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
- відновлення обліку;
- постановка обліку виробничих операцій;
- складання бухгалтерської та податкової звітності; - ведення кадрової документації; - розрахунок заробітної плати; - укладання договорів;
- контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
- ведення операцій по руху ТМЦ,
- облік надходження, реалізації товару;
- прийом, контроль і обробка первинної документації; - ведення документів по складу; - формування документації по списанню товарів;
- участь в проведенні інвентаризації.
Училась в 2 заведениях
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Економіка підприємства
Киев, 2014
Киевський Техникум Гостиничного Хозяйства
"Учет и Аудит"
Киев, 2008
Альона Миколаївна
Альона Миколаївна
Бухгалтер (дистанційно)
Киев
Голосеевский район
Активно ищет работу
неполная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 3 дня назад