Марія

активно шукаю роботу

Менеджер ЗЕД

Київ 30 років  

Скачать от 14 Лют 2022
Контактные данные резюме скрыты

Досвід роботи

Менеджер ЗЕД
Тра 2018 - по сьогодні (6 років)

ТОВ Бігтрейд
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

  • заключення та супровід зовнішньоторговельних контрактів;
  • ведення переговорів та ділової переписки з логістичними компаніями та брокерами за умовами роботи. 
  • контроль і супровід поставок  (від розміщення до отримання замовлення);
  •   контроль своєчасної оплати    експортних і імпортних платежів; 
  • оформлення необхідної супутньої документації (інвойси, пакульні листи, спеціфикациї).
  • організація та проведення тендрів серед постачальників брокерських послуг та транспортно-експедиторських компаній . 
  • пошук шляхів оптимізації логістичних витрат.
  • формування пакету документів для визначення собівартості товару.
  • ведення графіків поступлення товару , комунікація зі складом / відділом продажу. 
  • формування різного роду внутрішньої звітності.

Економіст з фінансової роботи
Кві 2017 - Тра 2018 (1 рік 2 міс)

Аурум Груп (промислово-інвестиційна група)
Промисловість та Виробництво

  • Ведення та контроль управлінського обліку нерезедентных компаній;
  • Проходження аудиту компаній-нерезидентів за МСФЗ;
  • Робота з іноземними банками;
  • Складання і консолідації управлінської звітності;
  • Планування/бюджетування компаній групи;
  • Аналіз діяльності компаній.

Економіст з фінансової роботи / Менеджер ЗЕД
Чер 2015 - Кві 2017 (1 рік 11 міс)

ТОВ "Хаме Ук Трейд"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

  • Аналіз фінансово - господарської діяльності
  • Фінансове планування бюджету ( Сash Flows)
  • Контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей
  • Робота в системі клієнт-банк
  • Підготовка даних для бухгалтерської та податкової звітності ( участь у закритті звітного періоду)
  • Виписка рахунків, видаткових, довіреностей (формування документів для відвантаження)
  • Робота в програмі 1с Бухгалтерія версія 7.0
  • Робота в програмі МE.doc
  • Документальний супровід, оформлення договорів;
  • Підготовка аналітичних даних та комплектів документів на запити різних користувачів - внутрішніх та зовнішніх
  • Щомісячні ( щотижневі) звіти для директора та нерезидентів ( материнська компанія )
  • Знання Excel (формування розрахунків, таблиць);
  • Контроль та аналіз товарного запасу
  • Контроль замовлень товару
  • Ведення документообігу ЗЕД
  • Облік і замовлення логістичних послуг компанії 

помічник бухгалтера, адміністратор офісу
Лип 2013 - Сер 2014 (1 рік 2 міс)

ТОВ "Дебет і кредит"
Послуги для бізнесу - інше

ведення первинної документації, виконання доручень головного бухгалтера, організація роботи з контрагентами, надання консультації клієнтам по телефону, забезпечення життєдіяльності офісу.

Освіта

Київський торгово-економічний університет(Київ, Україна)
Рік закінчення 2017

Державні фінанси, факультет фінансів та банківської справи, бакалавр

Володіння мовами

Англійська- вище середнього

Курси, тренінги, сертифікати

"Бухгалтер"(Київ)

Рік закінчення 2017

 "Школа ринкової економіки", тривалість -2 міс.


Оператор 1С Бухгалтерія версія 8.2(Київ)

Рік закінчення 2017

"Школа ринкової економіки", з 23.03.2017 по 24.03.2017 р.

Додаткова інформація

Особисті риси

комунікабельність, пунктуальність, старанність,відповідальність, організованість.

шкідливі звички відсутні.

Мета

Отримати цікаву, добре оплачувану роботу,  з перспективою кар'єрного росту, яка надасть мені можливість реалізувати та покращити свої професійні навички.