Досвід роботи
Нет опыта работы
Менеджер ЗЕД
Тра 2018 - по сьогодні (6 років)
ТОВ Бігтрейд
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
- заключення та супровід зовнішньоторговельних контрактів;
- ведення переговорів та ділової переписки з логістичними компаніями та брокерами за умовами роботи.
- контроль і супровід поставок (від розміщення до отримання замовлення);
- контроль своєчасної оплати експортних і імпортних платежів;
- оформлення необхідної супутньої документації (інвойси, пакульні листи, спеціфикациї).
- організація та проведення тендрів серед постачальників брокерських послуг та транспортно-експедиторських компаній .
- пошук шляхів оптимізації логістичних витрат.
- формування пакету документів для визначення собівартості товару.
- ведення графіків поступлення товару , комунікація зі складом / відділом продажу.
- формування різного роду внутрішньої звітності.
Економіст з фінансової роботи
Кві 2017 - Тра 2018 (1 рік 2 міс)
Аурум Груп (промислово-інвестиційна група)
Промисловість та Виробництво
- Ведення та контроль управлінського обліку нерезедентных компаній;
- Проходження аудиту компаній-нерезидентів за МСФЗ;
- Робота з іноземними банками;
- Складання і консолідації управлінської звітності;
- Планування/бюджетування компаній групи;
- Аналіз діяльності компаній.
Економіст з фінансової роботи / Менеджер ЗЕД
Чер 2015 - Кві 2017 (1 рік 11 міс)
ТОВ "Хаме Ук Трейд"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
- Аналіз фінансово - господарської діяльності
- Фінансове планування бюджету ( Сash Flows)
- Контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей
- Робота в системі клієнт-банк
- Підготовка даних для бухгалтерської та податкової звітності ( участь у закритті звітного періоду)
- Виписка рахунків, видаткових, довіреностей (формування документів для відвантаження)
- Робота в програмі 1с Бухгалтерія версія 7.0
- Робота в програмі МE.doc
- Документальний супровід, оформлення договорів;
- Підготовка аналітичних даних та комплектів документів на запити різних користувачів - внутрішніх та зовнішніх
- Щомісячні ( щотижневі) звіти для директора та нерезидентів ( материнська компанія )
- Знання Excel (формування розрахунків, таблиць);
- Контроль та аналіз товарного запасу
- Контроль замовлень товару
- Ведення документообігу ЗЕД
- Облік і замовлення логістичних послуг компанії
помічник бухгалтера, адміністратор офісу
Лип 2013 - Сер 2014 (1 рік 2 міс)
ТОВ "Дебет і кредит"
Послуги для бізнесу - інше
ведення первинної документації, виконання доручень головного бухгалтера, організація роботи з контрагентами, надання консультації клієнтам по телефону, забезпечення життєдіяльності офісу.
Освіта
Київський торгово-економічний університет(Київ, Україна)
Рік закінчення
2017
Державні фінанси, факультет фінансів та банківської справи, бакалавр
Володіння мовами
Англійська- вище середнього
Курси, тренінги, сертифікати
"Бухгалтер"(Київ)
Рік закінчення 2017
"Школа ринкової економіки", тривалість -2 міс.
Оператор 1С Бухгалтерія версія 8.2(Київ)
Рік закінчення 2017
"Школа ринкової економіки", з 23.03.2017 по 24.03.2017 р.
Додаткова інформація
Особисті риси
комунікабельність, пунктуальність, старанність,відповідальність, організованість.
шкідливі звички відсутні.
Мета
Отримати цікаву, добре оплачувану роботу, з перспективою кар'єрного росту, яка надасть мені можливість реалізувати та покращити свої професійні навички.