Працювала в 12 компаніях   8 років 7 місяців

Автомобільна промисловість та Автобізнес, Нерухомість та Девелопмент, Послуги для бізнесу - інше, FMCG, Медицина та Охорона здоров'я, Недержавні організації / NGO, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Інше

Керівник відділу маркетингу

ТзОВ "Ілта Львів"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

2 роки 6 місяців

03.2018 - 08.2020

  • тренінги Комунікації з клієнтом для Сервісного центру та відділів продажу, тренінги особистісного розвитку
  • написання та втілення маркетингових стратегій
  • розвиток соціальних мереж та сайтів Peugeot, Citroen, Opel, DS
  • співпраця із ЗМІ
  • розробка ідей та втілення POS-матеріалів, сувенірної лінійки продукції, Акцій та Івентів.
  • створення іміджевих PR-заходів, в тому числі, й соціальних
  • робота із відео (написання ідеї, сценаріїв, правки та ін)
  • співпраця із підрядниками
  • написання стратегій навчальних планів для відділу продажу
  • проведення рекламних кампаній онлайн/офлайн
  • формування іміджу компанії
  • створення медіапланів та бюджетування
  • моніторинг роботи конкурентів, аналіз конкурентного середовища
  • підвищення продажів Сitroen від 8 авто/міс (на момент мого приходу в компанію) до 15-22 авто/міс
  • виведення на ринок преміального Бренду DS та повний локальний ребрендинг та повторне виведення на ринок Бренду Opel.

Керівник відділу маркетингу

«Бельгійське містечко»

Нерухомість та Девелопмент

4 місяці

09.2017 - 12.2017

  • створила нову структуру відділу маркетингу
  • підібрала професіоналів у цей відділ
  • прописала стратегію розвитку Бренду та маркетинговий план на 6 місяців (календарний план + кошторис)
  • створила та втілила концепцію розвитку сайту та соцмереж
  • створила та втілила ідеї Brandbook
  • проводила вишкіл та Бренд-тренінги тренінги активних продажів для Торгової команди та Дистрибуторів
  • співпраця із ЗМІ
  • розробка ідей та втілення POS-матеріалів, сувенірної лінійки продукції, Акцій та Івентів.
  • прописання ідей та концепції Відеоблогу.
  • створення іміджевих PR-заходів, в тому числі, й соціальних
  • робота із відео (написання ідеї, сценаріїв, правки та ін)
  • співпраця із підрядниками
  • проведення рекламних кампаній онлайн/офлайн
  • написання стратегій розвитку для дочірніх компаній
  • участь у розробці сервісу обслуговуючої компанії, який надаватимуть у комплексі в проектах містечок
  • робота із ідеєю, візуалізацією та розробкою Мобільного додатку для одного із проектів - «BelleVille»
  • прописання стратегії Брендингу
  • написала стратегію навчальних планів для відділу продажу
  • створення концепції та функціоналу Програми Лояльності
  • пошук та співпраця із інвестиційними партнерами
  • пошук та співпраця корпоративних клієнтів, агентів
  • написання та розміщення іміджевих статей тощо
  • формування іміджу компанії
  • створення медіапланів та бюджетування
  • моніторинг роботи конкурентів, аналіз конкурентного середовища

Аудитор та консультант з маркетингу (проект)

«Гал-ЕКСПО»

Послуги для бізнесу - інше

2 місяці

06.2017 - 07.2017

  • написала маркетингову та PR-стратегії, прописала рекламні кампанії з бюджетами під них
  • склала новітнє позиціювання компанії на ринку виставкових послуг та прописала стратегію розвитку, зміни та вдосконалення проведення виставок, згідно із тенденціями сучасного ринку, для збільшення трафіку людей
  • провела реорганізацію роботи по співпраці зі ЗМІ.
  • склала та прописала структуру і концепцію роботи відділу маркетингу
  • ініціювала створення інформаційних приводів та Ділової програми у виставках

Бренд-менеджер

Торговий Дім "Галіція-Трейд"

FMCG

6 місяців

01.2017 - 06.2017

  • створила успішну концепцію ребрендингу та виводу на ринок соку Фільварок
  • прописала стратегію Бренду та маркетинговий план на 6 місяців (календарний + кошторис)
  • створила концепцію розвитку сайту та соцмереж ТМ Фільварок
  • займалась (тимчасово) просуванням та розвитком ТМ Galicia
  • створення нової упаковки, неймінгу, ядра Бренду (підготовка до Brandbook)
  • вишкіл та проведення Бренд-тренінгів для Торгової команди, Дистрибуторів
  • співпраця із ЗМІ
  • розробка ідей та втілення POS-матеріалів, сувенірної лінійки продукції, Акцій та Івентів.
  • прописання ідей та концепції Відеоблогу та Інтернет-магазину.
  • розвиток дитячого харчування. Створення концепції, Бренду, неймінг, візуалізація. На базі цього створення дитячого містечка, екскурсій на виробництво.
  • створення іміджевих PR-заходів, в тому числі, й соціальних
  • робота із відео (написання сценаріїв, правки та ін)
  • співпраця із підрядниками у проведенні Рекламних Кампаній

Керівник з розвитку медичного центру (проект)

«Інтерсоно»

Медицина та Охорона здоров'я

2 місяці

12.2016 - 01.2017

  • написання стратегії розвитку Медичного центру
  • вдосконалення якості послуг
  • написання стратегії зовнішнього та внутрішнього брендингу
  • розробила стратегію та план створення мобільного додатку Медичного центру
  • написала стратегію навчальних планів для персоналу по продажах
  • створила концепцію та план соціальних активностей для іміджевого просування Бренду
  • створила концепцію та функціонал Програми Лояльності, Міжнародного Жіночого Клубу, Дитячого клубу розвитку (а в подальшому його плавний перехід у приватні навчальні заклади) та Відеоблогу
  • створювала ідеї та розробляла POS-матеріали, сувенірну продукцію, Акції, Івенти

Маркетолог (проект)

«Fahrenheit»

FMCG

4 місяці

01.2016 - 04.2016

  • розміщення реклами по різних маркетингових каналах.
  • розробка маркетингової стратегії
  • аналіз продажів
  • просування бренду SMM
  • створення медіа-планів,
  • моніторинг роботи конкурентів, аналіз конкурентного середовища
  • розробка POS - матеріалів,
  • продумування ідей для проведення BTL - акцій та їх втілення в реальність,
  • складання рекламного бюджету,
  • взаємодія із ЗМІ
  • написання та розміщення іміджевих статей тощо

відкриття нового магазину

Керівник PR-відділу та Керівник Прес-центру

«Розвиток Громади»

Недержавні організації / NGO

1 рік 3 місяці

08.2014 - 10.2015

  • організація роботи в області комунікацій: вирішення питань, що зачіпають зв'язки з громадськістю і впливають на імідж ГО
  • організація і проведення PR-кампаній іміджевих заходів, у тому числі благодійних
  • вирішення конфліктних ситуацій, що загрожують репутації ГО, відповіді на отримані скарги від громадян
  • розробкa плану проведення PR-кампаній та складання прогнозу їх впливу на імідж ГО
  • планування бюджету PR-кампаній та маркетингових кампаній
  • аналіз ефективності проведених маркетингових заходів та ін.
  • підготовка матеріалів для керівництва
  • підготовка спікера до програм / публічних виступів.
  • підготовка та опрацювання сценарію програми /питань та відповідей,
  • затвердження монтажу програми /робота з виправленнями.
  • проведення та аналіз прес-кліпінгу, опрацювання за затвердженим механізмом по роботі із ЗМІ
  • розсилання прес-релізів у ЗМІ, проведення презентацій та прес-конференцій
  • пошук та створення інформаційних приводів
  • розробка нової моделі сайту, модерація сайту/ соціальних сторінок/ форуму
  • Напрацювання нових контактів та бази ЗМІ

Антикризовий PR та Промо-менеджер (проект)

«Древній Град»

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

5 місяців

03.2015 - 07.2015

  • пошук корпоративних партнерів
  • організація укладання корпоративних угод про співпрацю
  • просування готелю в глобальних системах дистрибуції
  • розробка нового сайту, написання авторського контенту та його наповнення, співпраця із підрядниками по просуванню онлайн
  • розробка маркетингової стратегії
  • аналіз продажів
  • просування бренду SMM
  • взаємодія із ЗМІ, PR-статті
  • формування іміджу компанії
  • створення медіа-планів
  • створення ідей та проведення рекламних кампаній, акцій
  • моніторинг роботи конкурентів, аналіз конкурентного середовища
  • розробка маркетингових ідей та POS- матеріалів
  • продумування та реалізація ідей для проведення BTL- акцій
  • створення нових та креативних видів реклами
  • складання рекламного бюджету
  • організація івентів
  • розробка нових продуктів

Антикризовий Бренд-менеджер (проект)

"Львів"

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

7 місяців

05.2012 - 11.2012

  • пошук корпоративних партнерів, як в Україні, так і закордоном
  • активний продаж і співпраця із партнерами + приймання заявок та бронювання послуг
  • організація укладання корпоративних угод про співпрацю
  • просування готелю в глобальних системах дистрибуції
  • розробка нового сайту, написання авторського контенту та його наповнення, співпраця із підрядниками по просуванню онлайн
  • розробка маркетингової стратегії
  • аналіз продажів
  • просування бренду SMM
  • взаємодія із ЗМІ
  • написання та розміщення іміджевих статей, тощо
  • формування іміджу компанії
  • створення медіа-планів
  • створення ідей та проведення рекламних кампаній, акцій
  • моніторинг роботи конкурентів, аналіз конкурентного середовища
  • розробка маркетингових ідей та POS- матеріалів
  • продумування та реалізація ідей для проведення BTL- акцій
  • створення нових та креативних видів реклами
  • складання рекламного бюджету

Керівник відділу маркетингу та продажів

Краків (Польща) "Warshawski", Братислава (Словаччина) "Danubia Gate", Мадрид (Іспанія) "Vincci Centrum", Рим (Італія) " Grand Hotel Plaza"

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 роки

01.2010 - 12.2011

  • розбудова, планування та активна стратегія відділу продажу (роздріб/корпоративні продажі)
  • проведення переговорів стосовно підписання угод про співпрацю
  • активні продажі та співпраця із партнерами
  • підвищення сервісу обслуговування методом вишколу, навчання та мотивації персоналу
  • просування послуг в глобальних системах дистрибуції
  • створення повністю авторського контенту (від ідеї до втілення)
  • розробка нових сайтів, наповнення авторським контентом, SEO просування та ін.
  • розробка маркетингової стратегії та її втілення
  • проведення маркетингових та рекламних кампаній офлай/онлайн
  • аналіз продажів
  • просування бренду SMM
  • взаємодія із ЗМІ
  • написання та розміщення іміджевих статей, тощо
  • формування іміджу компанії
  • створення медіапланів та бюджетування
  • моніторинг роботи конкурентів, аналіз конкурентного середовища
  • розробка маркетингових ідей та POS- матеріалів
  • продумування та реалізація ідей для проведення BTL- акцій, постійне оновлення Меню

Заступник голови Комісії у справах душпастирства охорони здоров'я

Львівська Архиєпархія УГКЦ

Інше

11 місяців

01.2009 - 11.2009

  • складання плану роботи Комісії
  • організування проведення конференцій, семінарів (підбір і зібрання всіх матеріалів для їх проведення)
  • ведення документації Комісії
  • контролювання всіх справ Комісії
  • взаємодія із ЗМІ
  • написання та розміщення іміджевих статей тощо

Психолог

Шпиталь ім. Андрея Шептицького

Медицина та Охорона здоров'я

11 місяців

01.2009 - 11.2009

  • праця із термінально хворими особами
  • співпраця із членами їх сімей
  • навчально-методична робота із персоналом та волонтерами

· ведення документації та складання планів роботи

Ключова інформація

  • створення та успішне управління відділами маркетингу
  • успішні розробка та втілення маркетингових стратегій, концепцій, створення нових Брендів та ребрендингу
  • планування, бюджетування та проведення маркетингових кампаній (offline/online)
  • створення, просування бренду в соціальних мережах
  • BTL-івенти
  • створення POS-матеріалів
  • PR-стратегії та кампанії
  • медіа-планування та проведення рекламних кампаній (offline/online канали комунікації)
  • оптимізація воронки продажів (CRM, Email-маркетинг, SMS-маркетинг, Viber-розсилки, тощо)
  • організація та участь у спеціалізованих виставках (в Україні та за її межами)
  • розробка та запуск нових сайтів «з нуля», SEO-оптимізація та ін.
  • співпраця з підрядниками (offline/online канали)
  • розробка Програм Лояльності
  • робота з аналітикою

Навчалась в 2 закладах

Люблінський Католицький Університет

Психолог

Люблін (Польща), 2005

Греко-Католицький Ліцей ім. Кл. Шептицького

Львов, 1999

Володіє мовами

Англійська

середній

Іспанська

вільно

Італійська

вільно

Польська

вільно

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

SMM на 100%

Львів, 2020

Практичний курс SMM

Додаткова інформація

Особисті якості

Комунікабельна; орієнтована на успіх, та результат; добрий організатор; гнучка, але наполеглива у співпраці з клієнтами та партнерами; переконлива; самостійна; самоорганізована; енергійна; активна; компетентна і, що найголовніше, я люблю цю роботу і вмію її робити.

Мар'яна Володимирівна

Директор з маркетингу

Львів

Готова переїхати: Київ, Інші країни

70 000 грн.

42 роки

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому