Працював в 13 компаніях   16 років

Торгівля роздрібна / Retail, Фінансові послуги, АПК (Агропромисловий комплекс), Державний сектор, Банки, Промисловість та Виробництво

Адміністратор продуктового магазину

ТОВ "ФОРА" (FOODPod)", м.Київ

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 4 місяці

07.2020 - 11.2022

Обслуговування відвідувачів магазину, випікання замороженої продукції, робота з касою, прийом та розклад товарів на вітринах, відвантаження простроченої продукції, переоблік товарів, тощо.

Торговий представник

Приватний підприємець, м.Київ

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 7 місяців

04.2020 - 11.2022

Робота торговим представником в сфері снеків, напівфабрикатів, супутніх товарів для мереж та торгових точок з продажу слабоалкогольних напоїв.

Економіст з фінансової роботи

ДІНЕРО, ТОВ, ФК, м.Київ

Фінансові послуги

1 місяць

03.2020 - 04.2020

Супровід рахунків юр.особи в національній та іноземній валюті;

Проведення розрахунків підприємства в системі інтернет-банкінг в національній та іноземній валюті;

Документальне супроводження операцій у взаємодії з обслуговуючими банками в національній та іноземній валюті;

Підготовка звітів щодо руху грошових коштів для бухгалтерського обліку;

Комунікація з банками;

Складання вибіркових звітів за напрямком на вимогу керівництва.

Зкорочення великого штату працівників у зв'язку з введенням карантинних заходів.

Економіст фінансового відділу (казначейські операції)

ПрАТ "Троянівське", м.Київ

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 1 місяць

02.2019 - 03.2020

Робота з графіком платежів по підприємствам компанії;

Робота з клієнт-банками по підприємствам компанії;

Робота з банками;

Здійснення валютно-обмінних операцій; валютний контроль; експортно-імпортні операції;

Управління залишками ПММ;

Формування звітності по підзвітним особам;

Ведення кас підприємств компанії;

Контроль дебіторської та кредиторної заборгованості;

Робота з фінансовими партнерами;

Робота з договорами, підписання угод;

Супроводження інших казначейських операцій компанії.

Начальник відділення дільниці супроводу мережі відділень

ПАТ "Укрпошта", м.Київ

Державний сектор

1 рік 1 місяць

01.2018 - 02.2019

Розробка та впровадження нових методів продажів послуг; покращення ефективності реалізації нових продуктів; обслуговування клієнтів. Моніторинг, аналіз ринку поштових послуг, персоналу. Навчання, підбір персоналу, мотивація.  Пошук вирішення питань щодо оптимізації та прибутковості відділень по мережі.  Виконання поставлених цілей керівництва.

Кредитний аналітик, веріфікатор кредитних заявок

ТОВ "Укр Кредит Фінанс", м.Київ

Фінансові послуги

3 місяці

10.2017 - 01.2018

Аналiз кредитних заявок; Перевiрка достовірності інформації, наданої клієнтом; Перевірка контактної інформації клієнта; Оцінка платоспроможності клієнта; Прийняття кредитних рішень.

Торговий представник

Приватний підприємець

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 3 місяці

06.2016 - 09.2017

Робота торговим представником в сфері ковбасних виробів - м.Нікополь, регіон, після закриття минулого місця роботи у зв'язку з масштабним скороченням штату та закриттям відделень банку в регіоні.

Начальник Комунарівського відділення

АТ "Банк Кредит Дніпро" (Відділення Банку закрито), м.Дніпропетровськ

Банки

4 місяці

01.2016 - 05.2016

Залучення нових клієнтів для обслуговування у відділенні Банку, робота з наявною клієнтською базою. Виявлення потреб роздрібних та МСБ клієнтів, проведення зустрічей та презентацій банківських продуктів та послуг, оформлення зарплатних проектів. Організація операційно-касової роботи відділення, кредитування фізичних та юридичних осіб, продаж карткових продуктів, овердрафтів. Співпраця з агентами Банку, бюджетними організаціями.

Економіст відділу казначейства

ПрАТ «СЕНТРАВІС ПРОДАКШН ЮКРЕЙН», м.Дніпропетровськ

Промисловість та Виробництво

1 рік 11 місяців

01.2014 - 12.2015

Основні завдання: -аналіз та супроводження кредитних договорів, договорів застави, поруки, страхування (контроль проведення переоцінки та страхування заставного майна, контроль оплати кредитів, процентів, комісій, тощо; збір документів для підтвердження цільового використання кредитних коштів, інше); -підготовка та надання банкам (іншим фінансовим установам) інформації та необхідних документів; -супроводження експортно-імпортних операцій компаніі, підготовка по поданню пакетів документів для банків; -моніторинг ринку банківських продуктів щодо оптимальних тарифів по фінансуванню підприємства; -робота з клієнт-банками (відправка платежів, купівля-продаж валюти, конвертація, інше); -відкриття розрахункових рахунків в банках для обслуговування підприємства.

Головний економіст відділу малого та середнього бізнесу

UniCredit Bank, АТ «Укрсоцбанк», Дніпропетровське відділення

Банки

2 роки 5 місяців

07.2011 - 12.2013

Основні завдання:

-пошук та залучення клієнтів на обслуговування до відділення банку;

-відкриття поточних та депозитних рахунків юридичним особам та фізичним особам підприємцям, РКО;

-продаж та оформлення кредитів юридичним особам та фізичним особам підприємцям;

-проведення фінансового-економічного аналізу бізнесу клієнтів;

-відкриття корпоративних карток;

-збір документів та генерація доступів до Інтернет-банкінгу;

-моніторинг кредитних справ клієнтів (періодична перевірка фін.стану позичальника та заставного майна);

-залучення клієнтів на зарплатні проекти та еквайринг;

- інші операції для клієнтів МСБ.

Головний економіст відділу роздрібного бізнесу

АТ “Райффайзен Банк Аваль”, Центральне Нікопольське відділення

Банки

1 рік 9 місяців

12.2008 - 09.2010

Основні завдання:

Підтримка бізнесу:

-фізичні особи (кредити, депозити, позабалансові та поточні рахунки, карткові рахунки, чеки на інкасо, зарахування пенсій та інших надходжень);

-МСБ (кредити, інші операції для клієнтів МСБ);

-робота із проблемною заборгованістю (зустрічі з боржниками, підготовка, надання документів до суду та виконавчої служби).

Провідний економіст відділу роботи із заставним майном

АТ “Райффайзен Банк Аваль”, Центральне Нікопольське відділення

Банки

2 роки 1 місяць

11.2006 - 12.2008

Основні завдання:

-оцінка рухомих/нерухомих об'єктів, машин та обладнання;

-аналіз ринків нерухомості;

-складання графіків перевірки стану і наявності об'єктів застави;

-реалізація об'єктів застави;

-супроводження кредитних справ по напрямку малого та середнього бізнесу;

-управління ризиками, робота з проблемною заборгованістю.

Провідний економіст відділу роздрібного бізнесу

АТ “Райффайзен Банк Аваль”, Центральне Нікопольське відділення

Банки

8 місяців

03.2006 - 11.2006

Основні завдання:

Продаж роздрібних продуктів:

-кредитні картки;

-грошові перекази;

-депозити фіз.осіб;

-карткові кредити юр.осіб та підприємцям;

-карпоративні карткові рахунки;

-поточні карткові рахунки для фіз.осіб;

-поточні рахунки та вклади на вимогу;

-страхування фіз.осіб акредитованими страховими компаніями;

-платіжні картки;

-послуги VIP-клієнтам;

-чеки;

-дорогоцінні метали;

-операції з готівкою;

пенсійні рахунки;

-еквайрінг;

-електронні ваучери;

-послуги юр.особам;

-продукти у системі Банкмастер;

-центри самообслуговування;

-програма лояльності клієнтам - споживачам роздрібних продуктів.

Ключова інформація

Досвід роботи в великих системних комерційних банках з іноземним капіталом та експортному металургійному холдингу. Великий досвiд переговорiв.

Навчався в 1 закладі

Нікопольський економічний університет

"Облік і аудит", економічний факультет, денна форма навчання

Нікополь, Україна, 2006

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Польська

базовий

Курси, тренінги, сертифікати

АТ "Укрсоцбанк"

Дніпропетровськ, Україна, 2011

Базові навички продажу

АТ “Райффайзен Банк Аваль”

Дніпропетровськ, Україна, 2009

Робота з проблемною заборгованістю та управління конфліктами, стресом

АТ “Райффайзен Банк Аваль”

Дніпропетровськ, Україна, 2008

Обслуговування найвищої якості

Додаткова інформація

Особисті риси

Бажання працювати, відповідальність, комунікабельність, ініціативність, енергійність, пунктуальність, стресостійкість, вміння переконувати та відстоювати власну думку, спрямованість на досягнення позитивного кінцевого результату, вміння працювати в команді, швидке пристосування до змін та нових умов роботи, висока здатність до навчання.

Досвід роботи в сфері кредитування фізичних, юридичних та корпоративних клієнтів. Доствід переговорів на рівні керівництва та власників бізнесів.

В роботі головною рисою вважаю професіоналізм та дисциплінованість.

Маю водійське посвідчення та власний автомобіль.

Мета

Отримання стабільної роботи з подальшим професійним розвитком та конкурентним винагородженням

Тимур

Адміністратор, територіальний менеджер

Київ

39 років

повна зайнятість

Оновлено 1 рік тому