Працювала в 11 компаніях   9 років 10 місяців

Електроніка та електротехніка, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

Директор з маркетингу

Promate

Електроніка та електротехніка

6 місяців

09.2022 - 03.2023

- Побудова маркетинг стратегії для просування брендів компанії;
- Реалізація затвердженої маркетинг стратегії;
- Організація та реалізація промо-кампаній з партнерами;
- Комунікація та співробітництво з маркетинговими відділами партнерів;
- Комунікація та співробітництво з профільними медіа;
- Реалізація проєкту з трейд-маркетингу (торговий представник компанії в магазині партнера);
- Перезапуск соціальних мереж брендів компанії;
- Аналіз продажів в розрізі товарних категорій;
- Робота з підрядниками.

Керівник відділу маркетингу

Гера, ТОВ

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

4 місяці

05.2022 - 09.2022

  • розробка і реалізація маркетингової стратегії (онлайн та офлайн);
  • робота із підрядниками з медіа, поліграфії, сувенірної продукції, Web-розробники та SEO-фахівці;
  • розробка і реалізація рекламних кампаній, аналіз їх ефективності;
  • пошук і тестування нових каналів комунікації;
  • контроль створення рекламних матеріалів: відеоролики, банери, пости для соц.мереж;
  • аналіз ринку і конкурентів;
  • підтримка та просування власних ТМ;
  • генерація контенту для рекламної продукції, сайтів, соц. мереж та контроль виконання;
  • комунікація з вендорами з маркетингових питань (спільні маркетингові активності, промо-матеріали);
  • планування та контроль бюджету;
  • організація відділу та координація роботи команди (3 штатні маркетолога).

Провідний фахівець з категорійного маркетингу

Фокстрот

Торгівля роздрібна / Retail

11 місяців

03.2021 - 02.2022

  • розробка і реалізація стратегії розвитку категорії ВТМ;
  • створення плану просування і підтримки категорії (ATL/BTL);
  • розробка і реалізація рекламних кампаній, аналіз їх ефективності;
  • контроль створення рекламних матеріалів: відеоролики, банери, пости для соц.мереж;
  • співпраця з рекламними агенціями та підрядниками;
  • контроль розміщення рекламних матеріалів у всіх каналах комунікацій;
  • організація проведення розіграшів призів в роздрібній мережі, на сайті та в соц.мережах;
  • аналіз ефективності маркетингових активностей, підготовка звітів;
  • аналіз розвитку ринку, розвитку конкурентів та адаптація стратегії для підвищення частки ринку в категорії;
  • розробка і реалізація стратегії виведення на ринок власної ТМ;
  • комунікація з вендорами з маркетингових питань (brand guideline, спільні маркетингові кампанії, промо-матеріали, звітність);
  • бюджетування, планування витрат на місяць, квартал, рік).

Trade marketing manager

ROZETKA

Торгівля роздрібна / Retail

4 місяці

11.2020 - 03.2021

  • підготовка та запуск промо активностей;
  • бюджетування і розподіл витрат;
  • постановка завдань на команди: дизайнерів, верстальників, копірайтерів, аналітиків;
  • реалізація стратегії виведення на ринок власної ТМ;
  • аналітика, контроль продажів і адаптація стратегії для підвищення товарообігу;
  • підготовка звітності по акціях та рекламних кампаніях;
  • підготовка медіапланів, контроль їх виконання;
  • взаємодія з іншими відділами та вендорами для проведення спільних кампаній.

Менеджер з онлайн-маркетингу

Фокстрот

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік

09.2019 - 09.2020

  • планування, організація управління, аналіз промо активностей для розвитку товарних груп, промо активностей вендорів;
  • створення посадкових сторінок і рекламних матеріалів для акцій на сайті;
  • контроль розміщення товарного асортименту для акцій;
  • контроль створення рекламних матеріалів: відеоролики, банери, пости для соц.мереж;
  • контроль розміщення рекламних матеріалів у всіх каналах комунікацій;
  • підготовка медіапланів, контроль їх виконання, бюджетування;
  • підготовка і ведення бюджетів;
  • аналіз ефективності маркетингових активностей, підготовка звітів;
  • взаємодія з вендорами, дизайнерами, аналітиками і комерційним відділом для реалізації промоакцій: узгодження умов, макетів, бюджетів, звітів;
  • організація проведення розіграшів на сайті і в соц. мережах.

Менеджер з маркетингу

SystemGroup Украина (автоматизации торговли, склада, производства)

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

2 роки 11 місяців

10.2016 - 09.2019

  • PR-напрямок:
  • написання текстів: статей, опис продуктів, кейсів;
  • робота з підрядниками щодо розміщення рекламної інформації на зовнішніх ресурсах (статті у фахових онлайн-виданнях, інформація про компанію на сайтах партнерів, тощо).

Інтернет-напрямок:

  • управління сайтами і адміністрування контенту (розміщення статей, сторінок і рішень, веб-форм, актуалізація цін);
  • підготовка і проведення e-mail-розсилок для кінцевих споживачів і дилерів.

BTL-напрямок:

  • організації власних заходів (в тому числі виїзних) для партнерів і крупних клієнтів: конференції, форуми, семінари (пошук локацій, розсилка запрошень, організація синхронного перекладу, організація кейтерингу та обслуговування);
  • робота із підрядниками з медіа, поліграфії і сувенірної продукції;
  • організація участі представників компанії в галузевих виставках та конференціях;
  • закупівля і оформлення корпоративних подарунків для клієнтів.

Аналітичний напрямок:

  • моніторинг та аналіз ринку клієнтів, збір інформації для воронки продажів і контактів для сейлз-менеджерів;
  • моніторинг, формування оглядів та розсилка інформації співробітникам компанії щодо діяльності клієнтів і перспектив розвитку ринків збуту.

Адміністративна діяльність:

  • розміщення заявок на оплату постачальникам в 1С;
  • збір і обробка первинних лідів;
  • складання звітів для керівників компанії і вендорів.

Менеджер з продажів та маркетингу

Akmina Travel Club (Кипр)

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

6 місяців

03.2016 - 09.2016

  • пошук і залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, активний пошук клієнтів, укладення договорів);
  • ведення клієнтської бази;
  • підтримка взаємин з напрацьованою клієнтурою;
  • консультування клієнтів;
  • бронювання туристичних послуг;
  • ведення документообігу та звітності по роботі з поточними клієнтами і новими зверненнямиякі, надходять;
  • складання інфо-турів;
  • складання презентаційних матеріалів;
  • розробка заходів щодо просування продукту;
  • участь у вебінарі в якості спікера.

Менеджер з маркетингу

SystemGroup Украина (автоматизации торговли, склада, производства)

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

3 місяці

12.2015 - 03.2016

  • написання текстів: статей, опису продуктів, кейсів;
  • управління сайтами та адміністрування контенту;
  • організація власних заходів компанії та участі в галузевих;
  • робота із підрядниками по медіа, поліграфії, сувенірної продукції;
  • підготовка та проведення e-mail-розсилки.

Менеджер з маректингу

ТОВ "РЕНОМЕ-СМАРТ"

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

10 місяців

09.2014 - 07.2015

Аналітична та методична підтримка процесу активних продажів:

  • сегментування клієнтів та продуктів;
  • підготовка та оформлення презентаційних матеріалів для продуктів;
  • підготовка пропозицій щодо стратегії просування продуктів та послуг;
  • розробка та моніторинг заповнення форми звітності сейлз-менджерів;
  • аналіз ефективності розміщення рекламних компаній;
  • моніторинг конкурентів.

Зовнішнє просування компанії та продуктів:

  • організація участі у профільних заходах працівників компанії;
  • розробка, пошук підрядників та контроль виготовлення брендованої сувенірної продукції;
  • розробка та підготовка стратегії розвитку компанії;
  • написання новин та рекламних текстів.

Менеджер з маркетингу

MD-Group (представитель в Украине таких брендов как Tommy Hilfiger, G-Star Raw, Diesel, Gant, Fornarina, Accessorize, DKNY Men, Pepe Jeans, oodji, Walker и Stem).

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 1 місяць

08.2013 - 09.2014

Аналітичний напрямок:

  • формування регулярних звітів щодо трафіку, конверсії та результатам акцій;
  • організація та проведення маркетингових досліджень, збір та обробка інформації;
  • дослідження і аналіз споживчих переваг клієнтів брендів;
  • аналіз ефективності різних інструментів реклами та акцій, розробка рекомендацій з планування наступних сезонів;
  • робота з отриманим масивом даних (виведення таблиць, побудова графіків) та підготовка аналітичних звітів з висновками та рекомендаціями;
  • моніторинг і оцінка активностей конкурентів;
  • збір інформації, підготовка статистичних даних, презентацій та звітів.

Інтернет-напрямок:

  • розробка концепцій маркетингових активностей і стратегій представленості брендів в Інтернет;
  • постійний моніторинг онлайн-простору, відстеження інформації про компанію та про бренди;
  • медіапланування і розміщення реклами в інтернет-виданнях;
  • складання звітів та аналізу ефективності розміщення на інтернет-майданчиках;
  • розробка сайтів, написання ТЗ для створення сайту;
  • пошук, співпраця і контроль виконання робіт підрядниками з SEO;
  • координація, контроль реалізації та аналіз ефективності постійних маркетингових активностей в Інтернет.

PR-напрямок:

  • планування і координація розміщення PR-метериалів в інтернет-виданнях та просування цих матеріалів у медіа просторі;
  • постійний моніторинг опублікованих матеріалів;
  • написання рекламних текстів;
  • розміщення новин, прес-релізів, статей на галузевих безкоштовних сайтах.

SMM-напрямок:

  • планування, створення та управління рекламними кампаніями в Facebook і VKontakte;
  • складання та підготовка нового контенту сайтів та соц. мереж (3 сайта і 7 соц. мереж);
  • створення, ведення і розвиток груп в соц. мережах (Facebook, VKontakte, Instagram);
  • складання звітів та аналізу ефективності розміщення та рекламних кампаній в соц. мережах;
  • організація та проведення рекламних заходів, конкурсів із залучення аудиторії до груп і сторінок;
  • робота з аудиторією в соц. мережах;
  • вивчення кращих світових практик ведення онлайн-спільнот і внесення необхідних змін у стратегію розміщення в Інтернет.

Організаційний напрямок:

  • розробка та реалізація рекламних акцій та заходів із залучення клієнтів/збільшенню продажів;
  • пошук партнерів та підрядників, взаємодія з контрагентами;
  • взаємодія із рекламними агенціями та дослідницькими компаніями;
  • розробка рекомендацій, написання ТЗ, контроль реалізації;
  • ведення і контроль рекламного бюджету;
  • організація документообігу з партнерами та підрядниками;
  • адміністрування, контроль та облік проведених маркетингових активностей;
  • розробка і впровадження маркетингової стратеги;
  • підготовка та проведення тендерів з вибору підрядників;
  • проведення оплат в 1С.

Менеджер з маркетингу

Частное Акционерное Общество «Лекс Холдинг» (ТРЦ «Караван»)

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

12.2012 - 08.2013

BTL-напрямок:

  • розробка ідей, концепцій і механік акцій, а також BTL-заходів;
  • підготовка та проведення тендерів з вибору підрядників;
  • робота з підрядниками, оцінка та аналіз запропонованих концепцій, ідей, сценаріїв, тощо, постановка задач, контроль термінів та якості виконання;
  • планування та організація заходів, узгодження з підрядниками ідей, умов взаємодії, умов розрахунків;
  • супровід, підтримка та контроль проведення заходу на всіх етапах;
  • оцінка ефективності заходів, пошук шляхів їх вдосконалення;
  • збір інформації про підрядників, формування бази даних підрядників, сегментація підрядників;
  • формування та контроль за виконанням кошторисів і бюджетів заходів;

PR-напрямок:

  • участь у підготовці та проведенні PR-заходів (написання прес-релізів, пост-матеріалів і статей);
  • розміщення інформації про заходи, події та акції в пресі та Інтернет;
  • взаємодія зі ЗМІ: розміщення і просування PR-матеріалів у медіа просторі;
  • моніторинг опублікованих матеріалів;
  • організація прес-конференцій, брифінгів;
  • залучення спонсорських бюджетів.

Адміністративна діяльність:

  • робота з документообігом і звітністю.

Ключова інформація

10-річний досвід в B2C та B2B маркетингу, ATL і BTL просування. Побудова та реалізація промо-стратегії, виведення на ринок власного бренду. Грамотний організатор і управлінець. Досвід в зборі, аналізі та систематизації інформації, а також у складанні та веденні звітної документації, офіційних документів. Уміння ефективно працювати в команді і досягати результату. Впевнений користувач ПК.

Навчалась в 1 закладі

Російський Університет Інновацій

Психолог. Викладач психології

Другие страны, 2005

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Курси, тренінги, сертифікати

Курси англійської мови

Киев, 2013

Школа «Speak up»

Курси з маркетингу

Киев, 2013

"Основи маркетингу"

Додаткова інформація

Личностная характеристика

Добре розвинені організаторські здібності, лідерські якості, навички управління та самодисципліна. Прагну розвитку та професійної самореалізації. Володію аналітичним складом розуму. Працьовита, комунікабельна, пунктуальна, тактовна, порядна, стресостійка. Високий рівень особистої відповідальності. Здорова амбітність.

Олена

Директор по маркетингу, Бренд-менеджер

Київ

41 рік

повна зайнятість

Оновлено 11 місяців тому