Працював в 7 компаніях   14 років 5 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, FMCG, Фінансові послуги, Промисловість та Виробництво, Послуги для бізнесу - інше

Менеджер з розвитку мережі

Аврора

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік

02.2021 - 02.2022

• Активний пошук комерційних приміщень у зазначеному регіоні відповідно згідно с нормами компанії;

• Пошук та переговори з власником приміщення;

• Аналіз розташування (конверсія клієнтів, потік людей, орієнтація, купівельна спроможність, магніти);

• Оцінка стану орендованого об'єкта та вартості ремонту;

• Створення та подання презентації предмета оренди;

• Збір та перевірка документації;

• Співпраця з агентствами нерухомості;

• Координація діяльності суміжних підрозділів;

• Вирішення операційних питань перед запуском ТТ;

• Запуск ТТ.

Регіональний менеджер

Роганський м‘сокомбінат

FMCG

2 роки 3 місяці

11.2019 - 02.2022

• Організація оперативного управління роздрібною мережею;

• Координація діяльності магазину (більше 100 SKU) для збільшення продажу та прибутку;

• Вирішення поточних проблем;

• Забезпечення виконання планових показників;

• Аналіз та усунення недоліків, що негативно впливають на роботу магазинів;

• Робота з персоналом – підбір та адаптація;

• Інвентаризація магазинів;

• Аналіз продуктивності мережі;

• Розвиток мережі (підбір приміщень, укладання договорів оренди та відкриття нових магазинів);

• Створення та реалізація маркетингових кроків;

• Ціноутворення та аналіз конкурентів;

• Співпраця з супермаркетами та дистриб'юторами;

• Співпраця із сегментом HoReCa.

Региональный менеджер - Кризис-менеджер

ПО "Ломбард Капитал/Партнер"

Фінансові послуги

3 роки 4 місяці

02.2016 - 06.2019

• Управління роздрібною мережею;

• Виконання планових показників регіону;

• Підвищення фінансових результатів регіону;

• Підбір, адаптація та управління персоналом;

• Робота відповідно до стандартів компанії;

• Ведення фінансової та аналітичної звітності;

• Підготовка бюджету;

• Аналіз планових показників та прогнозування фін плану;

• Розвиток мережі (підбір приміщень, укладання договорів оренди та відкриття нових філій);

• Аналіз ринку конкурентів;

• Вирішення суперечок із держ. органами;

• Забезпечення ефективного функціонування філій;

• Інвентаризація.

Менеджер з продажу b2b

Нова Слобода-Креатив, ООО

Промисловість та Виробництво

1 рік 1 місяць

12.2014 - 01.2016

• Розширення ринку збуту на території України та ближнього зарубіжжя;

• Активний продаж;

• Робота с холодной базой клієнтів;

• B2B-продаж;

• Моніторинг конкуренції;

• Підготовка та проведення презентацій;

• Участь у виставках;

• Виявлення потреб клієнтів;

• Проведення переговорів з першими особами та представниками;

• Укладання договорів;

• Контроль оплати;

• Інспекція відвантаження товару перед отриманням покупцем;

• Робота з дебіторською заборгованістю;

• Виконання цілей, а також щомісячних завдань менеджера;

• Аналіз продажів за останній період роботи;

• Участь у підготовці планів продажу відділу на майбутній період роботи;

• Складання та підготовка пакета документів при надсиланні товару на експорт.

Керівник відділу продаж ЗЕД

ПАТ "Донецкий завод высоковольтных опор"

Промисловість та Виробництво

3 роки 1 місяць

09.2011 - 10.2014

• Розширення ринку збуту;

• Участь у виставках;

• Підготовка презентації;

• Проведення переговорів з першими особами;• Укладання договорів внутрішніх та міжнародних;

• Підбір та адаптація персоналу;

• Розробта імпорту;

• Логістика;

• Надання фінансових та аналітичних звітів за минулий період роботи;

• Розрахунок та планування доходів та витрат на наступні місяці;

• Участь у розрахунку річного бюджету.

• Управління відділом з продажу ЗЕД, обов’язки працівників відділу: Активний продаж продукції;

Робота з дебіторською заборгованістю;

Підготовка документації для експорту продукції;

Підготовка документації для імпорту сировини;

Робота с договорами;

Контроль відвантаженої продукції та складських залишків.

Експерт відділу експертиз

Донецька торгова-промислова палата

Послуги для бізнесу - інше

3 роки 3 місяці

06.2008 - 09.2011

• Визначення кодів УКТЗЕД для товарів усіх груп;

• Визначення країни походження товару та видача відповідного сертифікату;

• Видача сертифікатів відповідності продукції у системі CERTEX;

• Оформлення заявки на підтвердження технологічного процесу компанії;

• Робота із зовнішньоекономічними контрактами та товаросупровідною документацією;

• Робота з нормативно-технічною документацією;

• Проведення якісних та кількісних випробувань усіх видів товарів.

Торговий представник fmcg

ТОВ "Логистика и сервис"

FMCG

10 місяців

06.2006 - 04.2007

• Активний продаж продукції компаній «Марічка», «Комо» та «Полтавочка»;

• B2B-продаж;

• Відвідування торгових точок;

• Підготовка презентації;

• Укладання договорів;

• Оформлення замовлень;

• Контроль доставки;

• Контроль дебіторської заборгованості;

• Збільшення присутності та асортименту на полиці;

• Контроль терміну придатності;

• Підготовка щомісячного звіту про продаж та розвиток;

• Аналіз конкурентного середовища.

Ключова інформація

Маю 7 років досвіду в управлінні персоналом, 10 років досвіду у продажах, 5 років досвіду у розвитку мережі. Вмію будувати команду з нуля, працювати в умовах багатозадачності, працювати в команді, самостійно організувати роботи, працювати з великим обсягом інформації.Відповідальний, комунікабельний, самоорганізований, орієнтований на результат, стресостійкий, аналітичний склад розуму, готовий навчатися та адаптувати свої навички у новому напрямку.

Навчався в 2 закладах

Поліциальна безкоштовна школа «COSINUS»

Адміністрація

Польша, м. Ченстохова, 2022

Донецкий Национальный университет экономики и торговли

Маркетінг, товарознавство та експертиза в митній справі / товарознавець та експерт в митній справі

Донецьк, 2008

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Німецька

середній

А2

Польська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Ведення агресивних переговорів

Полтава, 2021

Ведення переговорів із відстоюванням своєї позиції при агресивній та наполегливій поведінці співрозмовника.

Управління персоналом

Запоріжжя, 2016

"Києво-Могилянська Бізнес Школа", "Управління персоналом" (2016р., 2 модулі з домашніми завданнями тривалістю 7 тижнів)

Таможенний брокер

Донецьк, 2012

Донецька ТПП / Східна митниця, курси підготовки декларантів власних вантажів. (21 день)

Оцінка об'єктів матеріальної форми

Харків, 2010

Незалежна оцінка нерухомості, автотранспорту та товарів в обороті

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

категорії В

Захоплення та інтереси

Кіно; Подорожі; Спорт.

Особисті якості

• Готовий навчається та адаптувати свої навички в новому напрямку; • Націлений на результат; • Вмію працювати у команді; • Самоорганізований; • Швидко навчаємо; • Відповідальний; • Комунікабельний; • Добросовісний; • Вмію будувати команду з нуля.

Комп'ютерні навички

• 1С; •  Microsoft Word; •  Microsoft Excel; •  Microsoft Outlook; •  Power Point; • Bitrix24.

Особистий автомобіль

hyundai accent 2012 года

Сергій Сергійович

Менеджер з розвитку мережі

Німеччина

Готовий переїхати: Польща

2 500 $

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота, гібридна

Оновлено 2 тижні тому