Працювала в 7 компаніях   4 роки

Торгівля роздрібна / Retail, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Реклама та PR-послуги, Інше

Фахівець з персоналу (HR-менеджер)

Сільпо, Мережа супермаркетів

Торгівля роздрібна / Retail

11 місяців

12.2022 - 11.2023

  • Пошук та відбір персоналу в супермаркет
  • Ведення кадрового діловодства та звітів
  • Адаптація нових працівників
  • Організація мотиваційних заходів

Керівник

База відпочинку "Орлятко"

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 місяці

06.2020 - 09.2020

Основні обов'язки

  • рекламне просування,
  • наймання співробітників і контроль їх роботи,
  • робота з постачальниками,
  • консультування, бронювання, і заселення постояльців,
  • ведення рахунків і документації.

Офіс-менеджер

SaveMax

Реклама та PR-послуги

9 місяців

10.2018 - 07.2019

Робота з документами, прийом телефонних дзвінків, організація діяльності офісу, зустріч гостей, складання звітів, робота з персоналом офісу.

Бариста

Кав'ярня "Godshot"

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

7 місяців

02.2018 - 09.2018

Приготування напоїв, консультування відвідувачів, ведення каси.

Спеціаліст з сервісу

ДП "Адідас-Україна"

Торгівля роздрібна / Retail

3 місяці

09.2017 - 12.2017

Знання товару і його призначення, консультування покупців, мерчандайзинг.

Старший офіціант

НК "Стамбул"

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 місяці

06.2017 - 09.2017

Знання меню, консультування гостей про особливості страв і напоїв. Складання графіка, стажування та контроль роботи офіціантів. Замовлення і прийом госптоварів. Усунення конфліктних ситуацій.

Менеджер з продажу

Контакт-центр "ГРАН"

Інше

5 місяців

06.2016 - 11.2016

Пошук клієнтів, прийом замовлень. Інформаційна та технічна підтримка існуючих клієнтів, в тому числі і підтримка рекламних акцій. Інтерв'ювання цільової аудиторії. Ведення обліку вхідних і вихідних дзвінків, введення базової інформації по ним.

Ключова інформація

Знання та навички:

  • грамотна і чітка мова;
  • впевнений користувач ПК;
  • знання офісних програм, Internet, пошта;
  • маю навички телефонних переговорів;
  • хороша дикція.

Своїми сильними сторонами вважаю комунікабельність, стресостійкість, хороші управлінські навички, пунктуальність, системне мислення, орієнтованість на результат, позитивне ставлення до життя.

Навчалась в 1 закладі

Херсонський національний технічний університет

Міжнародні економічні відносини, управління і бізнес; менеджмент

Херсон, 2018

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

"Базова психологічна допомога в умовах війни" Олександр Авдєєв

2023

Бізнес-тренінг «Breakthrough with firewalk” (Прорив), Krzysztof Sroczynski

Київ, 2019

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Маю посвідчення водія категорії В та стаж водіння 2+ роки.

Маргарита Віталіївна

HR-менеджер

Херсон

10 000 грн.

26 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 тижні тому