Ольга Василівна

активно шукаю роботу

Керуючий, Заступник керуючого, Бухгалтер, Економіст, Менеджер, Оператор ПК

Біла Церква 42 роки 16 000 грн.  

Скачать от 31 Жов 2023
Контактные данные резюме скрыты

Ключова інформація

 Знайома з усіма технічними процесами магазину та виробництва, контролюючими органами, з порядком проведення інкасації і веденням документації (касової, технічної), знайома з роботою РРО, правилами логістики, менеджменту, управлінням персоналом, збереженням ТМЦ, проведення інвентаризацій, знайома з трудовим кодексом і його дисципліною, прийом товару та контроль переміщення ТМЦ. Маю досвід керування персоналом від 70 осіб, налагодження трудового і організаційного процесу колективу. Впевнений користувач ПК, гарно володію програмою 1С 8.2.0, 8.3.0 і не тільки. Шкідливих звичок не маю, стресостійка, гарно і швидко  навчаюсь новому.

 

Досвід роботи

Головний обліковець. Адміністратор 1С
Лип 2021 - Кві 2023 (1 рік 10 міс)

Ювелірний дім "Каштан"
Промисловість та Виробництво

Створення обліку на виробництві, систематизація 1С з нуля, створення специфікацій, номенклатури, техмаршрутів, тех.карт, звітності тощо. Контроль і ведення обліку на всіх процесах виробництва.


Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних
Гру 2020 - Кві 2021 (5 міс)

ФОП Распоренко
Торгівля роздрібна / Retail

Налагодження управлінського обліку в 1С у торговій мережі з самого початку, створення номенклатури. Ведення документації, інвентаризації.


Менеджер по взаємодії з клієнтами
Чер 2020 - Гру 2020 (7 міс)

ТОВ "Фін Трейд Сервіс"
Промисловість та Виробництво

Контроль виконання плану на виробництві, контроль за відвантаження готової продукції клієнту, контроль роботи складу і менеджерів з продажу, взаємодія з клієнтом, прорахунок замовлення, щоденні виробничі звіти.


Економіст
Чер 2016 - Чер 2020 (4 роки 1 міс)

ТОВ
Промисловість та Виробництво

Робота з витратами виробництва, розрахунок витрат на виробництво продукції та собівартості продукції, інвентаризації, робота з программою 1С, специфікації продукції,прийом і контроль ТМЦ на виробництві взаємодія з контролюючими органами, здача звітності і.т.д. Ведення кадрової документації.Також займаюсь системою якості,успішно проходили аудити підприємства,розробка документації (процедури СУЯ)

 

 


Керуюча магазином
Вер 2015 - Лют 2016 (6 міс)

ТОВ "Сімейний квартал"
до 20 сотрудников Торгівля роздрібна / Retail

З серпня 2015 по березень 2016 працювала в мережі магазинів одягу і взуття «Сімейний квартал» на посаді Керуюча магазину. Звільнилась в зв'язку з закриттям магазину в місті Біла Церква

Рекомендації

Гнатенко Мирослава Володимирівна Старший касир  ТОВ "Сімейний квартал"

0930790376

Хмельницка Юлія Віталіївна Старший продавець магазину  ТОВ "Сімейний квартал"

0686598488


Адміністратор (заступник керуючого)
Бер 2015 - Лип 2015 (5 міс)

ТОВ "Зелене яблуко "ЛТД
Торгівля роздрібна / Retail

В обов'язки входило управління персоналом, збереження ТМЦ, прийом ТМЦ, ведення касової документації, інвентаризація, інкасація та багато інших обов'язків.

Звільнилась за згодою сторін, підприємство закрилось і звільнили весь колектив

Рекомендації

готовий надати на вимогу

Заступник керівника
Тра 2013 - Вер 2014 (1 рік 5 міс)

АТБ-маркет
більше 500 сотрудников Торгівля роздрібна / Retail

З травня 2013 по вересень 2014 року працювала на посаді заступника керуючого магазину. Знайома з усіма технічними процесами магазину, контролюючими органами, з порядком проведення інкасації і веденням документації (касової, технічної), знайома з роботою РРО, правилами логістики, менеджменту, управлінням персоналом, збереженням ТМЦ, проведення інвентаризацій, знайома з трудовим кодексом і його дисципліною, прийом товару та контроль переміщення ТМЦ. Маю досвід керування персоналом від 70 осіб, налагодження трудового і організаційного процесу колективу.

Рекомендації

Свинтилова Елена Викторовна Администратор торгового зала  АТБ-маркет

0982021136


Оператор ПК
Січ 2009 - Кві 2010 (1 рік 4 міс)

ТОВ БМ "Трейд"
від 20 до 50 сотрудников Торгівля роздрібна / Retail

З січня 2009 працювала оператором ПК и за сумісництвом товарознавцем в ТОВ БМ "Трейд", специфіка роботі: обробка первинної бухгалтерської документації (прибуткові та видаткові накладні, списання, трансферти) , прийняття і створення заказів, підготовка документації, перевірка відвантажувальних товарів та правильність як прибуткової так і якісної документації на них, вирішення спірних питань як у телефонному так і в електронному режимі, прийом товару, видача и підготування повернень постачальнику, підготовка і проведення переобліку, прийом та облік товарів в магазині і на складі.


Оператор ПК
Сер 2009 - Гру 2009 (5 міс)

“Євротек"
від 20 до 50 сотрудников Торгівля роздрібна / Retail

обробка первинної бухгалтерської документації (прибуткові та видаткові накладні, списання, трансферти) , прийняття і створення заказів, підготовка документації, перевірка відвантажувальних товарів та правильність як прибуткової так і якісної документації на них, вирішення спірних питань як у телефонному так і в електронному режимі, прийом товару, видача и підготування повернень постачальнику, підготовка і проведення переобліку, прийом та облік товарів в магазині і на складі.


Методист 2 категорії
Жов 2005 - Лют 2007 (1 рік 5 міс)

Білоцерківській районній адміністрації у відділі Культури та туризму
від 20 до 50 сотрудников Державний сектор

 


Бухгалтер
Кві 2001 - Тра 2003 (2 роки 2 міс)

ОСББ "Галактика"
до 20 сотрудников Державний сектор

 

Освіта

Національний аерокосмічний університет ім. Жуковського “Харківський авіаційний інститут”(Украина)
Рік закінчення 2005

Финанси та економіка підприємства, Бакалавр/спеціаліст

Володіння мовами

Англійська- середній

Німецька- базовий

Російська- вільно

Українська- рідна
Можу проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Мета

Хочу найти работу в стабильной компании, с постоянным доходом, с возможностью для развития и каръерного роста. Готова учиться новому,набираться опыта и делиться с воим опытом с другими.