Досвід роботи
Нет опыта работы
Головний обліковець. Адміністратор 1С
Лип 2021 - Кві 2023 (1 рік 10 міс)
Ювелірний дім "Каштан"
Промисловість та Виробництво
Створення обліку на виробництві, систематизація 1С з нуля, створення специфікацій, номенклатури, техмаршрутів, тех.карт, звітності тощо. Контроль і ведення обліку на всіх процесах виробництва.
Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних
Гру 2020 - Кві 2021 (5 міс)
ФОП Распоренко
Торгівля роздрібна / Retail
Налагодження управлінського обліку в 1С у торговій мережі з самого початку, створення номенклатури. Ведення документації, інвентаризації.
Менеджер по взаємодії з клієнтами
Чер 2020 - Гру 2020 (7 міс)
ТОВ "Фін Трейд Сервіс"
Промисловість та Виробництво
Контроль виконання плану на виробництві, контроль за відвантаження готової продукції клієнту, контроль роботи складу і менеджерів з продажу, взаємодія з клієнтом, прорахунок замовлення, щоденні виробничі звіти.
Економіст
Чер 2016 - Чер 2020 (4 роки 1 міс)
ТОВ
Промисловість та Виробництво
Робота з витратами виробництва, розрахунок витрат на виробництво продукції та собівартості продукції, інвентаризації, робота з программою 1С, специфікації продукції,прийом і контроль ТМЦ на виробництві взаємодія з контролюючими органами, здача звітності і.т.д. Ведення кадрової документації.Також займаюсь системою якості,успішно проходили аудити підприємства,розробка документації (процедури СУЯ)
Керуюча магазином
Вер 2015 - Лют 2016 (6 міс)
ТОВ "Сімейний квартал"
до 20 сотрудников
Торгівля роздрібна / Retail
З серпня 2015 по березень 2016 працювала в мережі магазинів одягу і взуття «Сімейний квартал» на посаді Керуюча магазину. Звільнилась в зв'язку з закриттям магазину в місті Біла Церква
Рекомендації
Гнатенко Мирослава Володимирівна
Старший касир
ТОВ "Сімейний квартал"
0930790376
Хмельницка Юлія Віталіївна
Старший продавець магазину
ТОВ "Сімейний квартал"
0686598488
Адміністратор (заступник керуючого)
Бер 2015 - Лип 2015 (5 міс)
ТОВ "Зелене яблуко "ЛТД
Торгівля роздрібна / Retail
В обов'язки входило управління персоналом, збереження ТМЦ, прийом ТМЦ, ведення касової документації, інвентаризація, інкасація та багато інших обов'язків.
Звільнилась за згодою сторін, підприємство закрилось і звільнили весь колектив
Рекомендації
готовий надати на вимогу
Заступник керівника
Тра 2013 - Вер 2014 (1 рік 5 міс)
АТБ-маркет
більше 500 сотрудников
Торгівля роздрібна / Retail
З травня 2013 по вересень 2014 року працювала на посаді заступника керуючого магазину. Знайома з усіма технічними процесами магазину, контролюючими органами, з порядком проведення інкасації і веденням документації (касової, технічної), знайома з роботою РРО, правилами логістики, менеджменту, управлінням персоналом, збереженням ТМЦ, проведення інвентаризацій, знайома з трудовим кодексом і його дисципліною, прийом товару та контроль переміщення ТМЦ. Маю досвід керування персоналом від 70 осіб, налагодження трудового і організаційного процесу колективу.
Рекомендації
Свинтилова Елена Викторовна
Администратор торгового зала
АТБ-маркет
0982021136
Оператор ПК
Січ 2009 - Кві 2010 (1 рік 4 міс)
ТОВ БМ "Трейд"
від 20 до 50 сотрудников
Торгівля роздрібна / Retail
З січня 2009 працювала оператором ПК и за сумісництвом товарознавцем в ТОВ БМ "Трейд", специфіка роботі: обробка первинної бухгалтерської документації (прибуткові та видаткові накладні, списання, трансферти) , прийняття і створення заказів, підготовка документації, перевірка відвантажувальних товарів та правильність як прибуткової так і якісної документації на них, вирішення спірних питань як у телефонному так і в електронному режимі, прийом товару, видача и підготування повернень постачальнику, підготовка і проведення переобліку, прийом та облік товарів в магазині і на складі.
Оператор ПК
Сер 2009 - Гру 2009 (5 міс)
“Євротек"
від 20 до 50 сотрудников
Торгівля роздрібна / Retail
обробка первинної бухгалтерської документації (прибуткові та видаткові накладні, списання, трансферти) , прийняття і створення заказів, підготовка документації, перевірка відвантажувальних товарів та правильність як прибуткової так і якісної документації на них, вирішення спірних питань як у телефонному так і в електронному режимі, прийом товару, видача и підготування повернень постачальнику, підготовка і проведення переобліку, прийом та облік товарів в магазині і на складі.
Методист 2 категорії
Жов 2005 - Лют 2007 (1 рік 5 міс)
Білоцерківській районній адміністрації у відділі Культури та туризму
від 20 до 50 сотрудников
Державний сектор
Бухгалтер
Кві 2001 - Тра 2003 (2 роки 2 міс)
ОСББ "Галактика"
до 20 сотрудников
Державний сектор