Віталій Юрійович

активно шукаю роботу

Помічник директора

Київ 27 років 25 000 грн.  

Скачать от 16 Кві 2023
Контактные данные резюме скрыты

Ключова інформація

Досвід роботи на підприємствах різного роду наявний. Моя життєва позиція - активна, людина з високим рівнем комунікативних навичок. Завжди звик працювати не на кількість, а орієнтуюся на якість виконаної роботи за адекватні проміжки часу.
Маю досвід роботи як у великих, так і невеликих колективах. Легко та швидко знаходжу підхід до людей. Присутній досвід роботи також з документами, як оперативного призначення, так і стратегічного. Маю досвід з відкриття нових об’єктів бізнесу, які являються частиною фірми, так і розширення та розвитку бізнес-стратегії підприємства.
Розуміюсь в будівельних схемах, кресленнях, працював з дизайнерськими проектами.

Досвід роботи

Діловод дирекції
Лют 2018 - Кві 2023 (5 років 3 міс)

Національний університет харчових технологій
Освіта

- Комунікація з керівництвом;
- Комунікація зі студентами;
- Приймання, реєстрація кореспонденції і направлення її у структурні підрозділи;
- Відповідно до резолюцій керівників підприємства передавав документи на виконання, оформляв реєстраційні картки;
- Ведення картотеки обліку проходження документальних матеріалів, здійснення контролю за їх виконанням, видання необхідних довідок щодо зареєстрованих документів;
- Відправлення відповідної документації адресатам;
- Ведення обліку отриманої і відправленої кореспонденції, систематизація й зберігання документів поточного архіву;
- Підготовка й здача до архіву підприємства документальних матеріалів закінчені діловодством;
- Забезпечення зберігання службової документації;
- Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.

Організатор маркетингових заходів
Бер 2020 - Гру 2021 (1 рік 10 міс)

Premier Expo
Інше

• Комунікація з замовниками, відвідувачами, експонентами тощо < br >• Організація культурних заходів< br >• Організація праці тимчасового персоналу< br >• Контроль праці тимчасового персоналу та інше

Заступник директора з операційного управління
Кві 2019 - Лют 2020 (11 міс)

Салон елітних інтер‘єрів «Венеція»
Торгівля роздрібна / Retail


Заступник директора
Жов 2016 - Бер 2019 (2 роки 6 міс)

ТОВ "НТЦ "Флеш-Р"
Промисловість та Виробництво


Голова студентської ради
Кві 2015 - Кві 2017 (2 роки 1 міс)

Національний університет харчових технологій
Освіта


Помічник HR-менеджера
Тра 2016 - Бер 2017 (11 міс)

ТОВ Миргородський м‘ясокомбінат
FMCG

- створення портрету вакансії< br >- Пошук кандидатів< br >- Проведення співбесіди< br >- Ведення звітності та документації< br >- Оформлення кандидатів< br >- Адаптація нових співробітників< br >- Організація корпоративів< br >- організація діяльності офісу< br >- Проведення майстер-класів по розвитку персоналу та інше

Офіціант
Чер 2012 - Лип 2012 (2 міс)

ресторан Бакинский двор
Послуги для населення - інше

- обслуговування відвідувачів;
- підтримка робочого місця в порядку;
- підтримка хороших відносин як з клієнтами, так і з іншими співробітниками;
- Досвід роботи з касовою дисципліною (R-keeper)
- Обслуговування банкетів та інше.

Освіта

Приватний вищий навчальний заклад "Київський університет культури"(Київ)
Рік закінчення 2024

Готельно-ресторанний та туристичний бізнес

Національний університет харчових технологій(Київ)
Рік закінчення 2019

Навчально-науковий інститут економіки і управління, спеціальність - "менеджент організацій та адміністрування", наукова ступінь - "магістр"

Національний університет харчових технологій(Київ)
Рік закінчення 2017

Навчально-науковий інститут економіки і управління, спеціальність - «Менеджмент организацій», Бакалавр

Володіння мовами

Английский- ниже среднего

Русский- свободно
Можу проходити співбесіду на цій мові

Украинский- родной
Можу проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Тайм-менеджмент(Київ)

Рік закінчення 2016

Можу надати сертифікат

Додаткова інформація

Комп‘ютерні навички

Впевнений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Access, Outlook), навички з цільового пошуку в мережі інтернет та користування електронною поштою(Outlook Express). Також наявний досвід роботи в CRM та розуміння основних моментів 1С.

Особисті якості

Активний та відповідальний з аналітичним складом розуму. Маю лідерські навички. Позитивний, з критичним мисленням, та вмію швидко зорієнтуватись в ситуації, яка відбувається та самостійно прийняти рішення. Досить швидко навчаюсь новому. Зазвичай, моя мета - досягти поставлених цілей. В міру впертий, та націлений на професійне зростання та розвиток.

Ціль

Робота в стабільній компанії, яка прагне розвитку та має дружній колектив. Бажана заробітна плата - від 20000 грн/міс.