FAQ. Відповіді на найпоширеніші запитання кандидатів під час співбесіди на посаду продавця

FAQ. Відповіді на найпоширеніші запитання кандидатів під час співбесіди на посаду продавця

Менеджер з найму SEZON


Нижче наведені найчастіші запитання та відповіді на них, які ми отримуємо від кандидатів.



💼 Що входитиме в мої обов'язки?

  • Консультування та продаж товарів клієнту за технологією;
  • Дотримання касової дисципліни та розрахунок клієнтів;
  • Підтримання чистоти та порядку в магазині;
  • Приймання та викладання продукції в магазині;
  • Проведення інвентаризації.


🛍️ Чи важко буде на стажуванні?

Стажування відбувається поетапно, послідовно надається вся необхідна інформація і методи її застосування. Іде розподіл на теоретичні блоки та практичні. Стажування проводять наші кваліфіковані керівники відділу продажів.


🎯 Якщо я нічого не продам?

Ще ні разу за історію компанії не було відсутності продажів за день. Перші продажі будуть вже під час стажування, тому вірте у власні сили. А з усім іншим ми допоможемо.


👔 Чи надається форма?

Так, ми надаємо уніформу безплатно нашим працівникам. До уніформи належать елементи верхньої частини одягу: футболки, світшоти, худі та жилетки.

Dress code - casual (повсякденний)


📜 Якщо в мене немає досвіду роботи?

Ми пропонуємо оплачуване стажування протягом 5-6 днів з постійною підтримкою керівника. Уже під час стажування ти зможеш на практиці використовувати знання при консультації клієнтів та продажу взуття і супутніх товарів.

Також у нас складена програма первинного навчання, базового навчання та підвищення кваліфікації де тебе навчать, як знайти підхід до кожного клієнта та працювати із запереченнями, як працювати за етапами продажів.


❄️☀️ Чи можливо влаштуватись на короткий термін роботи, підробіток?

Ми на ринку з 2010 року і налаштовані тільки на довготривалу співпрацю, середній період роботи наших продавців - консультантів вище 2-ох років. А також наша компанія вирізняється низькою плинністю працівників.

Тому у нас немає тимчасового та сезонного виду зайнятості.


🔁 Чи можливо працювати за сумісництвом?

На цей час, ми влаштовуємо працівника на повний робочий тиждень. Тому наша компанія виступає в даному питанні як основна робота, а інша може виступати як компанія, в якій працівник працює за сумісництвом у вільний від основної роботи час.


🧑‍🎓 Студентів приймаєте на роботу?

Якщо вийде з легкістю поєднувати роботу з навчанням — ми допоможемо розпочати кар'єру разом з нами.

З внутрішніми правилами компанії та "Корпоративним кодексом компанії SEZON" - ми не надаємо відпустки та додаткові вихідні у періоди наших високих сезонів, які якраз припадають на періоди літної та зимової сесії.

Тому добре потрібно зважити всі "за" та "проти".


✈️ Коли та наскільки можна взяти відпустку?

Надається в періоді міжсезоння січень-лютий, липень, вересень-жовтень, по завчасно поданій заяві керівнику (створюється графік відпусток та замін) якщо немає ким замінити, то відпустка може бути перенесена на інший час за погодженням з керівником.

Відпустка неоплачувана. Проте компанія бере на себе усі податки на доходи фізичних осіб.


📆 Чи можливо вносити корективи у графік?

Так, але тільки з обов'язковим погодженням керівника магазину та колег, все залежить від періоду і можливості зробити таку заміну.


Чи можна мати завжди вихідний у суботу та неділю?

Ми пропонуємо комфортний позмінний графік роботи 4/2. Тобто 4 робочі дні, а 2 вихідні. У вас завжди буде 2 вихідні дні, за які ви встигнете відновитись.

Проте, як мінімум двічі на місяць субота та неділя припадають як робочі дні.


🥞 Як відбувається обідня перерва?

На обідню перерву надається 30 хвилин. Чіткого діапазону годин немає.

В періоди, коли не має покупців продавці можуть по черзі піти на обід.


📃 Оформляєте по трудовому договору чи із записом в трудову книжку?

У нас офіційне оформлення тільки із записом в трудову книжку.


🔊 Що робити під час повітряної тривоги?

Під час повітряної тривоги потрібно зачинити магазин та піти в найближче укриття до відбою повітряної тривоги.


💸 Чи знімають зарплату за те, що магазин зачинений під час повітряної тривоги?

Ні, ми не знімаємо ніяким чином зарплатню. За час вашої зміни ви повноцінно отримуєте вашу ставку та відсоток від здійснених продажів, які відбулись під час цієї зміни.

Практика показує, що після закінчення повітряної тривоги більшість наших магазинів виконує денні плани продажів.


➡️ А що після співбесіди?

В разі позитивної відповіді з тобою зв'яжуться до 3-ох робочих днів і скинуть електронну анкету для заповнення. Наступні кроки:


🏅 Стажування на конкурсній основі?

Для нас надзвичайно важливий високий рівень надання обслуговування нашим клієнтам та дотримання стандартів продажів.

І саме під час стажування працівник показує всі навички та знання, які він у нас здобув на практиці.

Зі свого боку ми завжди надаємо зворотний зв'язок якнайшвидше.


📊 Чи працюємо ми з планами продажів?

Без плану продажів компанії рухаються наосліп, не можуть розвиватись та гарантувати стабільність своїм працівникам.

Так, ми застосовуємо плани продажів та інші показники продажів, а наші продавці їх успішно виконують. Керівники відділу продажів завжди ставлять реальні планові показники, які можливо виконати.

Компанія заохочує додатково працівників, та у нас завжди триває гра між магазинами за найвище виконання планів з призами.


Що ми надаємо нашим працівникам:

✔️ Кар'єрне зростання всередині посади продавця з другого місяця роботи в компанії.

✔️ 25% корпоративної знижки.

✔️Безплатно 4 пари взуття на рік.

✔️Премії за виконання стандартів.

✔️Виплата заробітної плати щоп'ятниці.

✔️ Мотиваційна гра Кращий продавець:

🏆 тижня;

🏆місяця;

🏆 року.

✔️ Призи за прочитання книг ти підвищення кваліфікації.

✔️Наповнена бібліотека компанії SEZON з книгами на різноманітну тематику.



Залишились запитання!?

Телефонуй або пиши й ми залюбки відповімо на кожне з них.

📞 +38 (068) 395 81 25 Telegram

📞 +38 (095) 473 46 58 Viber


Приєднуйтесь до нашої команди!!!


Report Page