Clarity Ukraine reposted this
Залучення користувачів в роботу з новою ERP-системою Сьогодні для одного з наших клієнтів, у якого триває проєкт впровадження Business Central, проводили workshop з теми «Робота функції казначейства в Business Central». Це другий етап в ознайомленні користувачів з системою. Загалом, ми в Clarity Ukraine практичним шляхом дійшли до підходу, коли навчання та занурення користувачів в систему відбувається в 4 етапи: 1. Інтерв’ю. На етапі інтерв’ю з користувачами ми, обговорюючи вимоги, звертаємось до стандартної функціональності системи, демонструємо, як процес може бути реалізований в BC. Тут користувачі є фактично спостерігачами, дивляться демо, дають свої коментарі. 2. Демонстрація налаштованої системи. Коли консультант розібрався в вимогах та зробив налаштування системи у відповідності до вимог, ми проводимо детальну демонстрацію функціональності. Тобто це вже не демо-версія, а прототип системи, якою надалі буде користуватися компанія. Для користувачів на цьому етапі стає прозоріше, як буде «виглядати їхнє життя» після впровадження. 😊 3. Workshops. Формат навчання, коли тренер демонструє на екрані групі користувачів хід дій в системі, які треба пройти для виконання процесу, а користувачі повторюють ці дії самостійно. Наприклад: · Як створити Заявку на оплату? · Як відправити її на погодження? · Як побудувати Платіжний календар? Мета цього етапу - познайомити користувачів з функціональністю, коли вони не просто дивляться, а самі пропрацьовують дії, притому в середовище, яке налаштоване під компанію, і в якому, в тому числі, занесені базові довідники компанії – «свої» дані часто підвищують лояльність користувачів до системи. 4. Тренінги. Проводяться близько до запуску. Користувачі в присутності тренера виконують дії в системі. Ми зазвичай просимо брати з собою на тренінг реальні документи, реальні кейси, які користувачі мають відобразити в системі. У разі виникнення питань, тренер допомагає, відповідає на питання. Основна тема тренінгів – впевнитися, що користувачі орієнтуються в системі і не будуть дуже розгубленими під час запуску. Такий підхід до ознайомлення з системою дає можливість більш лагідно залучати користувачів в роботу з новою системою та впевнитися, що функціональність є зрозумілою та покриває необхідні вимоги.