image description

Змінюючи себе, змінюємо компанію - міняємо світ навколо себе

У нашій команді 2500 співробітників

Наші співробітники пройшли 2500 годин тренінгів

«Омега» - це команда професіоналів, які люблять і знають свою роботу.

Ми прагнемо стати найкращими у своїй справі, а для цього - ніколи не зупиняємося на досягнутому, рухаємося вперед незважаючи ні на що. Для нас важливо вчитися, підвищувати свій професійний рівень, адже ми дуже вимогливі до себе і своїх результатах.

У нашій команді ми високо цінуємо ідеї, які дозволять поліпшити якість сервісу або оптимізувати щоденну працю. Ми не боїмося нестандартних завдань, і завжди приймаємо виклик.

А ще - нам ніколи не буває нудно: ми вміємо відпочивати, дбаємо про навколишнє середовище і займаємося благодійністю.

Наш девіз: змінюючи себе, змінюємо компанію - змінюємо світ навколо себе.

Приєднуйтесь до нашої команди!

Олег Підгорний: «Життя – це рух тільки вперед!»

Життя - це рух, а рухатися потрібно тільки вперед! За таким принципом живе і працює наш водій-експедитор з Полтави Олег Підгорний, який вже 3 роки є частиною нашої дружньої команди.

  • Надіслати резюме
  • Заповнити анкету
  • Зателефонуйте мені
  • Наш чат-бот
  • Відгуки
Менеджер супроводу продажів, Вінниця

Ми пропонуємо: •Стабільну заробітну плату та зрозумілу систему мотивації; •Повний соц. пакет — 24 дні відпустки, оплата лікарняних; •Навчання, професійний розвиток та отримання безцінного досвіду в компанії № 1; •Дружній колектив та справедливий керівник; •Місце роботи: вулиця Лебединського, 34.
Чим належить займатися: •Роботою з вхідними та вихідними дзвінками; •Обробкою інформації; •Виконанням СМАРТ-завдань безпосереднього керівника.
Від Вас очікуємо: •Навички роботи з 1С та CRM-системами буде величезною перевагою; •Чітке та грамотне мовлення; •Вміння працювати в режимі багатозадачності.
Телефонуйте менеджеру з персоналу, вона відповість на ваші запитання: Ганна 050 453 39 63.
Дізнайтесь найцікавіше про життя компанії з наших соцмереж:

Адміністративний персонал

    Ми пропонуємо:

    •Стабільну заробітну плату та зрозумілу систему мотивації;

    •Повний соц. пакет — 24 дні відпустки, оплата лікарняних;

    •Навчання, професійний розвиток та отримання безцінного досвіду в компанії № 1;

    •Дружній колектив та справедливий керівник;

    •Місце роботи: вулиця Лебединського, 34.


    Чим належить займатися:

    •Роботою з вхідними та вихідними дзвінками;

    •Обробкою інформації;

    •Виконанням СМАРТ-завдань безпосереднього керівника.


    Від Вас очікуємо:

    •Навички роботи з 1С та CRM-системами буде величезною перевагою;

    •Чітке та грамотне мовлення;

    •Вміння працювати в режимі багатозадачності.


    Телефонуйте менеджеру з персоналу, вона відповість на ваші запитання:

    Ганна 050 453 39 63.


    Дізнайтесь найцікавіше про життя компанії з наших соцмереж:

Фахівець з продажів (держ. тендер), Харків

Ми пропонуємо: •Офіційне працевлаштування, стабільну заробітну плату і оплачувану відпустку 24 дні; •Професійний розвиток та отримання безцінного досвіду в компанії №1; •Допомогу керівника на всіх етапах роботи; •Повний соціальний пакет, зручний графік роботи з 09:00 до 18:00; •Доставку на роботу та з роботи корпоративним транспортом (місцезнаходження: сел. Васищево).
Чим належить займатися: •Підготовка тендерної документації; •Робота на тендерному майданчику; •Участь у аукціоні; •Комунікації з клієнтами щодо укладання договорів.
Від Вас очікуємо: •Вища освіта економічна або юридична; •Комунікативність, уважність до роботи з документами; •Володіння навичками роботи з exсel, word, PDF; •Орієнтування в тендерних закупівлях, законі про Публічні закупівлі (бажане).
Телефонуйте менеджеру з персоналу, вона відповість на ваші запитання: Ганна 050 453 39 63.
Дізнайтесь найцікавіше про життя компанії з наших соцмереж:

Адміністративний персонал

    Ми пропонуємо:

    •Офіційне працевлаштування, стабільну заробітну плату і оплачувану відпустку 24 дні;

    •Професійний розвиток та отримання безцінного досвіду в компанії №1;

    •Допомогу керівника на всіх етапах роботи;

    •Повний соціальний пакет, зручний графік роботи з 09:00 до 18:00;

    •Доставку на роботу та з роботи корпоративним транспортом (місцезнаходження: сел. Васищево).


    Чим належить займатися:

    •Підготовка тендерної документації;

    •Робота на тендерному майданчику;

    •Участь у аукціоні;

    •Комунікації з клієнтами щодо укладання договорів.


    Від Вас очікуємо:

    •Вища освіта економічна або юридична;

    •Комунікативність, уважність до роботи з документами;

    •Володіння навичками роботи з exсel, word, PDF;

    •Орієнтування в тендерних закупівлях, законі про Публічні закупівлі (бажане).


    Телефонуйте менеджеру з персоналу, вона відповість на ваші запитання:

    Ганна 050 453 39 63.


    Дізнайтесь найцікавіше про життя компанії з наших соцмереж:

Бухгалтер, Харків

Ми пропонуємо: •Офіційне працевлаштування, стабільну заробітну плату і оплачувану відпустку 24 дні; •Навчання, професійний розвиток та отримання безцінного досвіду в компанії №1; •Доставку на роботу та з роботи (місцезнаходження: сел. Васищеве).
Чим належить займатися: •Внесення даних в систему 1С; •Перевірка первинних документів на відповідність критеріям визнання первинним документом; •Контроль дебіторської заборгованості; •Контроль правильності відображення даних з придбаних послуг на рахунках 1С; •Архівація документів.
Від Вас очікуємо: •Знання бухгалтерських програм (бажано 1С); •Знання норм ПСБО; •Знання норм Податкового кодексу; •Знання EXCEL; •Знання норм МСФЗ є додатковою перевагою.
Телефонуйте менеджеру з персоналу, вона відповість на ваші запитання: Анна 050 453 39 63.
Дізнайтесь найцікавіше про життя компанії з наших соцмереж:

Адміністративний персонал

    Ми пропонуємо:

    •Офіційне працевлаштування, стабільну заробітну плату і оплачувану відпустку 24 дні;

    •Навчання, професійний розвиток та отримання безцінного досвіду в компанії №1;

    •Доставку на роботу та з роботи (місцезнаходження: сел. Васищеве).


    Чим належить займатися:

    •Внесення даних в систему 1С;

    •Перевірка первинних документів на відповідність критеріям визнання первинним документом;

    •Контроль дебіторської заборгованості;

    •Контроль правильності відображення даних з придбаних послуг на рахунках 1С;

    •Архівація документів.


    Від Вас очікуємо:

    •Знання бухгалтерських програм (бажано 1С);

    •Знання норм ПСБО;

    •Знання норм Податкового кодексу;

    •Знання EXCEL;

    •Знання норм МСФЗ є додатковою перевагою.


    Телефонуйте менеджеру з персоналу, вона відповість на ваші запитання:

    Анна 050 453 39 63.


    Дізнайтесь найцікавіше про життя компанії з наших соцмереж:

Менеджер з продажу автозапчастин, Луцьк

Ми пропонуємо: •Стабільну заробітну плату та зрозумілу систему мотивації, повний соц. пакет – 24 дні відпустки, оплата лікарняних; •Комфортні умови праці - компенсацію палива та мобільного зв’язку, оплату амортизації (робота «в полях»); •Навчання, професійний розвиток та отримання безцінного досвіду в компанії №1; •Дружній колектив та справедливий керівник.
Чим належить займатися: •Підтримкою і розвитком клієнтської бази; •Активним пошуком і залученням нових клієнтів.
Від Вас очікуємо: •Досвід в продажах В2В; •Наявність особистого авто (газ / дизель) і готовність використовувати його в роботі; •Вміння працювати з аналітикою, щоб якісно готуватися до візитів; •Знання ринку автобізнесу (бажано).
Телефонуйте менеджеру з персоналу, вона відповість на ваші запитання: Анна, 050 231 66 14.
Дізнайтесь найцікавіше про життя компанії з наших соцмереж:

Адміністративний персонал

    Ми пропонуємо:

    •Стабільну заробітну плату та зрозумілу систему мотивації, повний соц. пакет – 24 дні відпустки, оплата лікарняних;

    •Комфортні умови праці - компенсацію палива та мобільного зв’язку, оплату амортизації (робота «в полях»);

    •Навчання, професійний розвиток та отримання безцінного досвіду в компанії №1;

    •Дружній колектив та справедливий керівник.


    Чим належить займатися:

    •Підтримкою і розвитком клієнтської бази;

    •Активним пошуком і залученням нових клієнтів.


    Від Вас очікуємо:

    •Досвід в продажах В2В;

    •Наявність особистого авто (газ / дизель) і готовність використовувати його в роботі;

    •Вміння працювати з аналітикою, щоб якісно готуватися до візитів;

    •Знання ринку автобізнесу (бажано).


    Телефонуйте менеджеру з персоналу, вона відповість на ваші запитання:

    Анна, 050 231 66 14.


    Дізнайтесь найцікавіше про життя компанії з наших соцмереж:

Комірник, Івано-Франківськ

Ми пропонуємо: •Стабільну заробітну плату, виплата два рази на місяць, офіційне працевлаштування - 24 дні відпустки, оплата лікарняних; •Сезонний спецодяг; •Графік: Пн – Cб, з 7:00 до 16:00, Нд – вихідний; •Місцезнаходження: вул. Максимовича 48 В.
Чим належить займатися: •Розвантаженням та навантаженням вантажу; •Переглядом деталей на виявлення браку; •Видачою замовлень клієнтам.
Від Вас очікуємо: •Досвід роботи на складі; •Знання автозапчастин (бажано); •Бажання працювати.
Телефонуйте менеджеру з персоналу, вона відповість на ваші запитання: Ольга, 096 190 89 89.
Дізнайтесь найцікавіше про життя компанії з наших соцмереж:

Робочі спеціальності

    Ми пропонуємо:

    •Стабільну заробітну плату, виплата два рази на місяць, офіційне працевлаштування - 24 дні відпустки, оплата лікарняних;

    •Сезонний спецодяг;

    •Графік: Пн – Cб, з 7:00 до 16:00, Нд – вихідний;

    •Місцезнаходження: вул. Максимовича 48 В.


    Чим належить займатися:

    •Розвантаженням та навантаженням вантажу;

    •Переглядом деталей на виявлення браку;

    •Видачою замовлень клієнтам.


    Від Вас очікуємо:

    •Досвід роботи на складі;

    •Знання автозапчастин (бажано);

    •Бажання працювати.


    Телефонуйте менеджеру з персоналу, вона відповість на ваші запитання:

    Ольга, 096 190 89 89.


    Дізнайтесь найцікавіше про життя компанії з наших соцмереж: