⬆️ Переможці в номінації Search Innovation

Надішліть резюме

Рус

Тестове завдання на вакансію віддалений аккаунт-менеджер

Запрошуємо вас виконати тестове завдання.

Цей тест продемонструє ваші навички у вирішенні нестандартних ситуацій та надасть нам цінну інформацію про ваші можливості.

Працюйте над завданням у своєму власному темпі, ніякого поспіху 🙂

Працюйте над тестовим самостійно, не копіюйте відповіді, згенеровані ШІ.

При виконанні тестового завдання зосередьтеся на вирішенні наведених ситуацій, а не їхньому запобіганні.

Після оформлення відповіді надішліть заявку через форму резюме. Ми зв’яжемося з вами протягом трьох робочих днів.

Дякуємо вам за час та зусилля, сподіваємося на скору зустріч!

Завдання № 1

У вас працює проект на просування сайту. Через два тижні після початку роботи ви показали клієнту нові оптимізовані тексти для його сайту. Але клієнту вони не сподобалися. Друга редакція також не сподобалася. Говорить, що недостатньо добре написано. Після цього клієнт сказав, що сам напише тексти собі на сайт. Ви погодились. За тиждень текстів немає. Ви уточнюєте у клієнта термін написання. Він обіцяє протягом тижня. Але знов не написав. Отже, у вас проект без текстів у роботі вже 1,5 місяці. Ви не можете затягувати терміни та відкладати розміщення текстів. Інакше ризикуєте, що не досягнете обіцяного результату у затверджені терміни.

Опишіть розгорнуто ваше бачення шляхів вирішення проблеми.

Завдання № 2

Клієнт затримує оплату планового авансового рахунку за просування. За договором платіж має здійснюватися щомісяця до 15 числа. Рахунок ви виставляли наперед, ще 7-го.

За перших трьох нагадувань по телефону клієнт говорив, що не отримував рахунок і просив його відправити ще раз. Востаннє просто пообіцяв сплатити протягом дня-двох. Сьогодні 29 число. Оплата відсутня.

Як ви зробите?

Завдання із зірочкою

Ви акаунт-менеджер у проекті на просування сайту. Через 5 місяців від початку робіт через оновлення алгоритмів пошукових систем проект не досяг запланованих позицій. Клієнт просить повернути йому гроші за 5 місяців.

Повернення коштів договором не передбачено. Навпаки, у ньому явно зазначено, що вже витрачені на роботи кошти не буде повернено. І клієнт був згоден із такими умовами.

Але зараз йому знадобилися гроші, і він наполягає на поверненні всіх оплат. Мотивує це тим, що якщо запланованого результату не досягнуто, то й оплату за проведені роботи ви не повинні були отримати. Погрожує, що надішле всім клієнтам компанії листа, в якому представить вашу компанію в негативному світлі. Говорить «напишу, що ви кидали».

Повернення коштів неможливе. Як ви поясните роздратованому замовнику, що йому не слід так чинити?


Примітка: при розвʼязку кейсів рекомендуємо зосередитися не на формальних аспектах, а надати перевагу рішенням, заснованим на причинно-наслідкових звʼязках. Не рекомендуємо при підготовці відповідей використовувати AI (напр. ChatGPT). Рішення кейсів мають базуватися на вашому особистому досвіді роботи з клієнтами.

Оформлення результатів

Якщо ви раніше не користувалися Гугл Докс, то вам допоможе Покрокова інструкція як надати доступ до файлів на Google Диску.

Відповіді та розповідь про себе необхідно оформити у новому документі Google Докс.

Назва для документа: Віддалений менеджер Ім’я Прізвище.

У документі вкажіть свій контактний телефон та ел. пошту.

Увімкніть спільний доступ до файлу за посиланням та заповніть форму резюме.

Do something to stop this war! Russians are killing our children and civilians!