Больше резюме и контактная информация кандидатов
будут доступны только после регистрации компании

Зарегистрироваться
резюме обновлено 20 сен 2016СкачатьРаспечатать
Резюме Экономист бэк-офиса в Киеве - Марина, 53 года | Rabota.ua

Марина

активно ищу работу

Экономист бэк-офиса

Киев 53 года  

Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты соискателя

Опыт работы

Ведущий экономист
дек 2011 - авг 2016 (4 года 9 мес)

ПАТ "КБ "Хрещатик"
Банки

Досвід роботи:

  1.  07.1987 -04.2002 Працювала економістом, економістом 1 категорії,   провідним економістом, головним економістом спочатку  Держбанку СРСР, потім Агробанку СРСР, АКБ «Україна», Ліквідаційної комісії АКБ «Україна» 04.2002 -04.2003 Старший бухгалтер - заступник начальника Фастівського   відділення РЦ «Приватбанк» (відділення було закрито) 04.2003 -12.2009 Провідний економіст, головний економіст спочатку   Васильківської філії АППБ «Аваль», потім Фастівського  відділення ВАТ «Райффайзен Банк Аваль», КРД ВАТ «Райф- файзен Банк Аваль» 12.2009 -10.2010 Стояла на обліку у Фастівському міськрайонному центрі   зайнятості в зв»язку зі скороченням штату 10.2010 -19.08.2011 Працювала головним бухгалтером КО КОР «Асоціація БТІ» 1 звільнена в зв»язку з ліквідацією підприємства 05.12.2011 прийнята на посаду провідного бухгалтера ПАТ "КБ "Хрещатик" 22.08.2016 звільнена в зв"язку зі скороченням штату (Ліквідація) Професійні навики:

 Здійснення банківських операцій по обслуговуванню юридичних осіб ( відкриття-закриття рахунків організаціям та ФОП, бухгалтерські проводки по видачі, погашенню позик та процентів,  супроводження касових операцій , контроль символів по  касовим операціям на відділенні , розрахункові операції,  купівля-продаж валюти, відкриття та закриття грошового сховища,  звірка оборотів та залишку каси, позабалансові операції, формування документів дня, послідуючий контроль, моніторинг, операції по завантаженню-розвантаженню банкоматів, контроль залишків банкоматів та транзакцій, заказ на доставку та вивіз готівки тощо). Обслуговування фізичних осіб ( порядок відкриття, ведення та закриття рахунків: поточних, депозит- них, бухгалтерські проводки по видачі, погашенню позик та процентів).

Додаткові відомості:

 

Знання комп»ютера на рівні користувача ( WORD, EXCEL, INTERNET) Операційні системи WINDOWS/XP Добре знання оргтехніки Володіння мовами: Українська, російська, англійська зі словником Особисті якості: Оптиміст по життю, трудолюбива,комунікабельна, сумлінна,  відповідальна, швидко засвоюю нові знання, користуюсь позитивною  діловою репутацією, авторитетом серед друзів і колег, всебічно ерудо- дована, з почуттям гумору

Похожие резюме
Специалист бэк-офиса
Инна, Киев, 31 год
резюме в Киеве