Больше резюме и контактная информация кандидатов
будут доступны только после регистрации компании

Зарегистрироваться
резюме обновлено 05 сен 2016СкачатьРаспечатать
Резюме Делопроизводитель в Шостке - Ирина Александровна, 33 года | Rabota.ua

Ирина Александровна

активно ищу работу

Делопроизводитель

Шостка 33 года  

Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты соискателя

Ключевая информация

Вдосконалена організація діловодства в Компанії, складена база нормативно-методичних документів з діловодства, організований контроль за роботою відділу документообігу та архіву.

Опыт работы

Деловод
фев 2008 - окт 2012 (4 года 9 мес)

ПРАТ УСК "Княжа Виена Иншуранс Груп"
от 100 до 250 сотрудников Страхование

Обов'язками були:

1. Організація та контроль за обліком, реєстрацією і розподілом вхідної і вихідної кореспонденції та документації для розгляду Головою Правління Компанії і його заступниками, та кореспонденції, що не потребує розгляду керівництвом, - по департаментах та управліннях.

2. Організація і контроль роботи відділу з діловодства, своєчасного виконання департаментами та управліннями резолюцій Голови Правління та заступників Голови Правління ПрАТ «УСК «КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП», рішень Правління, наказів та розпоряджень.

3. Облік і реєстрація рішень Правління, наказів та розпоряджень.

4. Складання протоколів засідань Правління.

5. Аналіз і предоставлення на розгляд Голови Правління стан виконання резолюцій, рішень Правління, наказів та розпоряджень.

6. Забезпечення зберігання в належному стані оригіналів протоколів засідань Правління, рішень Правління, наказів, розпоряджень.

7. Організація обов'язкового погодження виконавцями рішень Правління, наказів, розпоряджень членами Правління, візування директором Юридичного департаменту на предмет законності рішень, що приймаються, а також керівниками, які готують дані документи, або на яких покладено контроль.

8. Організація роботи з ознайомлення членів Правління, керівників департаментів, управлінь Головного офісу Компанії, директорів філій (дирекцій) з рішеннями Правління, наказами та розпорядженнями.

9. Оформлення підписки на журнали та газети для співробітників Головного офісу.

10. Організація і контроль роботи працівників відділу документообігу та архіву.

11. Консультація працівників компанії з питань, що стосуються діловодства та входять до компетенції відділу документообігу та архіву.

12. Приймання, реєстрація електронної пошти від Моторного (транспортного) страхового бюро України. Подальше направлення виконавцю засобами електронної пошти.

13. Відправлення вихідної кореспонденції Моторному (транспортному) страховому бюро України.

14. Формування у справи вхідної та вихідної кореспонденції, Рішень, Наказів та Розпоряджень.

15. Складання звіту про хід виконання документів, та надання його на розгляд Голови Правління (щотижня).

16. Супровід рахунків від регіональних підрозділів (пошта, марки, конверти).

17. Оформлення Довіреностей на укладання договорів страхування.

18. Складання та оновлення (зазвичай, щорічно) Положення про відділ, Посадові інструкції працівників відділу.

19. Ініціація складання номенклатури справ структурних підрозділів Головного офісу та, окремо, регіональних підрозділів. Складання зведеної номенклатури справ Компанії (щорічно) та затвердження в Державному архіві м. Києва (1 раз в 5 років).

20. Оформлення вихідної кореспонденції для відправлення засобами зв'язку Укрпошта.

21. Формування реєстрів поштових відправлень.

22. Доставка вхідної кореспонденції до відповідальних виконавців.

23. Формування реєстрів прийому-передачі кореспонденції.

24. Ведення папок вхідної та вихідної кореспонденції, Рішень, Наказів та Розпоряджень.

25. Візування членами Правління та відповідальними особами Рішень Правління, Розпоряджень та Наказів для передавання їх на підпис Голові Правління.

26. Ознайомлення з документами членів Правління, керівників департаментів, управлінь, структурних підрозділів Компанії відповідно до термінів, передбачених чинною Інструкцією з загального діловодства в Компанії.

27. Формування реєстрів прийому-передачі кореспонденції.

28. Реєстрація додаткових угод до комплексних договорів добровільного страхування транспортних засобів (КАСКО).

29. Реєстрація вихідної і вхідної кореспонденції в системі Мотив.

30. Чітке, своєчасне, якісне та кваліфіковане виконання доручень та розпоряджень Голови Правління, начальника Управління справами, інших уповноважених осіб.

31. Збереження комерційної таємниці та конфіденційної інформації, що стала відо


Діловод
фев 2008 - окт 2012 (4 года 9 мес)

ПрАТ "УСК "Княжа Вієнна Іншуранс Груп"
от 100 до 250 сотрудников Страхование

Образование

Глуховский Национальній Педагогический Университет(Глухов, Сумская обл. Украина)
Год окончания 2007

Филолог, Специалист

Владение языками

Английский- базовый

Русский- родной
Могу проходить собеседование на этом языке

Украинский- родной
Могу проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Компьютерные навыки


Windows, Word, Excel, Internet Explorer, Power Point, Lotus Notes, Мотив, оргтехника.

резюме в Шостке