Опыт работы
Нет опыта работы
Керівник напрямку
дек 2017 - настоящее время (2 года 1 мес)
ПАТ АТ Ощадбанк
Банки
Планування показників напрямку (зарплатні проекти, кредитні картки, кеш кредити та ін.карткові продукти банку) на місяць, квартал, рік. Контроль та виконання показників напрямку керівниками відділення Чернігівського регіону. Навчання співробітників Банку опрацювання різних баз клієнтів ЮО та ФО з метою підвищення показників нормативу продажів співробітниками відділень та навчання методів переговорів та холодних продажів. Пошук та залучення юридичних осіб та бюджетних організацій на обслуговування в банк.Продаж пріоритетних продуктів на зовнішньому ринку, в корпоративному каналі та через партнерів (зарплатні проекти, еквайринг, корпоративні карти, РКО та супутні продукти банку).Проведення переговорів та презентацій для керівництва і співробітників компаній партнерів з метою просування продуктів та послуг Банку.Розвиток роздрібного бізнесу, діючих клієнтів і збір рекомендацій.Розробка процедури систем залучення потенційних клієнтів Affluence та VIP клієнтів та їх супроводження. Проведення селекторних нарад по роботі бізнесу та виконання планових показників керівниками відділень. Виїзд на кожне відділення по Чернігівській області для проведення сумісних переговорів з начальниками відділень на підприємствах по комплексному залученню підприємств/організацій.
Керівник напрямку по залученню та реалізації ЗП проектів ГРУ, РУ та СФ
авг 2011 - фев 2016 (4 года 7 мес)
ПАТ КБ Приватбанк
Банки
Планування показників напрямку на місяць, квартал, рік. Контроль та виконання показників напрямку керівниками відділення (64 співробітника) та співробітниками МСБ (37 співробітників). Навчання співробітників Банку опрацювання різних баз клієнтів ЮО та ФО з метою підвищення показників нормативу продажів співробітниками відділень та навчання методів переговорів та холодних продажів. Пошук та залучення юридичних осіб та бюджетних організацій на обслуговування в банк.Продаж пріоритетних продуктів на зовнішньому ринку, в корпоративному каналі та через партнерів (зарплатні проекти, еквайринг, корпоративні карти, РКО та супутні продукти банку).Проведення переговорів та презентацій для керівництва і співробітників компаній партнерів з метою просування продуктів та послуг Банку.Розвиток роздрібного та корпоративного бізнесу, діючих клієнтів і збір рекомендацій.Розробка процедури систем залучення потенційних клієнтів Affluence та VIP клієнтів та їх супроводження.Контроль та виконання особистих і планових показників працівниками Банку.Організація та контроль за виконанням поставлених задач підлеглим співробітниками. Проведення селекторних нарад по роботі бізнесу та виконання планових показників з 64 керівниками та 37 працівниками малого та середнього бізнесу. Виїзд на кожне відділення по Чернігівській області для проведення сумісних переговорів з начальниками відділень на підприємствах.Займала трійку кращих керівників напрямку по залученню ЗП проектів між регіональними управліннями за квартали 20132014р.р. та за 2015 рік (нагороджена грамотами регіональним керіництвом та центральним апаратом банку).
Керівник відділення
фев 2009 - апр 2011 (2 года 3 мес)
ПАТ КБ Приватбанк
Банки
Контроль роботи відділення, виконання планових показників відділення, показники KPI. Залучення нових ФО і ЮО на пакетне обслуговування, депозити, перекази, платежі, зарплатні проекти, лізинг,авто кредит, іпотека, ведення корпоративного бізнесу відділення.Залучення терміналів. Авто кредитування, іпотечне кредитування.
Залучення клієнтів рівня Affluence та VIP клієнтів та їх супроводження.
Проведення роботи по погашенню простроченої заборгованості по всім видам кредитів роздрібного бізнесу та корпоративного бізнесу.
Зайняте перше місце в номінації Кращий керівник за підсумками і результатами роботи відділення неодноразово.
Керівник центру персонального VIP обслуговування
ноя 2007 - фев 2009 (1 год 4 мес)
ПАТ КБ Приватбанк
Банки
Створення центру, пошук приміщення, заключення договорів, підбір персоналу.
Проведення переговорів з керівниками першої ланки для залучення на обслуговування до центру, залучення та утримання депозитної і кредитної бази центру.
Проведення презентацій та пошук клієнтів.
Контроль кассових операцій.
Контроль персоналу.
Виконання показників центру, KPI.
Зайняла перше місце - Кращий керівник центру та перше місце по залученню депозитного портфелю між регіональними керівниками центрів України.
Під моїм керівництвом 3 співробітника досягли високих показників в роботі та стали керівниками відділень ( надалі теж отримали грамоти, як кращі керівники серед відділень) .
Головний менеджер
авг 2006 - ноя 2007 (1 год 4 мес)
ПАТ КБ Приватбанк
Банки
Виконання планових показників: депозити, кредити, страхові продукти, міжнародні перекази, Swift платежі, платіжні картки, робота з пенсійним та соціальним фондом по залученню клієнтів на обслуговування.
Проведення презентацій по кредитним карткам та депозитам на підприємствах клієнтам.
Здобула перше місце по залученню депозитів та кредитних карток за квартал 2007р.