Больше резюме и контактная информация кандидатов
будут доступны только после регистрации компании

Зарегистрироваться
резюме обновлено 10 окт 2018 Скачать Распечатать
Резюме Офіс - менеджер, адміністратор, спеціаліст з кадрової роботи, діловодства в Киеве - Ірина Вікторівна, 45 років | Robota.ua

Ірина Вікторівна

активно шукаю роботу

Офіс - менеджер, адміністратор, спеціаліст з кадрової роботи, діловодства

Київ 45 років 12 000 грн.  

Зарегистрируйтесь  или войдите , чтобы открыть телефон и email соискателя или предложить вакансию.

Ключова інформація

  • вільно володію письмовою та усною українською, російською мовами;
  • вміння працювати із законодавчою базою, нормативно-правовими документами  в т. ч. з кадрових питань та діловодства;
  • навики роботи з кадровою документацією, ведення кадрового діловодства: накази з кадрових питань, ведення особових справ, оформлення трудових книжок;
  • вміння здійснювати контроль за строками виконання службових документів;
  • навики ведення ділового листування та складання організаційно - управлінських документів;
  • вміння організовувати та вести ділові переговори, наради, семінари тощо;
  • організаторські здібності;
  • знання ділового етикету;
  • вміння вирішувати конфліктні ситуації;
  • навички спілкування з клієнтами;

      -   впевнено володію персональним комп'ютером (пакет MC office) та офісною оргтехнікою.

Досвід роботи

Начальник організаційного відділу виконавчого апарату
Кві 2002 - Січ 2018 (15 років 10 міс)

Запорізька районна рада Запорізької області
Державний сектор

  1. Здійснення організаційного забезпечення діяльності ради, її органів та депутатів, сприяння здійснення районною радою та її виконавчим апаратом взаємодії та зв'язків з територіальними громадами, органами виконавчої влади і місцевого самоврядування.
  2.  Забезпечення організації діловодства у виконавчому апараті районної ради.
  3.  Здійснення контролю за строками виконання актів вищих державних органів, рішень районної ради, розпоряджень голови ради, а також інших службових документів, що підлягають контролю.
  4.  Забезпечення організаційної підготовки засідань сесій, постійних комісій районної ради, нарад, семінарів тощо.
  5.  Забезпечення оформлення протоколів сесій, постійних комісій,нарад тощо.
  6.  Підготовка проектів рішень районної ради, розпоряджень голови районної ради.
  7.  Забезпечення організації прийому громадян керівництвом районної ради, депутатів усіх рівнів, здійснення контролю за своєчасним розглядом письмових звернень та скарг громадян.

Освіта

Запорізька державна інженерна академія(Запоріжжя)
Рік закінчення 1996

Курси, тренінги, сертифікати

Програма підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування(Запоріжжя)

Рік закінчення 2017

У Запорізькому центрі перепідготовки і підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ та організацій підвищила кваліфікацію за професійною програмою .

Додаткова інформація

Громадська діяльність

Голова Запорізької районної профспілкової організації працівників державних установ України  2015-2018рр.

Похожие резюме
резюме в Киеве