Leadership – Лідерство з використанням наших інновацій, брендів і технологій.
Кажуть, що головне – не перемога, а участь. Але ми у компанії «Хенкель» завжди налаштовані на перемогу.
Мотивація, амбітність та пристрасть – ці риси є спільними для наших працівників у всьому світі, незалежно від бізнес підрозділу або посади.
Продукції наших бізнес-підрозділів довіряють мільйони людей у всьому світі. Запорукою цього успіху є робота команди талановитих професіоналів з досвідом, пристрастю та прагненням до перемоги.
Об’єднані взаємоповагою, ми разом розвиваємо ринки і створюємо майбутнє.
Дізнайтеся більше про нашу компанію!
Innovation – Інновації
Інновації є запорукою успіху нашого бізнесу: ми вивели на ринок перший засіб для прання, який одночасно очищує та відбілює, перший роликовий дезодорант, перший клей-олівець. Кожного дня, завдяки креативності та сміливості, ми досягаємо результатів та нових перемог.
Провідні бренди Loctite (сегмент продуктів промислового призначення), Schwarzkopf (сегмент споживчих товарів) та Persil були створені на основі глибоких наукових знань та інноваційних технологій.
Розробка інноваційних продуктів має стратегічне значення, що дозволить компанії «Хенкель» й далі вирізнятись на висококонкурентних ринках.
Додаткову інформацію про нашу діяльність у сфері досліджень та розробок (R&D) можна отримати з річного звіту.
Diversity & Inclusion – Різноманітність та винятковість
У компанії «Хенкель», що здійснює діяльність у світовому масштабі, працюють представники понад 120 національностей майже у 80 країнах світу. Майже 85 відсотків наших співробітників працюють за межами Німеччини, причому понад половину цієї кількості – у країнах, що розвиваються.
Ми переконані в тому, що різноманіття є важливим фактором успіху в умовах глобальної конкуренції.
Ми з повагою ставимося до індивідуальних особливостей кожного і вважаємо їх цінним внеском у нашу корпоративну культуру.
Мета компанії «Хенкель» полягає у створенні найкращих команд, члени яких мають усі належні умови для розвитку потенціалу, поглиблення професійних знань та удосконалення навичок.
Sustainability – Стійкий розвиток
Упродовж тривалого часу вважалося, що економічне зростання є нерозривно пов’язаним зі споживанням ресурсів і неможливим без останнього. Зростання чисельності населення та підвищення рівня життя завжди означали приріст споживання природних ресурсів.
Мета компанії «Хенкель» орієнтована на подолання одного з основних викликів майбутнього: відокремлення економічного зростання від споживання ресурсів.
При цьому ми прагнемо до створення більшої цінності для наших споживачів з одночасним зменшенням впливу на довкілля.
Компанія «Хенкель» в Україні також прагне до лідерства у питаннях стійкого розвитку. На локальному рівні ми застосовуємо глобальні принципи стратегії стійкого розвитку у різних напрямах діяльності: на виробництві, у клієнтському партнерстві, у підтримці місцевих благодійних організацій та у залученні співробітників у процес стійкого розвитку.
Дізнайтеся більше про стійкий розвиток в «Хенкель».