Работала в 3 компаниях 12 лет 7 месяцев

Торговля розничная / Retail, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

Фахівець з питань переобліку

ООО "ГАНУЛ"

Торговля розничная / Retail

4 года

09.2016 - по настоящее время

Повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку.

Проведення інвентаризаціїоформленні матеріалів, пов'язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі,

крадіжки і псування активів підприємства.

Підписувати та візувати облікові документи в межах своєї компетенції.

Вести листування та вступати в взаємовідносини з іншими структурними підрозділамипідприємства з питань, які належать до компетенції бухгалтерії.

формування видаткових та прибуткових документів;

оформлення заявок, накладних;

коригування основних відомостей в

документах за фактом руху і відвантаження

матеріальних цінностей, товарів;

оформлення поворотної документації;

формування та підготовку аналітичної звітності;

систематичну звірку залишків на складі і щоденне формування звітів по руху товару;

Категорійний менеджер

ООО "В. Е. Дизайн"

Торговля розничная / Retail

1 год 6 месяцев

04.2015 - 09.2016

Планувати свою роботу з виконання поставлених завдань;

Складати прогнози на місяць, квартал, півріччя, рік по виконанню бюджетних показників;

Своєчасно виконувати завдання і розпорядження безпосереднього керівника і вищого керівництва підприємства;

Брати участь у проведенні конференцій, семінарів, виставок з питань, що відносяться до компетенції Дирекції.

Регулярно готувати і надавати керівнику звітні документи про проведену роботу.

Завідуюча складом і товарознавець

гостиница Днепр

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

7 лет 2 месяца

10.2005 - 11.2012

Керувала роботами, які охоплюють приймання, зберігання і відпуск товарно-матеріальних цінностей на складі, їх розміщення з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ .

Забезпечувала зберігання складованих товарно-матеріальних цінностей, додержання режимів зберігання, вела облік складських операцій.

Забезпечувала додержання правил оформлення і здавання прибутково-видаткових документів, складає встановлену звітність.

Аналіз закупок товару на склад, контроль товарних запасів , розподіл товарних остатків.

Організувала проведення вантажно-розвантажувальних робіт на складі з додержанням правил і норм охорони праці, зберігання і своєчасне повернення постачальникам вантажного реквізиту.

Брала участь у проведенні інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей.

Керувала працівниками складу.

Ключевая информация

Документальное оформление в складской базе 1С 8.2;

  • оприходывание товара на склад
  • внесение данных по движению товара на складе в базу данных
  • работа с первичной документацией
  • подготовка ежемесячных отчетов;
  • изучение рынка товара и анализ цен на рынке;
  • поиск новых поставщиков, проведение переговоров по вопросам условий сотрудничества;
  • анализ и планирование закупок товара на склад, формирование цен, контроль товарных запасов, распределение товарных остатков;
  • Готова освоить что-то новое .

Училась в 1 заведении

Киевский университет туризма

Облик и аудит

Киев Украина, 2010

Владеет языками

Немецкий

базовый

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач: (MS Excel, MS Word)

Знання програм : 1С(8)

Додаткова інформація

Особисті якості :

  • Відкритість;
  • Пунктуальність;
  • Стресостійкість ;
  • Комунікабельність;
  • Цілеспрямованість;
  • Сомовдосконалення та професійний розвиток навичок;
  • Хочу навчатися нового

Альона Василівна

Товарознавець - бухгалтер

Киев

16 000 грн.

42 года

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 дня назад