Работал в 5 компаниях   11 лет 1 месяц

Фармацевтика, IT, Банки

Інженер комп'ютерних систем

ТОВ "Органосін ЛТД"

Фармацевтика

3 года 4 месяца

07.2018 - 11.2021

Адміністрування ОС : MS Windows XP/7/8/8.1/10

Cистеми віртуалізації : Hyper-V

Адміністрування серверів : MS Windows Server 2012R2/Terminal (AD, GP, DNS, DHCP, DFS, RDP, Hyper-V)

Адміністрування ПЗ для захисту інформації : FortiGate,

Адміністрування ПЗ для захисту пошти від спаму : FortiMail

Адміністрування ПЗ : M.E.Doc, Лига-Закон, Morion

Администрування IP-зв'язку: Yealink

Адміністрування банкивського ПЗ : Exim, iFobs

Системи мониторінгу : Zabbix

Системи для резервного копіювання : VeamBackup, Acronis

Створення локальної мережі на базі обладнання Mikrotik, Ubiquiti

Адміністрування систем контролю доступу : U-Prox, GoldenGate.

Адміністрування системи контролю температури та вологості : Huato

Рішення проблем з 1С (ДО, УТП, ЗУП)

Рішення заявок в системі Service Desk згідно з KPI

Підтримка внутрішніх користувачів, віддалена підтримка (DameWare, TeamViewer, AnyDesk)

Забезпечення функціонування та підтримки працездатності комп'ютерної техніки з парком більше 100 комп.

Закупівля комплектуючих, ПЗ, збірка, ремонт, налаштування ПК

Підтримка та налаштування сервісу-друку

Навчання персоналу ІТ та розробка навчальних матеріалів

Робота з підрядниками компаній розробників продуктів 1С (Conto), Flex-it

Інвентаризація об'єктів інфраструктури

Впровадження нових сервісів

Автоматизація процесів

Системний адміністратор

ТОВ "ХЕЛСИ ЮА"

IT

1 год 4 месяца

03.2017 - 07.2018

Адміністрування ОС: MS Windows XP / 7/8 /8.1/10, *nix, Mac OS

Адміністрування серверів: MS Windows Server 2012/ Terminal (DNS, Hyper-V), Ubuntu

Адміністрування почтових доменів : Google, Yandex, Zoho

Адміністрування мережевого обладнання : RouterOS, Aruba, Fortinet, Ubiquiti

Системи моніторінга : Zabbix

Телефонія : SIP

Вирішення заявок у системі Service Desk згідно KPI

Підтримка внутрішніх користувачів, відалена підтримка (DameWare, TeamViewer, Ammyy Admin)

Забезпечення функціонування і підтримки працездатності комп'ютерної техніки з парком понад 100 комп. Впровадження інфраструктури в поліклініках Києва та їх супровід Закупівля комплектуючих, ПО, сборка, ремонт, настройка ПК, впровадження нових технологій Підтримка та налаштування сервісу-друку: Konika Minolta, Xerox, Epson, Canon Навчання персоналу ІТ і розробка навчальних матеріалів Інвентаризація об'єктів інфраструктури Автоматизація процесів

Провідний фахівець відділу підтримки інфраструктури

Дельта Банк

Банки

1 год 8 месяцев

07.2015 - 03.2017

Адміністрування ОС : MS Windows XP/7/8 /8.1/10

Адміністрування серверів : MS Windows Server 2003/2003R2/2008/2008R2/Terminal (AD, GP, DNS, DHCP, DFS, RDP, Hyper-V)

Адміністрування ПЗ для захисту інформації : TrendMicro

Адміністрування ПЗ : Оберон, M.E.Doc, Лига-Закон

Администрування IP-зв'язку: Cisco Call Manager, Meeting place

Адміністрування IBM Lotus Notes

Рішення заявок в системі Service Desk згідно з KPI

Підтримка внутрішніх користувачів, віддалена підтримка (DameWare, TeamViewer)

Забезпечення функціонування та підтримки працездатності комп'ютерної техніки з парком більше 1000 комп.

Закупівля комплектуючих, ПЗ, збірка, ремонт, налаштування ПК

Підтримка та налаштування сервісу-друку

Навчання персоналу ІТ та розробка навчальних матеріалів

Інвентаризація об'єктів інфраструктури

Автоматизація процесів

Фахівець відділу підтримки інфраструктури

Дельта Банк

Банки

2 года 11 месяцев

08.2012 - 07.2015

Адміністрування серверів : MS Windows Server 2003/2003R2(AD,DHCP, DFS, RDP)

Адміністрування ОС : MS Windows XP/7/8 /8.1/10

Администрування IP-зв'язку: Cisco Call Manager, Meeting place

Адміністрування IBM Lotus Notes

Рішення заявок Service Desk

Підтримка внутрішніх користувачів

Забезпечення функціонування та підтримки працездатності комп'ютерної техніки з парком більше 1000 комп.

Закупівля комплектуючих, ПЗ, збірка, ремонт, налаштування ПК

Підтримка та налаштування сервісу-друку

Інвентаризація об'єктів інфраструктури

Фахівець сектору підтримки регіонів та бізнес систем

Дельта Банк

Банки

1 год 8 месяцев

12.2010 - 08.2012

Прийом і обробка звернень всередині корпоративних користувачів в IT, оформлення звернень в системі Service Desk

Консультація юридичних осіб по всьому спектру надаваних послуг і продуктів компанії

Моніторинг, перевірка працездатності і тестування використовуваного \ нового функціоналу

Первинна діагностика проблем технічного характеру в режимі діалогу з користувачем і віддаленим доступом до комп'ютера

Створення та підтримка актуальності інструкцій по роботі з ПЗ

Проведення аналізу причин інцидентів, оптимізація процесів і використовуваного функціонала

Діагностика і рішення проблем користувачів при роботі з використовуваним програмним забезпеченням

Підтримка і супровід використовуваного програмного забезпечення.

Участь у тестуванні продукту, опрацювання окремих кейсів застосування продукту для різних прикладних задач, вивчення та аналіз особливостей конкуруючих продуктів і рішень, пропозиція ідей доробок і нового функціоналу продукту.

Ключевая информация

  • Системи віртуалізації VMWare, MS Hyper-V

  • Linux (Ubuntu, Mint, CentOS)

    Windows Server Systems

  • Active Directory, Group Policy, DNS, DHCP, DFS, Hyper-V, та ін.
  • Terminal Server, Backup software, Antivirus software
  • Cisco Call Manager, Meeting Place, Mikrotik
  • Системи резервного копіювання
  • Розуміння основ ITIL
  • Клієнтські системи MS Windows, офісне програмне забезпечення
  • Банківське та спеціальне ПЗ
  • Wi-Fi мережі
  • Apple / MacOS

Учился в 3 заведениях

Київський національний університет технологій та дизайну

Бізнес-адміністрування, факультет економіки та бізнесу

Київ, Україна, 2014

Київський національний університет технологій та дизайну

Проектування взуття та галантерейних виробів, факультет технологій, сервісу та моди

Київ, Україна, 2012

Київський національний університет технологій та дизайну

Виробництво та дизайн взуття, шкіргалантерейних та лимарних виробів, факультет технолій, сервісу та моди

Київ, Україна, 2011

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Курс 6425: Configuring and Troubleshooting Windows Server® 2008 Active Directory® Domain Services

Киев, Украина, 2013

В учбовому центрі "TechExpert"

IT Service Management (ITSM)

Київ, 2013

В АТ "Дельта Банк"

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

категорії "А,Б,С"

Особисті якості

Здатність до аналітичного мислення, системність, працездатність, готовність до навчання, вміння працювати в команді, здатність самостійно вирішити проблему, цілеспрямованість, стресостійкість, відповідальність, пунктуальність, вміння організовувати робочий процес і правильно розставляти пріоритети.

Мета

Отримання посади системний адміністратор або головний фахівець відділу підтримки інфраструктури

Павло

Системный администратор / Провідний фахівець технічної підтримки (НЕОФІЦІЙНО)

Киев

Оболонский район, Печерский район, Подольский район, Соломенский район, Шевченковский район

1 000 $

35 лет

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, стажировка / практика, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 3 месяца назад