Работал в 6 компаниях   17 лет 3 месяца

Банки

Провідний фахівець з маркетингу / Управління розвитку бізнесу

АТ „Український банк реконструкції та розвитку”

Банки

1 год 7 месяцев

03.2020 - по настоящее время

Складання маркетинг-плану: по кожного заходу для бізнес-підрозділів Банку: бюджет, що планується на маркетингові заходи; вибір конкретних засобів поширення; формування календарного графіку розміщення.

Моніторинг інформаційного поля Банку, створення позитивного та грамотного іміджу установи.

Моніторинг активності конкурентів (новинна активність, активність в соціальних мережах, продуктова активність, акції, управління брендом Банку.

Розробка проєктів та їх впровадження. Участь у плануванні стратегії розвитку та оптимізації бізнес-процесів. Стимулювання збуту продуктів Банку (розробка і проведення акцій / спеціальних пропозицій для клієнтів, партнерів /агентів).

Узгодження продуктів і стратегій з внутрішніми службами Банку, захист на Правлінні та комітетах.

Виявлення потенційного і реального клієнта, портрет споживача (ЦА).

Визначення стратегічних напрямків сайту Банку: аналіз сайтів банків-конкурентів, сегменту бізнесу.

Визначення основних виконавців-підрядників, структурування, участь в розробці, оптимізація.

Наповнення сайту, комунікація з підрядними організаціями.

Створення контенту відповідно до запитів команди.

Створення типових зображень і дизайн елементів.

Створення landing-сторінок для сайту, сторінок в соціальних мережах та online просування (рекламні банери, розсилки, тощо). Розробка текстів для лендингів та е-мейлерів, розуміння принципів UI/UX.

Участь у запуску проєкту цифрового Банку: проведення маркетингових досліджень для виявлення потреб ЦА, розробка і впровадження продукту.

Постановка та контроль виконання завдань підрядниками. Оптимізація, аналіз контенту; супровід маркетингових заходів; відстеження статистики сайту, landing page.

Нові landing збільшили конверсію відвідувачів при незмінному рівні витрат на лідогенераціі.

Проєкт: створення відділу маркетингу та реклами в АТ „Український банк реконструкції та розвитку" "З НУЛЯ".

В 2020 р. Наглядова рада АТ „Український банк реконструкції та розвитку" затвердила Маркетинг-стратегію та Стратегію розвитку Банку на 2020-2021 р.

За рахунок впровадження Маркетинг-стратегії та проведення нових програм Банку з 2020 по 2021 р. вдалося збільшити кількість нових клієнтів Банку на 29,7%. Участь в розробці і виведення на ринок нових банківських продуктів, які за рік в загальному склали прибуток по Банку на 17,2%. Збільшення портфеля депозитних коштів на 32,3%.

22.12.2020 р., було підтверджено рейтинговим агентством „Кредит-Рейтинг" довгостроковий кредитний рейтинг АТ «Український банк реконструкції та розвитку» на рівні uaA за національною кредитною шкалою з прогнозом «стабільний».

Менеджер з маркетингу / Департамент розвитку та маркетингу

АТ "ТАСКОМБАНК

Банки

1 год 7 месяцев

08.2018 - 02.2020

Розробка та впровадження маркетингової стратегії. Створення та захист маркетинг-бюджету.

Участь у плануванні стратегії розвитку та оптимізації бізнес процесів.

Участь в розробці нових продуктів Банку, дослідження ринку, розробка стратегії запуску нового продукту, супровід продукту при запуску і життєвого циклу.

Участь в диверсифікації клієнтського портфеля, розробка маркетинг-стратегії для роботи з різними клієнтськими сегментами Банку.

Моніторинг і аналіз ринку банківських послуг. Складання та ведення проектної звітності / та звітності по бюджету з маркетингових заходів.

Аналіз / моніторинг банків-конкурентів у напрямку бізнесу. Портрет клієнта. Побудова маркетингової стратегії для направлення на основі цінностей Банку.

Аналіз бізнесу, аналіз конкурентів, визначення цільової аудиторії; портрет споживача.

Аналіз ефективності маркетингових заходів та каналу комунікацій, підготовка звітів та аналітики щодо активності конкурентів.

Висвітлення основних подій і заходів бізнесу Банку, та його конкурентні переваги для можливості зростання рівня продажів та залучення як Банк №1 для клієнта.

Підготовка та публікація рекламних і навчальних матеріалів за продуктами та їх програмою.

Участь в проектах, спрямованих на розповсюдження інформації продуктів та їх програм.

Впровадження нових схем роботи з підрядниками (аутсоср), ведення дослідницьких проектів і принципів організації дослідницьких груп, співпраці з креативними рекламними агентствами.

Збереження ключових показників ефективності бізнесу АТ "ТАСКОМБАНК". Повна адаптації бізнесу Банку до нових умов. Збереження рівня оборотів АТ "ТАСКОМБАНК", відкриття нових напрямків бізнесу. Зростання обороту АТ "ТАСКОМБАНК" за 2019 р. + 27,3%. Збільшено на 41,5% по кількості великих корпоративних клієнтів.

Розробка маркетингової програми і стилістики та її втілення, модернізація бренду і маркетингових заходів та рекламних кампаній для подальшого зростання в 2018 - 2020 р.

2018 / 2020 р. АТ "ТАСКОМБАНК" визнаний найкращим в Україні за версією GLOBAL BANKING & FINANCE REVIEW банком для преміум-клієнтів (Best Bank for Premier Banking Ukraine).

Спільні проекти: 26.07.2019 р. АТ «ТАСКОМБАНК» розпочав співпрацю з ЄІБ для фінансування бізнесу. Укладено угоду з Міністерством фінансів України та Публічним акціонерним товариством «Державний експортно-імпортний банк України».

Культурні та соціальні проєкти: сприяння розвитку культури в Україні, організація і спонсорство фестивалю зарубіжного та українського кіно. Підтримка та партнерство Одеського міжнародного кінофестивалю. Національні конкурсні програми - вручення нагород за кращі роботи.

Партнерські проєкти: об'єднання експертів і професіоналів в області кіно і кіновиробництва з Українською Кіноакадемією та Національною Кіно-премією.

Спеціаліст з маркетингу / Відділ маркетингу та реклами

ПАТ "Промислово-Фінансовий Банк"

Банки

3 года 9 месяцев

11.2014 - 07.2018

Дослідження ринку, сегментація, стратегія позиціонування, розвиток банківських продуктів, маркетингове планування, розробка рекламних планів.

Підтримка роздрібної мережі Банку. Відкриття нових відділень.

Розробка та впровадження стандартів фірмового стилю, бренд бук.

Внутрішня комунікація, служба підтримки, робота з сайтом Банку.

Впровадження проекту Інтернет-банкінгу. Інформаційне наповнення сайту Банку, робота з соціальними мережами. Бюджетування та оптимізація витрат на маркетингові заходи, медіа-планування.

Розробка маркетинг бюджету з просування послуг Банку посегментно.

Розробка і запуск комплексних / локальних рекламних кампаній на підтримку ключових продуктів / послуг Банку.

Розробка тактики комунікації в розрізі продуктових сегментів Банку.

Промо-матеріали для акцій: плакати, буклети брошури, зображення в месенджери, банери для постів в соціальні мережі, банери для банкоматів, тощо.

Проєкт: створення відділу маркетингу та реклами в АТ „Промислово-Фінансовий Банк" "З НУЛЯ".

Збільшення лояльності споживачів, підвищення рівня знання ТМ, зростання роздрібних продажів, обсяги чистих гривневих кредитів фізичним особам зросли на 23.7%.

Розширення географії продажів, поліпшення громадської думки. Подяки та нагороди за участю на виставках, семінарах, конференціях, тощо.

Розробка елементів візуальної комунікації Банку (брендинг, дизайн точок продажів, стандарти реклами, тощо). Проведено різні аналітичні процеси (сезонність, середній чек, аналіз клієнтської бази, аналіз воронки продажів та ефективність маркетингових заходів).

ПАТ "Промислово-Фінансовий Банк" зайняв лідируючі позиції по роботі з підприємствами експортерами / імпортерами. Значно доповнена продуктова лінійка, розширено мережу відділень Банку.Підсумки за фінансовими показниками в 2018 р., обсяги чистих доходів зросли на 18.7%.

Фахівець з маркетингу / Відділ маркетингу / Департамент розвитку

ПАТ "Всеукраїнський Банк Розвитку"

Банки

4 года 4 месяца

08.2010 - 11.2014

Організація маркетингових заходів, проведення рекламних кампаній, аналіз результатів досліджень ринку в розрізі існуючих, перспективних банківських продуктів і послуг з метою виявлення переваг споживачів.

Розробка, реалізація, аналіз та коригування короткострокових і довгострокових планів маркетингових заходів. Аналіз клієнтської бази.

Розробка нових банківських продуктів / послуг, способів їх просування та позиціонування на ринку. Участь в реалізації рекламних заходів та аналіз їх ефективності. Контроль якості офіційного сайту Банку: аналіз, наповнення та просування сайту Банку, маркетинг-стратегія.

Корпоративні презентації:

  • Забезпечення іміджевою сувенірною продукцією, філію, відділення, дирекцію Банку;
  • Підготовка звітності з продажів продуктів;
  • Формування лояльності клієнтів;
  • Листівки для e-mail-розсилки клієнтам та партнерам;
  • Організація та проведення навчання менеджерів з продажів;
  • Дизайн-концепція карт-продуктів;
  • Відео, слайд шоу, робота з відео редакторами.

Проєкт: створення відділу маркетингу та реклами в Київській Дирекції ПАТ „Всеукраїнський банк розвитку" "З НУЛЯ".

2010-2011р., ПАТ "Всеукраїнський банк розвитку" активне відкриття дирекцій та відділень у Києві, Донецьку, Львові, Харкові, Запоріжжі, Луганську.

2012-2013р., Розширено мережу точок продажів ПАТ "Всеукраїнський банк розвитку" в Одесі, Сумах, Дніпропетровську, Полтаві, Миколаєві, Хмельницькому та в Криму (відділення банку в Сімферополі, Севастополі та Балаклаві).

2013-2014р., ПАТ "Всеукраїнський банк розвитку" переможець в ТОП рейтингу "кращі українські банки", (банківський "Оскар"), під егідою провідного українського економічного видання «Інвест-газета» - «UKRAINIAN BANKER AWARDS 2014».

Спеціаліст, ведучий менеджер з маркетингу / Департамент маркетингу BNP Paribas

АКІБ "УкрСиббанк"

Банки

4 года 6 месяцев

03.2006 - 08.2010

Розробка медіа стратегії Банку: складання і ведення річного контроль / бюджету реклами; участь відділу в складанні перспективних та поточних планів рекламних кампаній, координація проведення рекламних кампаній, визначення переліку ЗМІ відповідно до цільової аудиторії рекламної кампанії.

Медіа-планування: контроль реалізації медіа плану; відстеження за розміщенням реклами в ЗМІ.

Маркетинг: аналіз рекламних носіїв, визначення нових та підтримка постійних контактів з ними; аналіз медіа-переваг; аналіз реклами конкурентів. Рекламні заходи: проведення спеціалізованих виставок, акцій продуктового ряду Банку.

Брендинг: підвищення пізнаваності і лояльності до бренду; забезпечення та дотримання єдиного фірмового стилю у всіх засобах реклами.

Робота з агентствами підрядчиками: виготовлення радіо телевізійної реклами, зовнішня реклама, сувенірна і поліграфічна продукція, світлова, електронна, поштова реклама та реклама на транспорті.

Робота із зовнішньою рекламою: вибірка і розміщення реклами по адресною програмою: біл-борди, сіті-лайти, постери і так далі.

Внутрішні комунікації: підготовка інформації для наповнення та підтримки на внутрішньому ресурсі Інтра-сайт.

Документообіг: ведення бухгалтерської документації: договори; рахунки; акти; звіти; додатки та інше, облік та контроль.

Розробка і запуск рекламних кампаній по зарплатним проєктам (картковий бізнес).

Взаємодія зі структурними підрозділами з відкриття нових відділень Банку.

Проєкти з просуванням продуктів Банку: Фаст-кредити, Мікро-кредити, Карткові продукти.

Промо-кампанії по ДІУ і Рефінансуванню, акція з Вестерн Юніон, Київстар, Шоколадні умови тощо.

Проєкт: "Банк, якому довіряють" впровадження іміджевої реклами Банку.

Проєкт "MoneyBOOM" (кредитування населення).

В 2006 АКІБ «УкрСиббанк» був п'ятим в Україні за активами.

Керівництвом була поставлено завдання розвивати роздріб. Її виконали - в 2006-му було відкрито понад 60 торгових точок (відділень)

Менеджер з реклами / Служба маркетингу, Відділ реклами

ТОВ КБ «Європейський Банк Розвитку та Заощаджень»

Банки

1 год 9 месяцев

07.2004 - 03.2006

Координація роботи з рекламними агентствами: планування; підготовка бюджету на проведення рекламних заходів; контроль дотримання стандартів корпоративного стилю в рекламній діяльності Банку.

Розробка фірмового стилю: виготовлення та розміщення елементів зовнішньої реклами на фасадах відділень і філій Банку; оформлення вивісок, лайт-боксів на філіях та відділеннях Банку.

Розробка дизайну, виготовлення та розподіл рекламно-поліграфічної продукції: візитівок, листівок, буклетів, річних звітів, новорічних календарів, тощо.

Аналіз ефективності рекламних заходів та поліпшення рекламної політики Банку.

Досягнення мети реалізувалося шляхом вирішення наступних завдань:

Розвиток клієнтської бази. Залучення обслуговування нових клієнтів, зміцнення позицій на ринку корпоративних клієнтів.

Створення умов для розвитку комплексу послуг для фізичних осіб.

Створення та реалізація ефективної маркетингової стратегії.

Створення прибутковою мережі відділень і філій Банку. Капіталізація і відповідне збільшення ресурсів та активів Банку.

Ключевая информация

Дослідження ринку, продуктів і конкурентів.

Формування продуктової матриці.

Вивчення цільової аудиторії, проведення досліджень ЦА.

Регулярний моніторинг інноваційних рішень.

Формування пропозицій при зміні потреб ЦА.

Відстеження ключових світових і регіональних трендів.

Досвід управління командою в складі 7-ми людей.

Досвід управління проектами.

Досвід складання річного маркетингового бюджету.

Досвід оцінки ефективності маркетингових інструментів / кампаній.

Здатність встановлювати ефективні комунікації.

Відкрита життєва і професійна позиція.

Уміння працювати в режимі багатозадачності.

Учился в 2 заведениях

ВУЗ КІР. Київський Інститут Реклами

– (III-IV рівень підготовку фахівців для рекламної індустрії таких спеціальностей: "МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ" (менеджмент рекламного бізнесу); "МАРКЕТИНГ” (маркетинг реклами); "ОБЛІК І АУДИТ" (облік в маркетинговій області). Магістр.

Київ, 2013

ВУЗ КІР. Київський Інститут Реклами

– (III-IV рівень підготовку фахівців для рекламної індустрії таких спеціальностей: "МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ" (менеджмент рекламного бізнесу); "МАРКЕТИНГ” (маркетинг реклами); "ОБЛІК І АУДИТ" (облік в маркетинговій області). Бакалавр

Киев, 2012

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

ДСЗ ІПК Інститут Підготовки Кадрів

Киев, 2005

Менеджмент організацій.

Виконав та захистив випускну роботу на тему: Розробка бізнес-плану приватного підприємця

КІБІТ Інститут Бізнесу та Технологій

Киев, 1999

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності.

Економіка-планування.

Залік на рівні кваліфікаційних вимог до менеджера зовнішньоекономічної діяльності.

Дополнительная информация

Обязанности

Планування та реалізація стратегії маркетингових комунікацій Банку, контроль ефективності. Формування бюджету з маркетингових комунікацій та оптимізація їх витрат. Підготовка пропозицій щодо оптимізації внутрішніх та зовнішніх комунікацій, взаємодія з партнерами в рамках організації зовнішніх заходів (спонсорство, виставки, конференції).

Проєкти: просуванням продуктів банку: Фаст-кредити, Мікро-кредити, Карткові продукти, тощо.

Промо-кампанії: спільні акції з ботанічним садом, аквапарком, ТЦ боулінг-клуб, ТЦ льодова доріжка. Конкурс "Драйвова Лихоманка".

Спільні акційні програми: УкрЗалізниця, Укрпошта, УкрАвто, Київстар, Нова Пошта та ін. партнерські проєктні кампанії з мережами ТРЦ, торговельними мережами, маркетплейсами та e-commerce зі стимулюючими і спонукальними програмами "Прогресивна весна!" "Прогресивне літо!" "Прогресивна осінь!" "Прогресивна зима!".

Імідж-проєкти: проєкт: 'Банк, якому довіряють' впровадження іміджевої реклами Банку, проєкт 'MONEYBOOM' (кредитування населення) та інші довгострокові / короткострокові кампанії національного характеру.

Маркетинг / рекламні заходи: проведення спеціалізованих виставок, акцій продуктового ряду. Підготовка, організація різних заходів (професійних виставок, VIP-зустрічей, семінарів та конференцій). Розробка матеріалів для комунікацій про існуючі переваги продуктів та послуги Банку. Створення рекламних макетів для Банку та їх розміщення в пресі, спец виданнях, в мережі Інтернет, соціальній мережі, в ліфтах житлових будинках, вагонах метрополітену, біл-бордах, біг-бордах, сіті-лайтах, тощо, реклама на ТБ та радіо.

Розробка фірмового стилю виготовлення та розміщення елементів зовнішньої реклами на фасадах відділень і філій банку; оформлення вивісок, лайт-боксів.

Ведення сторінок в соціальних мережах, сторінки Банку: Facebook, Instagram.

Написання новин, прес - релізів, контент новин (робота з написання і редагування статей та інформаційно - рекламних матеріалів для ЗМІ).

Розробка і запуск рекламної кампанії зарплатного проекту (картковий бізнес).

Підготовка текстових та презентаційних, інформаційно - рекламних матеріалів, відповіді на запити журналістів, написання прес - релізів.

Робота з агентствами - підрядниками: участь в підготовці та виготовлення радіо - телевізійної реклами; зовнішня реклама; сувенірна і поліграфічна продукція; світлова, електронна, тощо.

Личные качества

Комунікабельний, старанний, ініціативний, працелюбний, порядний та сумлінний при виконанні завдань.

Компьютерные навыки

Офісні програми: Microsoft Word, Microsoft Excel, PowerPoint.

Видавничі програми: QuarkXPress.

Комп'ютерний дизайн: CorelDraw.

Клієнти електронної пошти: Outlook Express, The Bat; браузери: Internet Explorer, Opera, Maxthon, тощо.

Цель

Одна з важливих речей на роботі, це можливість працювати в команді. Бажання працювати з професійними, досвідченими, працьовитими людьми, доповнити свій професійний внесок у колектив та докласти всіх зусиль, щоб в результаті чого з кращих в собі і в своїх колег по команді були виконані всі поставлені цілі в роботі та досягнуті високі результати. Бажання застосувати раціональні принципи спільної роботи, як це було зроблено мною на попередніх місцях роботи.

Василь

онлайн

Маркетолог

Киев

Подольский район

47 000 грн.

47 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено только что