Работал в 7 компаниях   31 год 3 месяца

Недвижимость и Девелопмент, Услуги для бизнеса - другое, Консалтинг / Аудит, IT, Электроника и электротехника

Керівник департаменту розвитку проектів

Ukrainian Trade Guild (UTG), https://utgcompany.com/

Недвижимость и Девелопмент

18 лет 8 месяцев

04.2004 - 12.2022

Створення, перевірка та управління об’єктами нерухомості:

  • Керував підготовкою до запуску та відкриттям об’єктів комерційної нерухомості (до 30 працівників в об’єкті): ТЦ "Макрос" (Київ), ТРЦ "Конкорд" (Полтава), ТЦ "Новий континент" (Дніпро), ТРЦ "Komod" (Київ), ТЦ "95 квартал" (Кривий Ріг), ТЦ "Посейдон" (Севастополь), БЦ "Capital Hall" (Київ), ТРЦ "NewWay" (Київ), ТРЦ "EuroПарк (Київська обл.)
  • Перевіряв діяльність об’єктів комерційної нерухомості: ТЦ "Gorodok" (Київ), БФК "Глобал UA" (Житомир), ТРЦ "Оазис" (Хмельницький), ТРЦ "МегаМолл" (Вінниця), ТРЦ "Cherry Mall" (Київська обл.), ТЦ "SeaMall" (Севастополь), ТЦ "Miriada" (Дніпро), ТРЦ "Victory Plaza" (Кривий Ріг), ТЦ "Орнава" (Тернопіль), БФК "Київ" (Полтава), ТЦ "Панорама" (Одеса), ТРЦ "Україна" (Маріуполь), ТРК "Галактика" (Кременчук), ТРЦ "Подоляни" (Тернопіль), БФК "Globo" (Мінськ/Білорусь)
  • Приймав участь в проектах комерційної нерухомості: ТЦ "Скриня" (Львів), ТЦ "Арсен" (Івано-Франківськ), ТЦ "Екстім" (Івано-Франківськ), ТЦ "Джаз" (Сєвєродонецьк), БЦ "Реноме" (Київ), ТЦ "Киянка-нова" (Київ), БФК "MegaCity" (Київ)
  • Приймав участь в організації комерційної нерухомості в житлових комплексах: "RiverStone" (Київ), "Голосієво" (Київ), "Геліос" (Київ), "Петрівський квартал" (Київська обл.), "Таїровські сади" (Одеса)

Діяльність в рамках проектів компанії:

  • Проводив пошук потенційних замовників
  • Організовував підписання контрактів та контроль їх виконання
  • Приймав участь у розробці концепцій об’єктів нерухомості
  • Приймав участь в супроводі проектування, будівництва об'єктів та контролював їх запуск

Організаційна діяльність в межах компанії:

  • Координував створення і роботу спільних україно-ізраїльського та україно-австрійського підрозділів компанії з управління нерухомістю
  • Організовував роботу центрального офісу та відокремлених офісів компанії на проектних об’єктах
  • Проводив пошук, відбір та кваліфікацію персоналу

Методологічна діяльність в межах компанії:

  • Розробляв методологію брокериджу об’єктів комерційної нерухомості
  • Розробляв методологію управління об’єктами комерційної нерухомості
  • Розробляв методологію перевірки діяльності об’єктів комерційної нерухомості

Освітня діяльність в межах компанії:

  • Розробляв та реалізовував програми навчання менеджерів і керівників проектів по оренді та продажу комерційної нерухомості
  • Розробляв та реалізовував програми навчання менеджерів компанії по управлінню нерухомістю

Мої публікації за останні 2 роки:

  • 09.2022, Interfax-Україна, https://ua.interfax.com.ua/news/blog/858235.html
  • 03.2022, Property Times, https://propertytimes.com.ua/blogs/sergiy_homenko/standarti_zonuvannya_teritoriy_proektuvannya_ta_budivnitstva_potrebuyut_zmin
  • 10.2021, Journal of Property Management (USA), https://jpmonline.org/the-big-shop/
  • 03.2021, Commercial Property, https://commercialproperty.ua/interview/profesiyne-upravlinnya-ma-virishalne-znachennya-dlya-uspikhu-trts/

Навчальна, просвітницька та виставочна діяльність в сфері нерухомості:

  • 2019-2023, Проводив лекційні програми «Експлуатація об’єктів нерухомості на прикладах ТЦ» в складі «Сертифікаційного курсу з девелопменту нерухомості» CP School, http://school.commercialproperty.ua/profile/sergij-xomenko/
  • 2008-2017, Навчальна програма Institute of Real Estate Management – проводив екзамен студентів та перевіряв екзаменаційні роботи (плани управління нерухомістю) студентів з України, Росії та Казахстану
  • 2010, Саміт торгової індустрії Mall Expo (виставка, конференції, круглі столи) – приймав участь у керівництві підготовкою та проведенням саміту
  • 2009-2010, Клуб власників торговельних центрів України – організовував проведення засідань клубу

Керівник департаменту роздрібних послуг

Бізнес Преса

Услуги для бизнеса - другое

5 лет 8 месяцев

08.1998 - 04.2004

  • Приймав участь у створенні та керівництві підприємством (до 100 працівників)
  • Приймав участь у стратегічному плануванні діяльності компанії в раді директорів
  • Проводив оцінку ринку та аналіз діяльності конкуруючих структур
  • Формував бюджет департаменту та розробляв систему оплати праці
  • Визначав асортиментну та цінову політику департаменту
  • Створював та контролював систему ціноутворення з асортиментом до 10 тисяч найменувань
  • Організовував та впроваджував документообіг компанії - посадові інструкції, положення про оплату праці, методичні інструкції, форми звітності та взаємозв'язку між підрозділами компанії
  • Підготовлював та укладав договори з партнерами, постачальниками, клієнтами
  • Створював та розвивав дилерську мережу
  • Організовував та проводив семінари для дилерів та партнерів
  • Проводив пошук нових партнерів та переорієнтовував партнерів конкурентів
  • Планував, організовував, контролював постачання та реалізацію продукції
  • Організовував розробку та контроль виконання рекламних кампаній
  • Навчав персонал та контролював їх роботу, формував працездатну та ефективну команду
  • Організовував та курував регіональні підрозділи, проводив на місцях набір персоналу
  • Виконував постановку завдань по розробці та впровадженню профільного програмного забезпечення
  • Формував роботу з базами клієнтів (більше 5000 постійних клієнтів)
  • Вирішував адміністративно-господарські питання

Виконавчий директор представництва у м.Київ

Центр бухгалтерського сервісу Баланс / BDO Баланс

Консалтинг / Аудит

1 год 11 месяцев

09.1996 - 08.1998

  • Виконував повний перелік завдань з управління діяльністю представництва (до 30 працівників)
  • Організовував з «нуля» консультаційний відділ, підрозділи продажу та передплати преси (кількість клієнтів - юридичних осіб доведено до 1000)
  • Організовував та проводив зустрічі керівництва Концерну з ключовими представниками державних міністерств та відомств

Начальник відділу регіонального розвитку

Центр бухгалтерського сервісу Баланс, м.Дніпро

Консалтинг / Аудит

8 месяцев

12.1995 - 08.1996

  • Керував відділом та структурними підрозділами (до 20 працівників)
  • Організовував підготовку необхідних матеріалів для відкриття філій та представництв
  • Проводив пошук претендентів на функцію регіональних представників, створював, курував та перевіряв роботу філій (12 представництв)
  • Створював та випускав внутрішньо-фірмовий (Концерну) щотижневий інформаційний бюлетень

Менеджер з продажу програмного забезпечення

Баланс-Центр, м. Дніпро

IT

2 года 5 месяцев

07.1993 - 12.1995

  • Керував відділом (5 працівників)
  • Створював з "нуля" відділ продажу програмного забезпечення (ПЗ) з бухгалтерського обліку «Соло»
  • Укладав договори на продаж супутнього інформаційно-консультаційного ПЗ
  • Створював регіональну мережу дилерів з продажу ПЗ
  • Проводив роботу з клієнтами по продажу та супроводу бухгалтерського та інформаційно-консультаційного ПЗ
  • Організовував участь у виставках ПЗ (Київ, Донецьк, Дніпро, Запоріжжя, Львів)

Менеджер з продажу комп'ютерної техніки

Комп’ютерЦентр НоваТек (ComputerCenters of Ukraine NovaTech), філія у м. Харків

Электроника и электротехника

10 месяцев

08.1992 - 06.1993

Менеджер з продажу програмного забезпечення

Представництво Lotus Development Corp. в Україні (НВО СОПО)

IT

9 месяцев

11.1991 - 08.1992

Ключевая информация

В процесі управління запуском та послідуючою діяльністю об’єктів комерційної нерухомості реалізовував наступні завдання (серед основних):

  • Розробка план-графіку запуску нового об'єкта
  • Організація діяльності керуючої компанії об'єкта, що включає 6 відділів - адміністративний, фінансовий, юридичний, маркетинговий, технічний та безпека
  • Розробка кваліфікаційних вимог по вакансіям об'єкта, організація пошуку, набору та навчання персоналу
  • Участь у постановці фінансового та бухгалтерського обліку з використанням спеціалізованого ПЗ
  • Забезпечення підготовки положень та інструкцій, що регулюють експлуатацію об'єкта
  • Підготовка системи облікової та контрольної документації
  • Організація розробки та впровадження внутрішнього документообігу між підрозділами об'єкта
  • Організація розробки та впровадження зовнішнього документообігу з орендарями, підрядниками та іншими структурами
  • Участь у формуванні та контролі виконання бюджету об'єкта
  • Організація та контроль системи збору платежів орендарів
  • Сприяння у страхуванні об'єкта з високим рівнем гарантованого страхового забезпечення
  • Організація проведення тендерів на постачання послуг підрядників (прибирання, охорона, техобслуговування та інші)
  • Організація прийомки об'єкта керуючою компанією від підрядників
  • Організація процесу адаптації та підготовки до запуску приміщень орендарів об'єкту
  • Організація процесу розробки та реалізації маркетингових програм об'єкта
  • Координація діяльності всіх підрозділів у процесі запуску та подальшої експлуатації об'єкта
  • Організація контролю діяльності орендарів в об’єкті та взаємовідносин з ними
  • Керівництво процесом укладання та продовження договорів оренди
  • Організація аналізу стана ринку та підготовка пропозицій стосовно корегування політики об’єкта
  • Організація процесу до-набору та заміни орендарів
  • Організація та контроль виконання програм технічного обслуговування об'єкта
  • Контроль функціонування служби безпеки та охорони об'єкта
  • Організація звітності за результатами діяльності об'єкта

Учился в 2 заведениях

Institute of Real Estate Management (IREM) USA, https://www.irem.org/

Керуючий торговельною, офісною та житловою нерухомістю - Certified Property Manager (CPM)

Chicago, 2008

Харківський державний інститут/академія культури

Керівник колективу

Харків, 1993

Владеет языками

Английский

средний

Сертифікат IQ центр

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Цифровий маркетинг і електронна комерція від Google

2023

  • Основи цифрового маркетингу та електронної комерції
  • Залучення клієнтів за допомогою цифрового маркетингу
  • Від уподобань до потенційних клієнтів: взаємодія з клієнтами онлайн
  • Нестандартні рішення в маркетингу електронною поштою
  • Оцінка успішності: маркетингова аналітика та вимірювання
  • Здійснення продажів: створення й запуск магазинів електронної комерції, а також керування ними
  • Задоволення гарантовано: розвиток лояльності клієнтів онлайн

Кваліфікація екзаменатора та рецензента екзаменаційних робіт студентів IREM

2009

Marketing and Leasing: Retail Properties (MKL404)

2008

Marketing and Leasing: Multifamily Properties (MKL405)

2008

Marketing and Leasing: Office Buildings (MKL406)

2008

Human Resource Essentials for Real Estate Managers (HRS402)

2008

Property Maintenance and Risk Management (MNT402)

2008

Investment Real Estate: Financial Tools (FIN402)

2008

Commercial Real Estate Financing and Valuation Part 1, 2 (ASM603, ASM604)

2008

Cash Flow Analysis: Practical Applications (ASM605)

2008

Ethics for the Real Estate Manager (800)

2008

Property Management Plans: IREM Model (BDM602)

2008

CPM Certification Exam Preparation Course (CPM001)

2008

ICSC John T. Riordan School for Professional Development

2007

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

Досвідчений користувач ПК: DOS, Windows, програми MS Office, 1С-підприємство, сервісні та супутні програми (установка/ налаштування/ робота з ПЗ), самостійно легко навчаюсь новому ПЗ

Особисті якості

Організаторські здібності, аналітичний склад розуму, системність, чесність, ініціативність, відповідальність, працьовитість, цілеспрямованість, злагоджена робота в команді, комунікабельність, пунктуальність, до підлеглих вимогливий - але справедливий

Захоплення та інтереси

Музика, гірські лижі

Сергій Іванович

Консультант з управління торговельною та офісною нерухомістю

Киев

55 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Обновлено 2 недели назад