Работала в 5 компаниях   14 лет 9 месяцев

Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Промышленность и Производство, Шоу-бизнес, Автомобильная промышленность и Автобизнес

Senior project manager (Head of influencer marketing department)

ООО РА Вереск медіа

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

2 года 10 месяцев

11.2019 - по настоящее время

Обов'язки. Організація роботи підрозділу, формування команди, робота з клієнтами (від брифу до фінальної звітності), керування проєктами, добір та взаємодія з блогерами, розробка стратегії, визначення ключових KPI, креативної, медійної та аналітичної частин інлюєнсер-проєктів та колаборацій. Взаємодія з клієнтами, проведення презентацій.

Досягнення. Запуск influencer-маркетинг проєктів в рамках глобальних маркетингових стратегій для великих гравців ринку. Створення власної бази блогерів, підвищення ефективності та швидкості пошуку за допомогою бірж та агенцій. Визначення найбільш релевантних, а також авторських форматів взаємодії.

Account-директор/Продюсер проектів/Креативний директор

ТОВ РА Вереск медіа

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

6 лет 9 месяцев

03.2013 - 11.2019

Обов'язки. Організація роботи креативного, стратегічного та продакшн підрозділів агенції, проведення переговорів з клієнтами, формування клієнтського портфелю. Керівництво та участь в креативному напрямку роботи агенції, розробка креативних концепцій проєктів, розробка та реалізація стратегій просування. Продюсування виробництва роликів, комунікаційних проєктів.

Досягнення. Формування команди креативного та стратегічного підрозділів, довготрокова робота та обслуговування в напрямку просування великих гравців ринку (Ів Роше Україна, мережа АТБ, ДП Документ (Паспортний сервіс), ТМ Кава зі Львова, ТМ Август, ТМ Дюна, ТМ Ювілейний, ТМ Liqberry).

Окремо хочу відзначити співпрацю з представництвом ООН в Україні, протягом якої було розроблено візуальний стиль науково-практичної коференції «Модель ООН: Сканді 2018-2020» та організовано залучення спонсорів.

Керівник відділу реклами та маркетингу

Катеринославські меблеві майстерні

Промышленность и Производство

1 год 2 месяца

02.2012 - 03.2013

Обов'язки. Виведення на ринок та формування маркетингової стратегії ТМ «Територія сну» (матраци та супутні товари для сну), відкриття магазинів мережі.

Досягнення. Розробка та впровадження ефективної стратегії просування мережі, зростання впізнаваності марки, приріст продажів протягом другого півріччя 2012.

Керівник відділу реклами та PR

«Правда -кіно», мережа кінотеатрів.

Шоу-бизнес

2 года 1 месяц

01.2010 - 01.2012

Обов'язки. Залучення трафіка до кінотеатру, створення іміджу, проведення заходів, допрем'єрних показів, робота зі ЗМІ, лідерами думок, залучення спонсорів, організація PR-активності.

Досягнення. Зростання відвідуваності кінотеатра, створення іміджа кінотеатра як організатора кращих заходів та вечірок.

Керівник відділу маркетингу та реклами

Ніко-Україна, ДП «Ніко-Дніпро» (імпортер автомобілей Mitsubishi)

Автомобильная промышленность и Автобизнес

2 года 1 месяц

09.2007 - 09.2009

Обов'язки. Створення та організація роботи відділу, просування бренду, організація рекламних та PR кампаній, презентація нових моделей, формування програми лояльності клієнтів.

Досягнення. Розробка та впровадження програми лояльності клієнтів, отримання дилерським центром статусу найкреативнішого та ефективного в просуванні послуг сервіса.

Ключевая информация

Ключові hard-skills

  • Проведення конкурентного аналізу ринка;
  • Робота з програмами для управління проектами, збору та аналізу даних ( підготовка презентацій, систематизація даних та висновків у графіках та таблицях)
  • Вміння обробляти великі об'єми даних;
  • Управління та робота з вимогами;
  • Моделювання бізнес-процесів.
  • Формування та управління креативними, стратегічними, продакшн та медіа командами, а також відділами маркетингу та реклами;
  • Управління проєктами в комунікаційній та діджітал сферах;
  • Написання сценаріїв, розробка креативних концепцій;
  • Розробка та реалізація комунікативних стратегій;
  • Виробництво та продюсування медіа та комунікаційного контенту.
  • Високі письменницькі навички, грамотність;
  • Прогнозування ефективності комунікаційних кампаній

Ключові soft-skills

  • Комунікаційні навички, вміння привертати до себе;
  • Готовність приймати швидкі рішення;
  • Здатність швидко навчатися та розвиватися;
  • Вміння переконувати;
  • Високий рівень емоційного інтелекту;
  • Гнучкість та критичність мислення, вміння розставляти пріоритети та контролювати строки;
  • Адаптивність;
  • Високий рівень емоційного інтелекту;
  • Достатні здібності до самомотивації
  • Навички управління проектами та побудування командної роботи.

Училась в 2 заведениях

Киево-Могилянская Бизнес-Школа (KMBS)

Курс «Репутационный менеджмент»

Киев, 2018

Днепропетровский национальный университет им. О. Гончара

Систем и средств массовых коммуникаций

Днепр, 2004

Владеет языками

Английский

продвинутый

Курсы, тренинги, сертификаты

Influencer marketing

Киев, 2022

Business Analysis Course IMBA

Київ, 2022

SMM специалист

Киев, 2020

Украино-американский центр

Днепр, 2009

Анна Олеговна

Marketing Manager

Киев

39 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 дня назад