Работала в 6 компаниях   6 лет 9 месяцев

Строительство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Консалтинг / Аудит, Юридические услуги

Менеджер

Часткова зайнятість, Дистанційно

Строительство

1 год

04.2023 - по настоящее время

• договірна робота (перевірка/створення договорів, внесення змін);

• перевірка тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації замовника;

• розробка внутрішніх документів підприємства.

Менеджер

ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ", Дистанційно

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

2 месяца

09.2022 - 11.2022

• договірна робота (перевірка/створення договорів купівлі/продажу; внесення змін);

• перевірка тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації замовника.

Сфера - продукти харчування.

Менеджер

ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ", Запоріжжя

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год 3 месяца

11.2020 - 02.2022

• договірна робота (перевірка/створення договорів купівлі/продажу, оренди; внесення змін; контроль виконання умов);

• ведення та контроль загальної бази специфікацій за договорами для роботи операторів пк/бухгалтерії;

• прорахунок залишків за договорами, контроль цін;

• підвищення цін (аналіз, прорахунок, підготовка калькуляцій, конкурентних обґрунтувань, листів, замовлення довідок тощо);

• робота з внутрішніми запитами на отримання інформації з моніторингу ринку, складання Excel-таблиць за результатами моніторинга;

• моніторинг та відбір тендерних закупівель;

• перевірка тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації замовника.

Сфера - продукти харчування.

Помічник економіста, менеджер тендерного відділу

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №1", Запоріжжя

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года

07.2017 - 07.2020

• ведення ділового листування, прийом вхідної та вихідної кореспонденції, надсилання пошти;

• прийом та розподіл телефонних дзвінків, електронної пошти;

• забезпечення життєдіяльності офісу;

• ведення документообігу, архівування документів;

• замовлення довідок, перекладів, досліджень продукції;

• виконання службових доручень керівництва;

• контроль за виконанням санітарного законодавства (проходження медоглядів співробітників, ведення журналів, контроль санітарної обробки мтб);

• договірна робота (перевірка/укладання договорів купівлі/продажу, оренди; внесення змін, контроль за виконанням умов);

• ведення та контроль загальної бази специфікацій за договорами для роботи операторів пк;

• щомісячний прорахунок залишків за договорами, контроль цін;

• підвищення цін (аналіз, прорахунок, підготовка калькуляцій, конкурентних обґрунтувань, специфікацій, листів, замовлення довідок);

• робота з внутрішніми запитами на отримання інформації щодо моніторинг ринку, складання Excel-таблиць за результатами моніторингу;

• моніторинг та відбір тендерних закупівель;

• підготовка документів для подання тендерної пропозиції;

• участь у електронних аукціонах;

• досвід ведення декількох торгів одночасно;

• супровід процедури від подання пропозиції до виконання договору;

• перевірка тендерних пропозицій учасників щодо відповідності вимогам тендерної документації замовника;

• кадрове діловодство;

• звіряння взаєморозрахунків з контрагентами;

• оскарження заблокованих податкових накладних;

• контроль за дебіторською заборгованістю;

• ведення довідників у 1С (контрагенти, договори, місця постачання).

Сфера - продукти харчування.

Офіс-менеджер, помічник бухгалтера

ТОВ "ЕМІСІЯ", Запоріжжя

Консалтинг / Аудит

6 месяцев

12.2016 - 06.2017

• допомога у роботі менеджера з технічної підтримки сайтів;

• виконання службових доручень керівництва;

• забезпечення життєдіяльності офісу;

• ведення документообігу;

• розсилання комерційних пропозицій;

• робота з первинною бухгалтерською документацією у програмі 1С;

• звіряння взаєморозрахунків з контрагентами;

• контроль за дебіторською заборгованістю;

• робота із клієнт-банками.

Контент-менеджер

ТОВ "Експертно-дослідна служба України", м. Київ, Дистанційно

Юридические услуги

7 месяцев

07.2016 - 02.2017

• наповнення контентом порталу (створення та заповнення карток експертів);

• пошук інформації в інтернеті;

• підготовка звітів;

• e-mail розсилання.

Ключевая информация

Впевнений користувач MS Office. Працюю зі зведеними таблицями, графіками, діаграмами, макросами (VBA), функціоналом пошуку рішення, умовним форматуванням.

Досвід роботи з органами статистики, ДПС, ТПП, Держпродспоживслужби, нотаріусами, держреєстраторами тощо.

Контакти:

Телефон: +38 (099) 474-40-52 Viber/Telegram/WhatsApp.

E-mail: ryabaya.anastasia@gmail.com

Училась в 1 заведении

Інженерний інститут ЗНУ (ЗДІА)

Економічна кібернетика

Запоріжжя, 2017

Курсы, тренинги, сертификаты

Курс ''Закупівлі у Prozorro Market''

Запоріжжя, 2021

Сертифікат уповноваженої особи від ДП "Прозорро" (2021)

Запоріжжя, 2021

Курс "Публічні закупівлі для бізнесу"

Запоріжжя, 2020

Курс "Діджиталізація комерційних закупівель"

Запоріжжя, 2020

Курс "Спрощена закупівля від А до Я"

Запоріжжя, 2020

Семінар "Нові можливості заробітку для бізнесу у держзакупівлях"

Запоріжжя, 2020

Курс "Участь у тендерах: від першого кроку до перемоги"

Запоріжжя, 2020

Анастасія

Спеціаліст з тендерів

Запорожье

26 лет

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 4 месяца назад