Работала в 6 компаниях 6 лет 9 месяцев
Строительство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Консалтинг / Аудит, Юридические услуги
Менеджер
Часткова зайнятість, Дистанційно
Строительство
1 год
04.2023 - по настоящее время
• договірна робота (перевірка/створення договорів, внесення змін);
• перевірка тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації замовника;
• розробка внутрішніх документів підприємства.
Менеджер
ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ", Дистанційно
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
2 месяца
09.2022 - 11.2022
• договірна робота (перевірка/створення договорів купівлі/продажу; внесення змін);
• перевірка тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації замовника.
Сфера - продукти харчування.
Менеджер
ТОВ "ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ", Запоріжжя
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 3 месяца
11.2020 - 02.2022
• договірна робота (перевірка/створення договорів купівлі/продажу, оренди; внесення змін; контроль виконання умов);
• ведення та контроль загальної бази специфікацій за договорами для роботи операторів пк/бухгалтерії;
• прорахунок залишків за договорами, контроль цін;
• підвищення цін (аналіз, прорахунок, підготовка калькуляцій, конкурентних обґрунтувань, листів, замовлення довідок тощо);
• робота з внутрішніми запитами на отримання інформації з моніторингу ринку, складання Excel-таблиць за результатами моніторинга;
• моніторинг та відбір тендерних закупівель;
• перевірка тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації замовника.
Сфера - продукти харчування.
Помічник економіста, менеджер тендерного відділу
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №1", Запоріжжя
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 года
07.2017 - 07.2020
• ведення ділового листування, прийом вхідної та вихідної кореспонденції, надсилання пошти;
• прийом та розподіл телефонних дзвінків, електронної пошти;
• забезпечення життєдіяльності офісу;
• ведення документообігу, архівування документів;
• замовлення довідок, перекладів, досліджень продукції;
• виконання службових доручень керівництва;
• контроль за виконанням санітарного законодавства (проходження медоглядів співробітників, ведення журналів, контроль санітарної обробки мтб);
• договірна робота (перевірка/укладання договорів купівлі/продажу, оренди; внесення змін, контроль за виконанням умов);
• ведення та контроль загальної бази специфікацій за договорами для роботи операторів пк;
• щомісячний прорахунок залишків за договорами, контроль цін;
• підвищення цін (аналіз, прорахунок, підготовка калькуляцій, конкурентних обґрунтувань, специфікацій, листів, замовлення довідок);
• робота з внутрішніми запитами на отримання інформації щодо моніторинг ринку, складання Excel-таблиць за результатами моніторингу;
• моніторинг та відбір тендерних закупівель;
• підготовка документів для подання тендерної пропозиції;
• участь у електронних аукціонах;
• досвід ведення декількох торгів одночасно;
• супровід процедури від подання пропозиції до виконання договору;
• перевірка тендерних пропозицій учасників щодо відповідності вимогам тендерної документації замовника;
• кадрове діловодство;
• звіряння взаєморозрахунків з контрагентами;
• оскарження заблокованих податкових накладних;
• контроль за дебіторською заборгованістю;
• ведення довідників у 1С (контрагенти, договори, місця постачання).
Сфера - продукти харчування.
Офіс-менеджер, помічник бухгалтера
ТОВ "ЕМІСІЯ", Запоріжжя
Консалтинг / Аудит
6 месяцев
12.2016 - 06.2017
• допомога у роботі менеджера з технічної підтримки сайтів;
• виконання службових доручень керівництва;
• забезпечення життєдіяльності офісу;
• ведення документообігу;
• розсилання комерційних пропозицій;
• робота з первинною бухгалтерською документацією у програмі 1С;
• звіряння взаєморозрахунків з контрагентами;
• контроль за дебіторською заборгованістю;
• робота із клієнт-банками.
Контент-менеджер
ТОВ "Експертно-дослідна служба України", м. Київ, Дистанційно
Юридические услуги
7 месяцев
07.2016 - 02.2017
• наповнення контентом порталу (створення та заповнення карток експертів);
• пошук інформації в інтернеті;
• підготовка звітів;
• e-mail розсилання.
Ключевая информация
Впевнений користувач MS Office. Працюю зі зведеними таблицями, графіками, діаграмами, макросами (VBA), функціоналом пошуку рішення, умовним форматуванням.
Досвід роботи з органами статистики, ДПС, ТПП, Держпродспоживслужби, нотаріусами, держреєстраторами тощо.
Контакти:
Телефон: +38 (099) 474-40-52 Viber/Telegram/WhatsApp.
E-mail: ryabaya.anastasia@gmail.com
Училась в 1 заведении
Інженерний інститут ЗНУ (ЗДІА)
Економічна кібернетика
Запоріжжя, 2017
Курсы, тренинги, сертификаты
Курс ''Закупівлі у Prozorro Market''
Сертифікат уповноваженої особи від ДП "Прозорро" (2021)
Курс "Публічні закупівлі для бізнесу"
Курс "Діджиталізація комерційних закупівель"
Курс "Спрощена закупівля від А до Я"
Семінар "Нові можливості заробітку для бізнесу у держзакупівлях"
Курс "Участь у тендерах: від першого кроку до перемоги"
Анастасія
Анастасія
Спеціаліст з тендерів
Запорожье
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 4 месяца назад