Работала в 7 компаниях   2 года 10 месяцев

Торговля розничная / Retail, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Другое

Фахівець з персоналу (HR-менеджер)

Сільпо, Мережа супермаркетів

Торговля розничная / Retail

7 месяцев

10.2021 - 04.2022

  • Пошук та відбір персоналу в супермаркет
  • Ведення кадрового діловодства та звітів
  • Адаптація нових працівників
  • Організація мотиваційних заходів

Керівник

База відпочинку "Орлятко"

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

4 месяца

06.2020 - 09.2020

Основні обов'язки

  • рекламне просування,
  • наймання співробітників і контроль їх роботи,
  • робота з постачальниками,
  • консультування, бронювання, і заселення постояльців,
  • ведення рахунків і документації.

Офіс-менеджер

SaveMax

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

8 месяцев

11.2018 - 06.2019

Робота з документами, прийом телефонних дзвінків, організація діяльності офісу, зустріч гостей, складання звітів, робота з персоналом офісу.

Бариста

Кав'ярня "Godshot"

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

5 месяцев

02.2018 - 06.2018

Приготування напоїв, консультування відвідувачів, ведення каси.

Спеціаліст з сервісу

ДП "Адідас-Україна"

Торговля розничная / Retail

3 месяца

10.2017 - 12.2017

Знання товару і його призначення, консультування покупців, мерчандайзинг.

Старший офіціант

НК "Стамбул"

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

4 месяца

06.2017 - 09.2017

Знання меню, консультування гостей про особливості страв і напоїв. Складання графіка, стажування та контроль роботи офіціантів. Замовлення і прийом госптоварів. Усунення конфліктних ситуацій.

Менеджер з продажу

Контакт-центр "ГРАН"

Другое

3 месяца

07.2016 - 09.2016

Пошук клієнтів, прийом замовлень. Інформаційна та технічна підтримка існуючих клієнтів, в тому числі і підтримка рекламних акцій. Інтерв'ювання цільової аудиторії. Ведення обліку вхідних і вихідних дзвінків, введення базової інформації по ним.

Ключевая информация

Знання та навички:

  • грамотна і чітка мова;
  • впевнений користувач ПК;
  • знання офісних програм, Internet, пошта;
  • маю навички телефонних переговорів;
  • хороша дикція.

Своїми сильними сторонами вважаю комунікабельність, стресостійкість, хороші управлінські навички, пунктуальність, системне мислення, орієнтованість на результат, позитивне ставлення до життя.

Училась в 1 заведении

Херсонський національний технічний університет

Міжнародні економічні відносини, управління і бізнес; менеджмент

Херсон, 2018

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Бізнес-тренінг «Breakthrough with firewalk” (Прорив), Krzysztof Sroczynski

Київ, 2019

Маргарита Віталіївна

HR-менеджер

Херсон

10 000 грн.

25 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 недели назад