Работала в 5 компаниях 7 лет 11 месяцев
Медиа / СМИ, Интернет, Телекоммуникации / Связь
Телеведуча
ТЮСО, ТМ
Медиа / СМИ
4 года 9 месяцев
07.2019 - по настоящее время
Навики роботи у кадрі; Навики роботи ведучої; Поставлений голос; Досвід роботи на знімальному майданчику, розуміння знімального процесу; Організаторські здібності; Вміння роботи з прослуховуванням; Швидке навчання, розуміння завдання режисера/продюсера; Готовність до ненормованого робочого графіка; Вміння імпровізувати, вести ефір без тексту.
Ведуча YouTube-каналу
EXMO
Интернет
1 год 4 месяца
11.2020 - 03.2022
1. Створення та обговорення сценарію для відео;
2. Запис відео навчальних матеріалів;
3. Запис важливих новин у криптоіндустрії за тиждень;
4. Озвучка для інформативних відео та застосунків.
Є вміння:
• працювати з суфлером та імпровізувати;
• працювати з великим обсягом нової інформації.
2. Запис відео навчальних матеріалів;
3. Запис важливих новин у криптоіндустрії за тиждень;
4. Озвучка для інформативних відео та застосунків.
Є вміння:
• працювати з суфлером та імпровізувати;
• працювати з великим обсягом нової інформації.
Телеведуча
Platinum
Медиа / СМИ
5 месяцев
12.2018 - 05.2019
Навики роботи у кадрі; Навики роботи ведучої; Поставлений голос; Досвід роботи на знімальному майданчику, розуміння знімального процесу; Організаторські здібності; Вміння роботи з прослуховуванням; Швидке навчання, розуміння завдання режисера/продюсера; Готовність до ненормованого робочого графіка; Вміння імпровізувати, вести ефір без тексту.
Спеціаліст контролю якості
ТЮСО, ТМ
Телекоммуникации / Связь
3 месяца
09.2018 - 12.2018
Оцінка рівня навичок ділового спілкування та професійних навичок операторів call-центру з вхідних та вихідних дзвінків; Прослуховування телефонних розмов операторів; Перевірка дотримання операторами call-центру сценаріїв розмови із клієнтами; Аналіз та оцінка дзвінків відповідно до розробленої технології оцінки; Ведення звітності про прослухані дзвінки.
Оператор Call-centre
ТЮСО, ТМ
Телекоммуникации / Связь
2 года 4 месяца
05.2016 - 09.2018
Прийом вхідних дзвінків, електронних листів; Консультативні послуги потенційним та реальним клієнтам (за асортиментом, тарифами, умовами роботи та до.); Прийом, оформлення та ведення замовлень, проведених через сайт / по телефону; Реалізація проєктів телемаркетингу (опитування, презентація товару, послуги клієнтам); Оперативне ведення клієнтської бази даних; Робота із рекламаціями (прийом, реєстрація претензій).
Училась в 2 заведениях
Державний університет інфраструктури та технологій
Юридичний
Київ, 2021
Державний університет інфраструктури та технологій
Юридичний
Київ, 2019
Владеет языками
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Додаткова інформація
Організаторські здібності; Поставлене мовлення; Здатність швидко вчитися; Цілеспрямованість; Креативність; Комунікабельність; відповідальність; Робота результат.
Світлана Василівна
Світлана Василівна
Телеведуча
Киев
полная занятость
Обновлено 2 месяца назад