Работала в 2 компаниях   8 лет 8 месяцев

Промышленность и Производство

Фінансовий контролер

ТОВ "Грін Фекторі ЮА"

Промышленность и Производство

3 года 10 месяцев

06.2020 - по настоящее время

Фахівець із контролінгу

ПрАТ "ГЕБЕРІТ КЕРАМІК ПРОДАКШН"

Промышленность и Производство

4 года 9 месяцев

09.2015 - 06.2020

Функціональні обов'язки:

  • складання управлінських звітів: P&L, Working capital, Cash flow, CAPEX, Monthly Production Report, Daily Production Report, Monthly Production Expenses report, Monthly Administrative Expenses report, Inventories report (сировина, комплектуючі, інші матеріали), Purchasing report (monthly basis), Scraping report, корпоративні звіти по аналізу причин змін основних фінансових показників;
  • розрахунок та аналізу маржинальності продукції підприємства (по - модельно) на щомісячній основі;
  • розрахунок та аналіз управлінської собівартості готової продукції, комплектів меблів та товарів;
  • розрахунок собівартості нових моделей продукції, що знаходяться у процесі розвитку;
  • розрахунок та аналіз вартості залишків продукції, резерву списання готової продукції;
  • моніторинг вірності внесення бухгалтерських даних в 1С при закритті періоду, щомісячна перевірка вірності термінів експлуатації ОЗ та використання фактору змінності;
  • розрахунок трансферних цін, контроль за формуванням замовлень згідно коректних трансферних цін;
  • розрахунок % імпорту сировини та комплектуючих у ціні товару;
  • щомісячний та щорічний моніторинг дебіторської та кредиторської заборгованості;
  • складання статистичних звітів: 1-П (місячна), 1-П НПП (річна), 1-ПЕ (місячна), 1-ціни (пром), Ф № 2 К-П;
  • підготовка статистичної інформації для міськради: інформація про нарощування обсягів промислової продукції; інформація по роботу підприємства; інформація про залучення інвестицій по реалізованих та перспективних проектах;
  • досвід бюджетування та прогнозування (FC, BUD, MTP);
  • розрахунок та підготовки бухгалтерських документів по наданню логістичних послуг;

Основні досягнення:

  • участь у розробці та робота в електронному документообороті (внутрішній - в межах підприємства, між відділами; зовнішній - виставлення актів наданих послуг (із підготовкою специфікацій до них) із контрагентами);

розробка та впровадження звіту по вартості списаних матеріалах та продукції, звіту щодо укладених підприємством договорів;

Ключевая информация

Функціональні обов'язки:

  • складання управлінських звітів Income statement (monthly basis), Sales report (daily basis), WC report (weekly basis), Financial result report (monthly, quarterly, YTD basis) із аналізом причин головних відхилень;
  • розрахунок собівартості нових продуктів та трансферних цін;
  • розрахунок звіту по Прибутковості (по клієнтах, по напрямках, по продуктах);
  • підготовка файлів-розшифрування по споживанню сировини, пакувальних матеріалів та товарів (monthly basis);
  • моніторинг вірності внесення бухгалтерських даних в 1С при закритті періоду;
  • проведення процедури закриття періоду в 1С (регламентний облік);
  • розрахунок BUD and FC (всі витрати + всі бюджетні файли);
  • підготовка тз для ІТ по створенню нових звітів + перевірка результатів поставленим завданням.

Основні досягнення:

  • участь у переході ведення обліку із системи 1С УТП 1.2. на 1С Підприємство 8.3. (контроль на всіх етапах виконання, контроль по виконанню завдань та виставленні рахунків, створення списку нових статей витрат та нової організаційної структури підприємства + імплементація їх у 1С системі);

- складання маркетингових звітів на основі даних із системи Nielsen.

Училась в 1 заведении

ВТЕІ КНТЕУ

Обліково-фінансовий факультет, магістр із фінансів та кредиту, денної форми на

Винница, 2014

Владеет языками

Английский

выше среднего

Русский

продвинутый

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

- Тренінг «Внутрішньокорпоративні комунікації»

Київ, 2019

- Тренінг «Розвиток навичок управління персоналом»

Киев, 2017

- Інформаційний курс «Бухгалтерський облік: від початківця до головного бухгалтера»

Ровно, 2016

Ольга

Фінансовий контролер, економіст, бухгалтер

Киев

Готов переехать: Одесса, Винница, Житомир, Ровно, Хмельницкий, Нетешин, Славута, Шепетовка

32 года

полная занятость

Обновлено 1 год назад