Kyivstar / Киевстар

проверено
http://www.kyivstar.ua
Двоє іноземних професіоналів поповнили ряди членів Правління «Київстар»
Наглядова рада ПрАТ «Київстар» прийняла рішення про розширення складу Правління компанії до п’яти осіб, призначивши в склад Правління Ібрагіма Карама та Сантьяго Аргеліка.

Ібрагім Карам з 1 вересня 2013 року обіймає посаду фінансового директора «Київстар». З лютого по серпень 2013 р. п. Карам обіймав посаду члена наглядової ради ПрАТ «Київстар».
Сантьяго Аргелік з 18 листопада 2013 р. обіймає посаду комерційного директора ПрАТ «Київстар», Україна. Він працював з понад 30 різними телекомунікаційними компаніями — операторами фіксованого та мобільного зв’язку в різних країнах світу.

До правління ПрАТ «Київстар» також входять: Ігор Литовченко, президент компанії, Андрій Осадчук, директор з регуляторно-правового забезпечення, Кай Гулбрансен, технічний директор.
«Київстар» розширює можливості віддаленої роботи для своїх співробітників
З 1 квітня 2014 року формат роботи «Віртуальний офіс» стає стандартною HR-практикою «Київстар». «Віртуальний офіс» дозволяє співробітникам один день на тиждень працювати поза межами офісу.

Впровадження нового формату роботи «Віртуальний офіс» у «Київстар» почалося у 2012 році. В основу лягла ідея співробітника, опублікована на онлайн-платформі підтримки інновацій «Створи Свій Київстар».
Результати пілотного проекту «Віртуальний офіс» показують, що ефективність роботи співробітників, які суміщають офісний і віддалений режими, підвищується. Такий режим роботи дозволяє більш гнучко будувати індивідуальний графік, витримуючи правильний баланс між роботою та особистим життям. При цьому забезпечується безперебійний перебіг бізнес-процесів.
Онлайн-чат «Київстар» визнано найкращим
«Київстар» визнано найкращим в практиці онлайн-обслуговування клієнтів відповідно до результатів міжнародного конкурсу «Кришталева гарнітура». 98% звернень в онлайн-чаті «Київстар» приймаються в перші 20 секунд. Задоволеність клієнтів обслуговуванням складає 91%.

Таким чином, в лютому 2014 року абоненти компанії поставили чату оцінку 4,56 за 5-бальною шкалою.
Журі «Кришталевої гарнітури» також відзначило роботу команди бек-офісу в контакт-центрі «Київстар», яка увійшла в шорт-лист конкурсу у своїй номінації. Бек-офіс оператора складається з 11 чоловік, які обробляють письмові звернення абонентів з усієї України.
У 2013 році «Київстар» інвестував у мережу близько 1,7 млрд грн і сплатив державі понад 4 млрд грн податків
Інвестиції у розвиток послуг, якість обслуговування, і соціальне партнерство — залишаються пріоритетними для «Київстар». Так, за 2013 рік телеком оператор інвестував у вдосконалення технічної інфраструктури понад 1,690 млрд грн. і сплатив до бюджету України понад 4 млрд грн.

Завдяки здійсненим інвестиціям, «Київстар» розширив можливості мережі щодо обслуговування голосового та інтернет-трафіку.
Також «Київстар» успішно виконав роботи з модернізації мережі, переводу базових станцій на IP-трансмісію, і заміні обладнання на нове, яке може використовуватись для надання послуг 3G/LTE.

У соціальні проекти в 2013 році «Київстар» інвестував майже 1 млн грн.
Історії життя співробітників «Київстар» на великих екранах
«Київстар» продовжує знімати і показувати на великих екранах серію роликів про життя співробітників компанії «Моя справа – моє життя».

Герої серії роликів «Моя справа – моє життя» – співробітники різних відділів, які змогли розкрити свої здібності і таланти в компанії, для яких «Київстар» став невід’ємною частиною життя.

Героєм другого ролика став Тарас Кучирка, інженер технічного відділу Івано-Франківського відділення. У ролику він розповідає про те, яким новим навичкам його навчила робота в «Київстар».
Студенти пройдуть стажування в технічній дирекції «Київстар»
Майбутні фахівці в галузі інформаційних технологій отримали унікальну можливість пройти стажування за фахом в «Київстар». З 200 кандидатів для проходження стажування були відібрані 6 чоловік.

Конкурс складався з декількох етапів. На першому кандидати проходили індивідуальну співбесіду, за підсумками якої їм було запропоновано виконати ряд тестів на виявлення закономірності в числовій інформації та вміння аналізувати інформацію. Далі студентів запрошували на бліц-інтерв’ю, де визначався напрямок стажування.
Також їм давалися технічні тести за напрямками. Після цього кандидатів очікували співбесіда з ключовими фахівцями та керівниками, відбір і досить інтенсивне навчання в компанії.

Стажування для молодих фахівців буде продовжуватися рік. Кращим стажерам після закінчення ВНЗ компанія буде пропонувати роботу.
Нова програма медичного страхування для співробітників «Київстар»
У 2014 році «Київстар» пропонує співробітникам нову програму медичного страхування. Зокрема, тепер можна отримувати послуги у більш ніж 1000 клініках, оздоровчих закладах та аптеках у 99 містах країни.

Нова програма включає в себе основні види медичної допомоги, а також доповнена новими опціями. Тепер співробітник «Київстар» може в будь-який час за бажанням пройти медичний огляд. Знято обмеження на кількість випадків
планового стаціонарного лікування та розширено пакет послуг. Програма страхування передбачає діагностику та лікування доброякісних новоутворень. Пакет послуг зі стоматології складений за принципом «все включено».

Особливістю страхування в «Київстар» є те, що абсолютно всі співробітники мають однакові страхові пакети незалежно від займаної посади. Крім того, у співробітників «Київстар» є можливість придбати медичний страховий поліс для своїх близьких родичів.
«Київстар» збільшує на 30% інвестиції у персонал
У 2014 році на навчальні програми компанія виділяє 25 мільйонів гривень, що на 30% більше, аніж минулого року.

«Київстар» пропонує співробітникам три основних програми навчання: тренінги особистісного розвитку; функціональні програми, що розробляються відповідно до бізнес-завдань певного підрозділу; спеціалізоване навчання IT-спеціалістів.
Щороку понад 70% співробітників «Київстар» проходять навчання за Програмою розвитку персоналу.

Серед основних новацій 2014 року у програмах навчання персоналу – акцент на розвиток навичок співробітників по взаємодії з абонентами. Окремої уваги заслуговує удосконалення навичок управління «віддаленими» командами, які складаються зі співробітників, що знаходяться на великій відстані.
«Київстар» переходить до нової моделі управління, в центрі якої – інтереси клієнта
«Київстар» приступає до формування нової організаційної моделі, повністю орієнтованої на клієнта. У рамках такої структури ключовими стають єдині функціональні команди, що працюють по всій території України. Співробітники отримують більше повноважень, а кількість адміністративних рівнів стає мінімальною.
Незалежно від регіону присутності співробітники компанії будуть підпорядковуватись своїм функціональним керівникам, а не директорам філій чи відділень, як це було досі. Таким чином, компанія стає ближчою до клієнта, зможе швидше реагувати на його потреби. А співробітники зможуть краще зосередитись на процесах обслуговування, впровадженні інновацій та розвитку своїх компетенцій.
9 грудня 2013 року «Київстар» відзначив 16-річчя
16 років тому пролунав перший дзвінок в мережі «Київстар». За час своєї діяльності оператор став ініціатором багатьох позитивних змін — як для клієнтів, так і для телеком-ринку України. Так, у 1998 році «Київстар» першим серед телеком-операторів країни почав надавати послугу коротких текстових повідомлень sms. У 1999 році оператор першим запровадив тарифні плани із щосекундною тарифікацією, в 2000 році — першим запровадив послугу мобільного доступу в Інтернет WAP і скасував
плату за вхідні дзвінки в мережі. За 16 років роботи «Київстар» інвестував у розвиток телеком-ринку України 30 мільярдів гривень і сплатив понад 30 мільярдів гривень податків до бюджету. Сьогодні мережа «Київстар» — це 160 тисяч радіопередавачів, 45 тисяч кілометрів оптичного волокна, понад 15 тисяч базових станцій. Щоденно у мережі «Київстар» встановлюється 260 мільйонів з’єднань, або 3000 з’єднань на секунду та передається 36 терабайт даних.
«Київстар» — найбільш комунікабельний бренд у Facebook
Міжнародна моніторингова система Socialbakers охарактеризувала «Київстар» як «Socially Devoted Brand» за підсумками 3 кварталу 2013 року. Компанія отримала визнання завдяки стабільній підтримці діалогу з користувачами Facebook в Україні.
Рейтинг «Socially Devoted Facebook Brands» складається на основі кількості відповідей на коментарі та запитання, що залишаються користувачами в офіційних спільнотах компаній.
Спільнота «Київстар» налічує понад 157 тисяч користувачів в найпопулярніших соціальних мережах — Facebook, ВКонтакте, Twitter і YouTube. Щомісяця співробітники «Київстар», які ведуть офіційні сторінки компанії в соціальних мережах, обробляють понад 1000 звернень.
«Київстар» отримав три нагороди в конкурсі «Краще корпоративне медіа – 2013»
За підсумками щорічного професійного конкурсу «Краще корпоративне медіа», організатором якого виступає Асоціація Корпоративних Медіа України, цього року «Київстар» отримав три нагороди. Одразу
три видання компанії отримали визнання журі — «Київстар Бізнес» Дайджест, річний звіт компанії і корпоративний календар. Загалом у конкурсі брали участь 105 проектів українських компаній.
Інститут очних хвороб ім. В. П. Філатова та «Київстар» розробили безкоштовний мобільний додаток для профілактики зору
«Київстар» та Інститут очних хвороб і тканинної терапії імені В. П. Філатова Національної академії медичних наук України розробили перший український мобільний сервіс для профілактики зору — додаток «Добре бачу». Він містить вправи для дітей та дорослих — «зарядку для очей», які можна виконувати у будь-який зручний час. Сервісом можна користуватись зі смартфонів та планшетів, він надається безкоштовно. Додаток став доступним для завантаження у жовтні 2013 року, та наразі ним користуються вже понад 32 тисячі осіб.
«Добре бачу» має функціонал, який дозволяє перевірити зір. Також завдяки вправам він допоможе дорослим та дітям зняти напругу з очей, навчить, як запобігти їхній перевтомі та як тренувати очні м’язи. А все це — складові, що допомагають якнайдовше зберегти добрий зір.
«Київстар» — переможець рейтингу проектного менеджменту
«Київстар» став переможцем у номінації «Краща компанія з управління портфелем проектів» в «Рейтингу проектного менеджменту», організованому компанією «Технології Управління Спайдер Україна» за підтримки телеканалу БТБ та відділення Project Management Institute (США) в Україні. Для участі в рейтингу компанія представила дані за основними показниками проектних офісів ІТ і стратегічного проектного офісу, а також сумарні дані за показниками проектної діяльності всієї компанії.
Дослідження компаній-учасників проводилося у вересні-жовтні 2013 року. При цьому оцінювався рівень «зрілості» існуючої в них системи управління проектами. У ньому взяли участь 219 анкет компаній, на підставі яких були визначені 10 фіналістів рейтингу, а також переможці трьох номінацій. Серед фіналістів «Київстар» посів друге місце, а також став переможцем номінації «Краща компанія з управління портфелем проектів».
Сантьяго Аргеліч призначений комерційним директором «Київстар»
Комерційний та маркетинговий підрозділи «Київстар» очолив Сантьяго Аргеліч (Santiago Argelich) — фахівець з 20-річний досвідом у створенні та реалізації стратегій розвитку бізнесу в телекомунікаційній галузі. Він працював з понад 30 різними телекомунікаційними компаніями — операторами фіксованого та мобільного зв’язку в Західній та Східній Європі, Північній Африці, СНД,
Азії та Північній Америці. Пан Аргеліч також має досвід роботи в якості виконуючого обов’язки директора з маркетингу та комунікацій, каналів продажів і послуг, розвитку бізнес-стратегії у 8 нових мобільних операторах в Європі, Індії, Бразилії та Південній Африці.
Історії звичайних співробітників «Київстар» — на великих екранах
«Київстар» зняв серію роликів про життя співробітників компанії «Моя справа — моє життя», щоб розповісти про особливості кар’єрного шляху в компанії. Вони демонструються в кінотеатрах Харкова, Дніпропетровська та Львова.

Герої серії роликів «Моя справа — моє життя» — співробітники різних функцій, які змогли розкрити свої здібності та таланти в компанії, для яких «Київстар» став невід’ємною частиною життя. Вони розповідають про те, як любов до своєї справи та можливості, які відкриває компанія, допомагають їм реалізуватися професійно.
«Київстар» у 3 кварталі збільшив кількість абонентів та обсяги інвестицій
За підсумками 3 кварталу 2013 року «Київстар» збільшив кількість абонентів мобільного зв’язку на 6%, порівняно з аналогічним періодом 2012 року — вона перевищила 25,9 млн. Зростання підключень пов’язано зі зниженням цін на послуги, вдосконаленням якості послуг і розширенням їх асортименту.
У 3 кварталі 2013 року інвестиції в технічну інфраструктуру перевищили півмільярда грн, що на 23% більше, ніж минулого року. «Київстар» у цьому періоді отримав 3,359 млрд грн доходу і сплатив до державного бюджету понад 1 млрд грн податків.
«Київстар» — найбільш комунікабельна компанія в соціальних мережах
«Київстар» посідає стабільне перше місце у звіті SocialBakers, міжнародної моніторингової системи, за веденням діалогу з клієнтами у Facebook. Рейтинг складається на основі кількості відповідей на коментарі та запитання, що залишаються користувачами в офіційних спільнотах компаній. Показник «Response Rate» («Частота відповідей») «Київстар» становив 94% у липні 2013 року, тоді як у телеком-галузі в світі цей показник суттєво нижчий — 75,2%.
«Київстар» очолює цей рейтинг, адже щомісяця корпоративні блогери компанії обробляють близько 1000 звернень від користувачів соцмереж. Побажання клієнтів враховуються в роботі компанії і, що найважливіше, впливають на бізнес-процеси.

Загалом спільнота «Київстар» у соціальних мережах налічує більше 130 тисяч користувачів. Компанія присутня у найпопулярніших соціальних мережах — Facebook, ВКонтакте, Twitter і YouTube.
«Домашній Інтернет» від «Київстар» — кращий провайдер України
Ділове видання Delo.UA склало рейтинг телекомунікаційних компаній, що надають послуги інтернету. Для цього на сайті видання було проведене голосування серед читачів за провайдерів, а потім — оцінювання компаній експертами.
Серед 61 компанії, що подала заявку, на думку читачів та експертного співтовариства кращим і найбільш якісним провайдером визнано «Київстар».
Новий фінансовий директор – у «Київстар»
З 1 вересня 2013 року на посаду фінансового директора «Київстар» заступив Ібрагім Карам. До цього часу він протягом двох років обіймав посаду директора з питань бізнес-контролю, злиттів та поглинань у VimpelCom Holdings B.V. у Нідерландах.
Ібрагім Карам замінив на посаді фінансового директора Артема Ніца, який займав її 2011 року. Наразі Артем Ніц робить новий крок у розвитку своєї кар’єри на міжнародному рівні. З червня 2013 року він обіймає посаду віце-президента і регіонального директора Московського регіону ВАТ «ВимпелКом».
Новий реаліті-проект каналу «24» «Бізнес експертиза»: «Київстар» розробляє для підприємців індивідуальні рішення та поради
На каналі «24» стартував новий реаліті-проект — «Бізнес експертиза». В його рамках бізнесмени можуть отримати індивідуальні телеком-рішення від «Київстар», а потім розповісти про їх результати та свій бізнес у програмі. Завдання консультантів «Київстар» — увійти в суть бізнесу учасника ТБ-проекту, ідентифікувати його потреби і запропонувати індивідуальне рішення.
Щоб взяти участь у проекті та отримати безкоштовну консультацію від бізнес-експертів «Київстар» стосовно вирішення реальних завдань та підвищення ефективності свого бізнесу, представники малого та середнього бізнесу можуть зателефонувати за спеціальним номером «Київстар» — 067 466 7 466 (безкоштовно з мобільного номеру «Київстар») або 044 466 7 466.

Наразі триває залучення учасників. А з кінця вересня 2013 року на каналі «24» виходитимуть сюжети про успішне застосування рішень «Київстар Бізнес».
«Київстар» впровадив зміни у структурі маркетингової дирекції
Для досягнення кращого клієнтського досвіду в телеком-галузі у структурі маркетингової дирекції «Київстар» відбулись зміни. Відтепер до складу маркетингової дирекції входить 4 підрозділи, а саме: дирекція з управління клієнтським досвідом під керівництвом Нелі Ус, дирекція бізнес-підрозділу корпоративного ринку під керівництвом Андрія Міліневського та дирекція бізнес-підрозділу масового ринку, яку очолює Віталій Ворожбит. Саме ці підрозділи зосередяться на обслуговуванні та продажах у сегментах корпоративних і роздрібних клієнтів відповідно.

Дирекцію з комерції та стратегічного розвитку очолив Святослав Горбань. Його департамент займатиметься розробкою та реалізацією комерційної стратегії, управлінням маркетинговими комунікаціями, а також ціноутворенням і розробкою нових послуг.
«Перед компанією стоять численні завдання, серед яких найважливіше місце займають управління клієнтським досвідом і реалізація відповідної комерційної стратегії. Чути, бачити і розуміти клієнта – невід’ємні складові ефективного маркетингу, – говорить Пітер Берг, директор з маркетингу «Київстар». – Я вірю, що зміни у структурі маркетингової дирекції допоможуть компанії досягти ще кращого клієнтського досвіду».
Призначено директора з маркетингу «Київстар»
17 червня на посаду директора з маркетингу «Київстар» призначений Пітер Берг (Peter Berg), член правління Данської асоціації з маркетингу, висококласний фахівець, за плечима якого 16-річний досвід роботи у сфері маркетингу B2B та B2C для таких компаній, як Atchik, Sonofon, Telenor, MasterСard, VISA. Протягом останніх 8 років Пітер працював маркетинг-директором у Sonofon, Telenor і Atchik.

Пітеру Бергу 52 роки. Він одружений, у нього четверо дітей. Навчався в IMD, Insead і London Business School.

«Київстар» популяризує мобільне читання та відкриває вільний доступ до електронної бібліотеки
«Київстар» запустив новий проект — електронну бібліотеку «Магазин розумного контенту» smart.kyivstar.ua. З цим сервісом можна читати книжки з мобільного телефону — у будь-якому місці та у будь-який час. До 1 квітня бібліотека відкрита для вільного користування та тестування.
Мобільний портал smart.kyivstar.ua дозволяє читати ліцензійні цифрові книги онлайн у браузері мобільного гаджета — як зі смартфону, так і зі звичайного мобільного телефону, що підтримує GPRS. Завдяки онлайн-бібліотеці можна цікаво проводити час, навчатися, розширювати світогляд. На ресурсі представлені класична література і сучасні автори, серед яких Юрій Андрухович, Оксана Забужко, Любко Дереш, Василь Шкляр, Лариса Денисенко та інші. Це кілька сотень творів українських та російських авторів.

«Магазин розумного контенту» — це новий напрямок діяльності «Київстар», який має соціальне значення. Адже поява ресурсу, що пропонує зручний доступ до класичної та сучасної української та світової літератури та популяризує цивілізоване користування легальним цифровим контентом серед українців,— значний крок у розвитку вітчизняного електронного книговидання, кажуть у «Київстар».

До 1 квітня 2013 року доступ до всього каталогу послуги безкоштовний. З 1 квітня 2013 року вартість послуги складатиме 2,8 гривні на тиждень незалежно від обсягу прочитаних книжок та трафіка. А частина контенту — книжки авторів, твори яких вже стали суспільним надбанням (Шевченко, Франко, Коцюбинський, Леся Українка та інші), — залишиться у безкоштовному доступі й після запровадження плати за користування. Наразі протестувати доступ до електронної бібліотеки можна і на сторінці «Київстар» в Facebook у розділі «Бюро тестування».
Стабільність, професійні можливості та гідна зарплатня — особливості роботи у «Київстар»
Що таке робота мрії та як її отримати? Відповідь на це мають співробітники «Київстар»— ця компанія вже кілька років утримує лідерство як найбільш привабливий роботодавець в Україні та у телеком-галузі зокрема.
Про це свідчать результати опитувань кандидатів та співробітників «Київстар», яке провела Ernst&Young. З точки зору кандидатів, «Київстар» подобається стабільністю ринкової позиції — це відзначили 65% опитуваних, високим рівнем заробітних плат — думка 58%, можливостями кар’єрного росту та цікавою, змістовною роботою — відзначили 46% опитуваних. За сукупністю факторів привабливості «Київстар», як роботодавець, значно перевищує очікування кандидатів від інших компаній телеком-галузі.

Опитування серед персоналу (дослідження Keneхa) свідчить, що 94% співробітників «Київстар» готові працювати ще більше на благо компанії, 85% повністю задоволені роботою в компанії та пишаються нею, 82% завжди рекомендують компанію своїм друзям і знайомим, а 68% планують працювати в компанії 5 років і більше.
«Привабливі позиції «Київстар» на ринку праці — результат унікальної культури перспектив і можливостей, що притаманна компанії, — коментує Олена Кропив’янська, директор з персоналу та розвитку організації «Київстар». — Через спеціальні проекти ми залучаємо колектив до управління життям та бізнесом компанії, інвестуємо в навчання і професійний розвиток, відкриваємо для співробітників нові можливості».
Так, у 2012 році 2,5 тисячі співробітників компанії взяли участь в інноваційному проекті «Створюй свій Київстар» — програмі генерації, обговорення та втілення ідей. Як результат, компанією отримано понад 400 корисних ідей для бізнесу, з яких вже 80 втілено в життя.Близько 80% співробітників удосконалювали професійні і особисті якості, навчаючись на курсах і тренінгах в рамках програми розвитку персоналу, а 300 менеджерів «Київстар» стали учасниками унікальної за своїм форматом програми розвитку управлінської культури «Лідерфест».

Також в минулому році, завдяки системі внутрішнього рекрутингу, 286 співробітників компанії отримали посадові підвищення, а 6 професіоналів продовжили кар’єру в міжнародних ланках телеком-групи «ВимпелКом». Заробітні плати в компанії були збільшені в середньому на 10%.
«Київстар» — найкращий роботодавець України
Щорічно компанія «Ернст енд Янг» проводить аудит «Київстар» для оцінки загальної задоволеності та лояльності співробітників, аналізу найбільш значущих для них мотиваційних факторів і ступенів задоволеності ними. За результатами дослідження 2012 року більшість ключових показників виросла.
Так, 85% співробітників оцінюють свій рівень задоволеності роботою в компанії як дуже високий, 84% пишаються роботою в «Київстар», а 94% готові докладати додаткових зусиль, щоб допомогти компанії стати ще краще.

82% рекомендують компанію як гарне місце роботи своїм друзям і знайомим.

Понад 68% колективу пов'язують своє майбутнє тільки з «Київстар», плануючи працювати тут не менше 5 років. «У цьому році зріс відсоток співробітників, які оцінили свій рівень задоволеності роботою в компанії на 90-100%. Таких – більше половини, що є дуже високим показником. Те, що 94% опитаних готові докладати додаткові зусилля для успіху компанії, свідчить про високий рівень залученості команди та довіру до роботодавця, — вважає Ольга Горбановська, партнер, керівник групи Human Capital «Ернст енд Янг». — В цілому, дослідження показали, що «Київстар» був і залишається кращим роботодавцем України».
«Для нас 2012 рік був непростим: ми завершили синергію трьох компаній — «Київстар», «УРС», «Голден Телеком». Перед нами стояло завдання уніфікувати процеси управління персоналом і гармонізувати корпоративну культуру об'єднаної компанії. Ми бачимо, що не тільки зберегли наші позиції як кращого роботодавця, але і зміцнили їх, — коментує результати дослідження Олена Кропив'янська, директор з персоналу та розвитку «Київстар». — Співробітники «Київстар» вважають свою роботу цікавою та динамічною, а компанію — ефективно керованою. Це дає кожному працівнику почуття стабільності, захищеності та впевненості в завтрашньому дні».
Дивіться на сайті kyivstar.ua онлайн-трансляцію з Давосу 6 го Круглого столу
з питань благодійності «RevolutiOnline.edu — онлайн-освіта змінює світ» о 13:30 24 січня
23-24 січня 2013 року у Давосі (Швейцарія) відбудеться щорічний Всесвітній економічний форум. В його рамках 24 січня Фонд Віктора Пінчука проведе 6-й Круглий стіл з питань благодійності під назвою «RevolutiOnline.edu – онлайн-освіта змінює світ». «Київстар» виступив телекомунікаційним партнером круглого столу.
В дискусії беруть участь: Томас Фрідман, міжнародний оглядач The New York Times; Білл Гейтс, співголова Фонду Білла та Мелінди Гейтс; Рафаель Райф, президент Массачусетського технологічного інституту; Ларрі Саммерс, почесний президент Гарвардського університету; Дафна Коллер, співзасновниця і співголова Coursera; Себастьян Трун, засновник Udacity; Пітер Тіль, партнер фонду Founders Fund; Салман Хан, засновник Академії Хана і Джиммі Вейлз, засновник Вікіпедії.

Ви дізнаєтесь, як саме філантропи світу можуть використовувати інтернет-освіту, щоб забезпечити мільйони людей доступом до високоякісної освіти і дати їм шанс на краще життя.

Подивитись трансляцію можна на сайті www.kyivstar.ua у розділі «Центр новин» о 13:30 за київським часом 24 січня 2013 року.
«Київстар» вже четвертий рік поспіль є телекомунікаційним партнером заходів Фонду Віктора Пінчука в Давосі.
«Київстар» увійшов до першого видання Національного реєстру рекордів України
«ЛідерФест» — масштабна інноваційна програма «Київстар» для розвитку керівників
«Київстар» розпочав щорічну масштабну програму з розвитку керівників компанії — «ЛідерФест». Подія 2012 року була присвячена першій складовій ефективного управлінця — розвитку внутрішній цілісності, що передбачає розуміння себе та відповідальності за своє «Я». У ній взяли учать 300 управлінців.
«ЛідерФест» — одна зі складових програми розвитку та навчання персоналу «Київстар». Вона націлена на розвиток керівників департаментів та відділів компанії та покликана посилити управлінську культуру відповідального лідерства. Відповідальність керівника охоплює три ключові зони уваги: відповідальність за себе, відповідальність за свою команду та відповідальність за компанію в цілому.

У 2012 році «ЛідерФест» «Київстар» відбувся у перший раз. Темою цього року стала відповідальність за себе, розуміння себе, адже це перше, з чого починається формування лідера. Тема відповідальності та розуміння себе включає розвиток сміливості прийняття рішень та відповідальності за них, управління собою, власними емоціями, енергією, бажання бути прикладом поведінки, проактивності та пошуку нових можливостей.

«ЛідерФест» проводився у два етапи — у липні та жовтні 2012 року. Кожного разу протягом 5 днів група зі 150 менеджерів «Київстар» 12 годин щодня випробовувала найрізноманітніші інтерактивні формати навчання: від ранкових роздумів з топ-менеджерами компанії та тренінгів до майстер-класів та інтелектуальних ігор. Загалом — 29 подій протягом 5 днів.
«Під час робочих сесій топ-менеджерів щодо розвитку управління компанії ми дійшли висновку, що саме персональна відповідальність лідера – це один з критеріїв успішної реалізації довгострокової стратегії «Київстар». Адже персональна відповідальність — головне, що очікується від кожного керівника. Тому ми робимо саме такий наголос у розвитку культури управління. А формат події дозволяє учасникам «зануритись» у тему без відволікання на повсякденні задачі, у досить короткий термін увібрати максимум знань, надихнутись новими поглядами та познайомитись один з одним», — ділиться думкою щодо виникнення ідеї «ЛідерФесту» Кропив’янська Олена, директор з персоналу та розвитку організації.
У наступному році «ЛідерФест» буде присвячений темі відповідальності за команду та роботі з нею, а у 2014 році — відповідальності за бізнес-результати, сприйняттю великої компанії як власного бізнесу.

Загалом щороку кожен третій співробітник «Київстар» проходить навчання в межах програми розвитку та навчання персоналу. Це один із факторів, завдяки якому за останні три роки кожен третій
співробітник «Київстар» отримав підвищення по службі або нову посаду в структурі компанії. Згідно з дослідженнями Ernst & Young (2012 р.) 84% співробітників пишаються роботою в Київстар, а 82% рекомендують компанію як місце роботи. «Київстар» впроваджує інноваційні методи роботи з персоналом та надає максимум можливостей для розвитку усім співробітникам.